free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

subota, 26.02.2011.

OSVETA


Kad tri seljačine četvrtom slome ruku kako će se ovaj osvetiti?
Dovest će još seljačina i fizičkom nadmoći zasluženo kazniti krivce te nasilnom upotrebom tupih predmeta izbiti njihove oči. sjekutiće i očnjake . Ako se pri ruci nađe i kakvo hladno oružje mogao bi se nabosti i pokoji bubreg.

Kad Ratko Mladić i njemu sličnai gubavci skrive smrt stotina tisuća ljudi ne gine im šest godina zatvora i 300 eura globe koje će mu odrezati oni preplaćeni Haaški invalidi.
Po pitanju njihovih presuda i pričama o kolektivnoj krivnji stvarno je slatko sočno jebati mater toj invalidnoj instituciji.

Tema današnje epizode je – osveta, ali ne osveta na koju ste navikli gledajući filmove i čitajući novine već osveta kakvu nitko od vas ne može ni zamisliti.
E, sad kakva je to osveta, pitate se vi, a meni je neobično drago što ću je prezentirati na svojim stranicama.

Oni koji su čuli ovu priču će se ponovo nasmijati od srca, a ovi drugi će samo uzdahnuti:'U jebo te, koji glupi blog !'

Junak današnje priče živi u gradu u kojem je Frano Supilo utemeljio 'Novi List', u gradu u kojem je 17.lipnja 1968. rođen naš poznati pjevač Sandi Cenov, u gradu iz kojeg je potekao Mauro Ravnić, gradu koji predstavlja hrvatsku verziju New Yorka, u gradu u kojem je moj prijatelj Mali u vojarni Katarina nakon eksplozije skladišta skupljao metke i streljivo pa dobio batine od starog kad mu je mater išla prileći i napipala kinder jaje ispod jogija…

Ne, nije riječ o Topuskom već o…ma, znate već…

Za razliku od nas luzera kojima je vrhunac subotnjeg izlaska bio burek kod Šiptara u četiri ujutro neki ljudi su, kao junak naše priče, zahvaljujući prirodnom talentu jebavali sve čemu kuca srce.
Da bi bolje shvatili tu prirodnu nepravdu ukratko ću vam opisati jednu anegdotu kad smo Govnjarević, moj prijatelj Bani (pozdravite ga smiješkom…hvala) i ja skupili dvije prijateljice i odlučili ih odvesti na žestoku, animalnu jebačinu dostojnu najboljih momenata Zauder filma.

Nakon overdoziranja pivama i rakijom(?) mene su u tri ujutro iskipali ispred kuće (Bogu hvala )jer sam se ujutro morao dignuti na posao.
Detalje neuspješne obljube Vam neću otkriti samo činjenicu da je nakon jedno pet šest dana jedna od njih okrenula glavu kad sam je pristojno pozdravio u prepunom kafiću.
Kako bi objasnio njenu neuljudnu reakciju i prekinuo moje čuđenje Bani se počeo smijati i rekao:''Kako smo je jebali, tako nas i pozdravlja!

Vratimo se mi osveti!

Čovjek je, za razliku od nas, umjesto zahodsku školjku svojim sjemenom redovito zalijevao trbušiće kvarnerskih ljepotica i prisilio ih da nakon seksa vrište još 20 minuta tako što bi obrisao kurac o zavjesu.

I sve bi bilo super da jednog dana nije uletio u neku gužvu i dobio dobre batine.
Njegovi prijatelji, vjerni psi, do jutra ga tješili i planirali odmazdu, a on im je rekao da se skuliraju jer je on već smislio osvetu.
Majka kolovođe tog sukoba bila je razvedena gospođa koja je vodila intenzivan noćni život i uz štok kolice obožavala baciti partiju 301 na pikadu.
Očijukanje mladih mužjaka i uvijanje uz vruće ritmove techno glazbe joj nije bilo mrsko, a pripijene tajice na debeloj guzičetini nisu bile baš lijep prizor.

Naš junak je samo čekao povoljnu priliku i onako mlad i potentan prvom prilikom uletio šarmirao je, alkoholizirao i odveo u mrak pojebavši je kao kravetinu.

Priča se normalno raširila gradom kao štandovi u Međugorju i za čas pretvorila u pravu urbanu legendu.

Antologijski susret našeg junaka i kavgadžije završio je jednom od najljepših rečenica koje sam ja ikad čuo u životu :
''Stari, sad me možeš i ubiti, ali ja sam tebi jeb'o mater !'

I to doslovno!
Svaka čast, majstore !


- 18:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters