24

ponedjeljak

rujan

2018

Glup ko *



Premijer (izvan dosega) jedne (Nezavisne)(Lijepe)(Naše) uvjeren kako je "lep (ko slika)", glup je k`o *.

Poziva strane ulagače u tu (jednu) državu jer je radna snaga (koja je iselila)( cijena rada je porasla (zakon ponude i potražnje)) jeftina.
Strani ulagači ulažu u automatizirana i robotizirana postrojenja, jer jedino tako mogu biti produktivni i konkurentni. Za takva ulaganja im je potrebna blizina tržišta, energetski izvori, sirovina, ...

Visoko razvijena društva imaju udio uslužnih djelatnosti preko 60%, a radna snaga im je potrebna uglavnom u tom sektoru. (Zbog toga mlado i radno sposobno hrvatsko stanovništvo iseljava ...)
Primjerice, Njemačka čiji je BDP preko 3000 milijardi eura, ima sastav radne snage (43.66 milijuna) prema zanimanju raspoređen u poljoprivredi (2.8%), industriji (33.4%), uslugama (63.8%). (Gospodarstvo Njemačke)

A ja? Ja sam nezaposlen i nisam jeftina radna snaga jer neću raditi umjesto robota. Rusi i Kinezi mi neće biti poslodavci, pLenković nema pravo nikoga pozivati na ulaganja jer sam nezaposlen. Ja sam besposličar (politikant, revolucionar i anarhist).
Tito (rAčan, sAvka, sAvka, rAčan, mEsić, kOsosr, jOsipović, milAanović, pLenković, pokojni rAčan, pokojni tiTo) me neće zapošljavati.
Ja sam protiv rada nedjeljom i ponedjeljkom.
Ja sam protiv titoista i rusko-kineske državne diktature. Ja sam protiv jugoslavena.

Ja sam zagovornik radišne, nezavisne (proameričke) države slobodnih ljudi.
Država, to sam ja .



Oznake: &, premijer, strani ulagači, jeftina radna snaga, zakon ponude i potražnje, razvijena društva, bdp, sastav radne snage, usluge, roboti, diktatura, nezavisna