free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

petak, 24.09.2010.

TRAŽE SE BRAĆA PO 'LOSTU'


Neki dan sam pogledao 'Najbolje godine'.
Moje mišljenje ?
Uobičajeno , standardno hrvatsko sranj…loše dramsko ostvarenje , ali to nije tema ove epizode .
Naime , u seriji me najviše oduševio doajen hrvatskog glumišta gospodin Žarko Potočnjak 'Šlep'.
Za one koji žive na Mjesecu reći ćemo da je to onaj koji nas već godinama nasmijava u humorističkoj seriji 'Nad lipom 35' . Ma , znate kad ono sjede ( o, jebo im pas mater , već ma hvata smijeh ) ispred ulaza na barskim stolicama: On , onaj najstariji Vragec u policijskoj uniformi i onaj s maramom na glavi ,crnim kolobarima oko očiju i u opakom rokerskom kožnjaku ( malo podsjeća na retardiranog fana 'Atomskog skloništa') .
Ma morate ga znati !
U 'Najboljim godinama ' gospodin Žarko Potočnjak glumi staru ofucanu partizančinu i njegov nastup je toliko duhovit da bi mu čovjek najrađe zavrnuo vratom kao kokoški , njemu i onom tko mu plaću daje.
Toliko o tome!

Kad bi netko slučajno prosječnog gledatelja 'TV NOVE ' zapitao da li slučajno zna tko su Jack Shepard ,Kate Austin , Benjamin Linus , John Locke , Charlie Pace , Danielle Rousseau , Claire Littleton , Jin Kwon ili Said Jarrah ( sve iz glave , kruv te nejeb'o) vjerujem da bi odgovor znalo njih maksimalno 5 %.
E , to je tema današnje epizode !

Zamislite seriju koju je magazin 'Empire' stavio na listu pet najboljih serija svih vremena , seriju čija je prva epizoda ušla u Guinessovu knjigu rekorda kao najskuplji pilot svih vremena.
Zamislite, potom, seriju o kojoj je napisano 20 knjiga i koja ima svoj pandan Wikipediji na kojem se nalazi oko 7000 tekstova.
10 000 ljudi kampira 12 sati na plaži u Honolouluu da bi vidjelo prvu epizodu šeste sezone ( zbog takvih stvari volim Ameriku ) i svoje idole uživo , a one šupč…urednici TV NOVE prikazaše 3 sezone i…adio.
Što to nije Bogu za plakati ?

Još uvijek se sjećam kako sam vozio kao luđak nakon popodnevne smjene na poslu da ne propustim jednu jedinu sekundu definitivno najbolje serije u povijesti televizije ( uz 'Monty Pythone' i 'Simpsone' , normalno ) , a ovi meni mažu oči da serija nije naišla na veći odjek u Hrvatskoj .
To je možda i točno ( ako su mjerilo gledanosti izračunavali u Ličkom Lešću) jer sam po reakcijama ljudi iz bliže okoline shvatio da se publika 'Losta' dijeli u tri grupe :

1. Ljudi kojima je serija , onako , fora
2. Ljudi koji se ne čude seriji nego majmunima koji to gledaju
3. U trećoj grupi sam ja ( čak je i kolega rezerviran , jeb'o ga Enterprise')
Ovo moje grupiranje također nije mjerodavno jer je uzorak rađen na ovom mom otočiću gdje živim , ali vjerujem da u urbanim sredinama 'Lost' i dan danas ima čvrsto fanovsko uporište .
To nije nikakvo čudo, jer ja u životu nisam vidio toliko napetosti , inteligencije i mistike na jednom mjestu . Iako zahvaljujući blagodatima interneta mogu lako doći do preostalih sezona bez problema , još uvijek nekako nisam spreman jer gledanje 'Losta' je za mene ritual i znam da bi me previše blaga na jednom mjestu izbacilo iz takta, no sad dolazi ljuta zima i sigurno ću si priuštiti taj užitak .

U cijeloj ovoj priči mi je jedino krivo zbog Mire Furlan koja nakon genijalne uloge lude Francuskinje u 'Izgubljenima' mora tezgariti gledajući u Žarka Potočnjaka 'Šlepa' u 'Najboljim godinama '.
A kad sam pročitao da u seriju ('Najbolje godine', ne 'Izgubljene') stižu mister Spock i Obi Van Kenobi kolega se toliko uzrujao da se nemojte čuditi ako u prostorije TV NOVA uleti u skoro vrijeme neki bombaš samoubojica u 'SPIG'-ovoj majici.
No, nemojmo se čuditi TV NOVI !
Nakon što su nas za doček Nove Godine počastili Lepom Brenom i mirisom Šumadije smatram da nas u skoroj budućnosti očekuju i folk parada i ''TV Pink'' i sve ostale pirlipirli ćirilične divote od kojih svaki pravi Velik Hrvat strusi na eks pola boce šljive , popne se na stol i porazbija veći dio staklenog inventara oko sebe zaboravivši na trenutak Tuđmana, Šuška, Gotovinu, Norca i sve hrvatske tradicionalne vrijednosti .
Ma koga briga za njih kad te vrijednosti zanimaju još jedino zbunjene japanske turiste dok šeću oko Šibenske katedrale.

Izuzetno mi je teško što sam tekst o svojoj najdražoj seriji morao završiti osvrtom na stare, dobre čob… patriote kojim nikad ništa neće biti jasno , ali u procesu sveopće debilizacije društva nekad je problem ostati normalan.
Vaš 'SPIG'

P.S. Ograđujem se od kolegine današnje izjave kad je čuo da će Spock i Kenobi postati dio 'Najboljih godina'.
Manijak je u afektu rekao :''Koju 'PIIIIIP' materinu nisu u seriju stavili lik Franj…(evo, toliko mi drhti ruka da ne uspijevam otipkati do kraja ).

- 20:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters