02

utorak

veljača

2016

Netalentirani glumci nisu jedini netalentirani u Hrvatskoj ...



Umjetnici su oslobođeni krivnje (jer su predani vlastitim, duhovnim, vrijednostima koje zastupaju).
U svojoj slobodi umjetničkog stvaranja, prepušteni su menadžmentu i producentima (koji ih vode ka financijskom uspjehu).

Titov komunizam (antifašizam, socijalizam, jugoslavenstvo, ateizam, (svetosavsko rusko-velikosrpski) internacionalizam, samoupravljanje, militantnost, diktatorstvo, krvoločnost, ... nisu imali širu podršku (do potplaćenih agenata i idolopoklonika).
Umjetnost je (u svojoj krhkoj i varljivoj strukturi) postala agitprop sredstvo (izražavanja najtananije vlastite unutarnje strukture umjetnika). Tako pamtimo Vladimira Nazora (koji je spjevao Poglavniku, pa Titu), Augustinčića (koji je portretirao Poglavnika, pa Tita), Gorana Kovačića (koji je zbog mladosti koja ga je nosila, spjevao Jamu (posvećenu Titovim zločinima, jer je spjev poopćena osuda zločina), ...
Glumačka družina (ratna, zbog nepostojanja TV-a i slabe mreže kina) nije ostavila umjetničkog traga na širim masama (uveseljavali su polugladni polugladne komunističke borce ... a tu umjetnost nema značaja).
Iza rata Bata Živojinović, Ljubiša Samardžić i Boris Dvornik (mada zadnji manje) iskazali su najprofinjenije umjetničke dosege (veličanja partije, partizana, sustava i osuđivali protivnike (rafalima i dubokim mislima o životu)).
Stvoren sustav umjetničkog monopola (na promicanje ideje) i nakon Tita, ostavio je dubokog traga na umjetnost (Hrvata).

Zašto se glumčići (i ostalo popratno osoblje) uzdaju u poslanje svojim angažmanom donositi prevagu u politici? Nisu li mogli osnovati političku stranku (i iskrenim političkim programom zalagati se demokratskim putem i metodama za vlastitu političku opciju)?

Zar nam je potreban u političkom životu (poprilično zamršenom) umjetnička magla (s nejasnim ciljevima), s (nastrano) politički angažiranim umjetnicima (koji obavljaju sporednu ulogu, ometajući demokraciju ...)?
Za sve je kriv titoistički koncept jednoumlja (koje se postiže kontrolom materijalnih sredstava), a nije razobličen i onesposobljen (u ometanju stvaranja slobodne i prosperitetne države (svih Hrvata, pa tako i natalentiranih glumčića ...)).
Hrvatska je (pokoljima i progonima, iseljavanjem) prepuna netalentiranih osoba, koje su većinom za nacionalnu u katoličku Hrvatsku. U tom smislu su glumčići indisponirani, netalentirana većina uvijek prevagne ...
O njihovom utjecaju (javnih osoba) najbolje svjedoči njihov materijalni status (bave se politikom za groš ... koji neće dobiti).
Sustav (jednoumlja i državne kontrole) je stvorio monstrume.

Netalentirani glumci nisu jedini netalentirani u Hrvatskoj ... ima nas još, i imamo vlastito gledište o politici (i kulturi).

Created around 32,000 years ago, the art of Chauvet consists of Europe's oldest cave paintings. The cave was discovered quite recently, in 1994.


Oznake: umjetnici, Kultura, socijalistički model veličanja sustava, agitprop, glumčići, politička angažiranost, netalentiranost, brojnost netalentiranih, vlastit pogledi o politici