free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

subota, 19.03.2011.

90 MINUTA (totalno furiozna epizoda)

d nejm of d gejm FUDBOL, d nejm of d gejm FUDBOL…

....kšššš….pššššš….kvrc……čk…..čk…..kurc…..
…Ma poserem se na tebe i na Vlatka Markovića….Đubre…..A?....Šta govoriš?....U eteru sam?.....O jebo ti pas mater blesavu….(kašalj)…

Dobra večer, dragi ljubitelji nogometa!
Velika mi je čast i zadovoljstvo što sam upravo ja dobio čast prenositi večerašnji ogled Dinama i Hajduka, a budući da se u hrvatski nogomet razumijem kao Mara u krivi kurac mislim da čelni ljudi HNS-a nisu mogli izabrati kompetentniju osobu….

A-LEE, A-LEE, A-LE, A-LEEEE….

Atmosfera je kao što vidite veličanstvena, temperatura je ugodnih 18 C, teren odličan za igru, vodostaj rijeka je Sava-Donji Miholjac 65, Sava-Donji Miholjac 6-5, Kupa- Radenci 74, Kupa-Radenci 7-4, Sava-Terezino polje…

Budući da je ovo na terenu totalna glupost iskoristit' ću ovaj trenutak da Vam izdiktiram novu epizodu 'SPIG'-a…

Samo malo, kolega snimatelj iz HRT-a mi nešto javlja.
Aha…na teren je istrčao neki ćelavi momak u spitfajerici…uh, što je brz…da se digao u 7 i radio nešto korisno do 5 sigurno ne bi tako trčao.

Evo, diže ruku, ispružio je srednji prst i ,o Bože, vadi penis.
Okrenuo se prema tribini i sinusoidalno ga njiše.
Čiji je to navijač teško mi je razabrati…
Gle, nasmijao se…vidimo ga na video-zidu….drag je…fali mu jedinica…desna trojka….a četvorku mu je načela paradentoza….jao, policija ga doslovno gazi…jadan momčić…samo da ne oštete čizme….žilavo je to blago….

HNL, kao što vjerojatno ne znate, ne pratim više od 10 godina.
Nije da sam i prije bio neki veliki tifoz, ali ne spadam u one patetične jadnike koje nogomet uopće ne zanima.
Pravo muško druženje uz gajbu pive, roštilj i veliki LCD sa nekom dobrom nehrvatskom tekmom je nešto što novac ne može platiti.
Curke to, nažalost, ne razumiju…

KO NE SKAČE, KO NE SKAČE, PRAVO-SLAVAC JE…

Dok ovi šupci oko centra nabijaju loptu visoko u zrak jer ne znaju što bi s njom ispričat' ću Vam priču o najjačem navijačkom okršaju svih vremena.
Tamo negdje, 90-ih, 'NK Rijeka' je gostovala kod uvijek neugodne 'Pazinke' i Armada je išla popratiti taj derbi.
To su Vam one utakmice koje izgledaju kao kad učenici šestog be imaju treći sat tjelesni pa ih profesor pošalje na igralište da se malo rastrče kako bi on u miru pročitao novine.
Jednog riječkog tifoza ('69 godište, što će reći da nije bio baš mulac) su nakon utakmice dohvatili navijači 'Pazinke' i toliko ga isprebijali da je jedva izvukao živu glavu.

Poanta?

Prebila me Torcida!
Grobar mi vrhom opanka raskrvario nos!
BBB me vezali za branik i vukli od Maksimira do Trešnjevke!
Delija mi zabio tri prsta u oko!

To su navijačke priče, a ne kad dobiješ batine od navijača kluba koji ima igralište na kojem ne smiješ malo jače napucati loptu jer ako padne preko žice kod onog starog, budala će je sigurno probiti nožem.

Druga navijačka priča…samo malo, izgleda da se 'Dinamo' dokilavio do šesnaesterca…udarac….i…..kako te nije sram, govno traljavo?....Ti'š se prodat u Europu?
Ti možeš prodat' jedino svoj bubreg, jado jadni….proklet ti bio Uskrs 2011…

VO-LIM BOB, VO-LIM KROMAČ. A U ZAGREBU ČUJE SE PLAČ..

Nego, di smo mi stali?
Druga navijačka priča vezana je za 'Hajdukov' nastup u pretkolu klupa 'UEFA' kad je u goste došao 'Malmo'.(Ljeto '98, ja mislim!)
Muško stvorenje koje bar jednom u životu nije osjetilo huk sa tribina i 'Dalmaciju u mom oku' iz deset tisuća grla je stvarno zakurac.
Kupili smo karte za Sjever i stali točno na sredinu tribine u žiži nekoliko tisuća nabrijanih Torcidaša.
Meni je ispočetka bilo jako neugodno jer nisam znao pravila navijačkog folklora koja nalažu da se na poljudski sjever obično ide obučen u bijelo.
Moja tamnoplava majica-uspomena sa koncerta Pagea i Planta je toliko stršala u toj hipnotičkoj bjelini da sam iz zraka vjerojatno izgledao kao Benito Mussolini na ledenjaku.
Prava crna ovca !

UPRA-VA ODLA-ZI, UPRA-VA ODLA-ZI…

Inače, opsesivni ljubitelj 'SPIG'-a gospodin dmg iz Zagreba je u jednom tužnom razdoblju svog života radio kao osiguranje na nekoj utakmici, a budući da je čovjek agresivan kao i ja, odnosno kao kalifornijska glista, svaki put me uhvati smijeh kad se sjetim koga su poslali da pravi red.

A sad bih…u, jebo te koje zaleđe, a sudac ništa….biće da je i sam iz nekog zaleđa jer mu je glava kao damižana od 20 litara…

Di sam stao?
Aha, što se tiče slavlja povodom 'Hajdukovog' stotog rođendana takva fešta je moguća samo u Dalmaciji.
Šteta što se slavilo ono što je 'Hajduk' značio nekad jer se danas šverca na staroj slavi, al' ni to neće dugo trajati.
Dežulović je dobro napisao da lijepo uzmu onu loptu koju su studenti 1911. donijeli iz Praga i da odu nazad u Češku i vrate je u istu vitrinu iz koje su je uzeli i kažu:''Hvala, ali ovo nam više ne treba!''


Oooooooooo, jebo te…tik uz vratnicu….bravo bijeli momče….A?.....to je bio zamalo auto gol……Oooooo, jebo ti Svaguša mater, govno smotano…Kad te ljudi gledaju izgubit će volju za pravit' mušku djecu…

Ovaj….još sam htio…..Ooooo…samo malo, 'Hajduk' je ponovno prešao centar i to je Torcidi dovoljan razlog za bakljadu…
Pardon….zove me nešto kolega iz 'Sportskih'….''Šta kažeš?''…..''A'aaaa''….''Evo me!''
Ispričavam se, ali kolega Šulentić mi je upravo javio da su skinuli janje i da se okupimo dole za par minuta.
Koja je minuta?
Trijstreća!
Jebeš ti derbi, ovo je govno od utakmice svejedno prodano !
Ajmo mi žderat' !

Voli Vas 'SPIG' !



RIJEČ UREDNIKA

Jedna zabrinjavajuća vijest !

Onaj bezvezni tekst o pjesmama pometenim pod tepih, ni kriv ni dužan, završio na naslovnici, a nama, normalno, drago, al' bez neke euforije kao do sad.
Zapravo, skoro pa nas nije ni briga…

Naša ustrajnost u želji da nas čita isključivo neblogovska populacija (osim par iznimaka kao što je naša draga Wind) je zadrta, jadna, arogantna, egoistična, umišljena, asocijalna, kosi se sa blogovskim konvencijama i odudara od svih pravila…ali, jebi ga, ne možemo si pomoći.
Volimo kršiti pravila !

I zato veliki pozdrav Šimi iz Šibenika!
To je to!
Takve ljude tražimo!

Šime rules!
(mladeži HDSSB-a ćemo objasniti da 'rules' čovjeku nije prezime već je riječ o engleskoj inačici glagola 'razvaljivati' u trećem licu jednine, ako znaju što je to 'inačica','glagol','jednina',prezime'…)

A što se tiče one pjesme koju smo snimili, malo strpljenja...isplatit će se…

- 09:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters