Linkovi

"Bolje biti krepan nego poluživ."
(Saša Lošić u rijetkim trenucima kad je ovaj bio trijezan)

"U diktaturi ne smiješ nikome reći ono što je zabranjeno.
U demokraciji smiješ svakome reći ono što je dozvoljeno."
(A.Ferkel, Berlin)

"Ni ove godine vjerojatno nećete otići tamo gdje još nikada niste bili,
a bogami ni tamo kamo ste uvijek odlazili."
(Dalaj Sarma)

"Vidim opasan virus koji će izazavati pandemiju svjetskih razmjera
početkom 2020."
(Baba Vanga po okončanju pandemije, krajem 2023)

"To je nepravda!" (Kalimero, povodom ustoličenja novih top-blogera)

„Da Ahil nije imao petu, kad tad bi umro od korone.“
(Homer u neformalnom razgovoru, pred kraj pandemije)

"Rajši se Fuk pišem!"*
(Flekserica odgovarajući na pitanje: Da li bi se odazvali na poziv za blogersko druženje?)

"Bolje jesti smeće nego govna."
(Stevo Karapandža u nenapisanom komentaru kod Ipsilonke dana 04.04 24)

„Nema ništa zabavnijeg od gledati kako ljudi liječeni pa čak i hospitalizirani zbog dijagnoza iz F-spektra drugima na daljinu postavljaju dijagnoze. Ma zdravo!”
(Doktor Arslanagić, TLN, u razgovoru s adminom bloghaera)



*u prijevodu s jezika naših dragih susjeda: radije mijenjam prezime u Fuck!


U središtu kružnice radijusa 15km

ponedjeljak, 23.10.2023.

S novim jutrom

došli su novi strahovi.

Za vikend nije bilo fizioterapeuta, tako da nisam mogla baš puno vježbati nogu u koljenu, sve skupa treba nakon toliko ležanja razgibati.
Zapravo, bio je u subotu kod mene, no baš mi se tada ko za vraga vrtilo i glavi i izgledalo je stalno kao da ću pasti u nesvijest. Napravila sam par koraka uz pomoć one štokrle, koji se vuče ispred sebe i to je bilo to. Do štaka nismo došli.

Za domaću zadaću za nedjelju dobila sam dizanje i sjedenje na rubu kreveta, po mogućnosti dva puta, ujutro i popodne. To sam i obavila.

No jutros sam se probudila u pola pet i ne mogu više zaspati.
Danas u vizitu dolaze ljudi koii dalje odlučuju što će biti sa mnom.
A njima je u interesu da što prije odjebem doma.
Račun za operaciju su, pretpostavljam, već poslali zdravstvenom i sad više nisam isplativa i moram odjebati odavde.

Prije operacije nije imalo smisla tražiti fizioterapeuta za kasnije, kad dodjem doma, jer se nije znalo koliko će brzo sve skupa ići.
Sada to treba sve organizirati na brzinu, kao i sva pomagala za po kući.

Hvata me panika.
Ako bilo šta od toga ne uspije ili se razvuče, operacija nije imala nikakvog smisla.
Kako će muž uspjeti sam sve to izorganizirati?
Što ako ne nadjem fizioterapeuta, zadnji put sam za probleme s ledjima čekala 4 tjedna da krene terapija, da imaju slobodnih termina.
I za to treba imati vezu, vitamin B kako ovdje kažu.
Ili barem njemačko prezime.
Za Frau Zimmermann brzo se nadje termin, Frau Odjebanovich je dobra sam dok radi, uplaćuje u kasu za druge i ne koristi usluge zdravstvenog osiguranja.

K svemu skupa još je Ištvan obolio nakon one epizode ss požarnim alarmom na bazenu.
Pa koji kreten moraš biti da nakon svog tog smrzavanja ideš dalje plivati, umjeston da se postaviš pola sata pod topli tuš?
Nek mi on sad otpadne kao potpora najebala sam.

Problem je i u tome da se nesreća dogodila usred bijela dana u stanu. Da sam skakala padobranom, ne bi to više radila ali hodati po stanu moram. A sada se od pomisli na to javlja panika. Što ako pokovno padnem, što ako opet nešto slomim i sve se ponovi?
Ne znam da li ću ikada više moći bezbrižno koračati stanom a kamoli ulicom.

I tako ležim tu u mraku s malim milijunom strahova o tome kako dalje.
Predbacujem si ponovno kako sam mogla biti toliko glupa ili nespretna ili što već i ovako se sjebati.
Mislim si jesmo li trebali rezervirati apartman u Podčetrtku još prije pola godine, ovo se sigurno dogadja jer sam ove godine prvi put u životu nešto planirala na duga staze a jedan tjedan odmora u mojem je slučaju prevelik plan.

Minute se vuku ko godine.
Vidim sve moguće crne scenarije pred sobom.
A i sanjala sam sama sranja.
Prvo smo se Ištvan i ja u snu družili sa Denny DeVitom, otkuda mi to nemam pojma, jučer sam slučajno neki članak o njemu pročitala. Da mi je on sad neki omiljeni glumac ili da pratim It's Always Sunny in Philadelphia pa ajde.
U snu je bio vlasnik casina u Las Vegasu i dao nam je na raspolaganje penthouse iznad casina iz kojeg direktno možemo kockati.
Inače smo baš strašni kockari, u Vegasu smo igrali sa 50 eura cijelu večer s evo u snu nas ugošćuje vlasnik osobno.
Nismo ni krenuli igrati, kad odjednom neko nevrijeme se sprema, nebo se načemrdilo, nisam više u Vegasu nego u rodnom mjestu u koje baš ulazi neka okupatroska vojska.
Uspjevam se sakriti da me ne vide i dovući do kuće, i taman smo svi na broju, čak i oni koji više nisu živi, kad preko terase u dnevni ulazi pet ili šest nekakvih kreatura, koje više izhledaju kao maškare za halloween negoli ti silni okupatori. Baljezgaju te maškare nešto o tome da moramo potpisati da smo suglasni sa njihovom vladavinom, sjedaju za stol i izvlače hrpu nekakvih papira na poljskom. I tu mi pukne film, mislim si Poljaci pa okupatori i to još maškare, sram vas bilo, nisu vas se dosta najebali Švabe i Rusi, pa bi vi sad jebali Hrvate iz dijaspore kad dodju na odmor. Najebat ćemo vam se mame, ipak je ovo moja kuća, ja sma tu svoj na svome. I taman krenemo svi mi skupa, ja sa nekom štakom a baba sa štapom i ostali onim čega su se prvo dohvatili zatući te poljske maškarane okupatore, kad sam se probudila sva mokra usred bolničkog kreveta.
Blaženo ono dok sam slagala trokute, no kakva je ovo sad pizdarija i to bez ružičastih tabletica bijele boje.
Od straha pred novom noćnom morom, više nisam zaspala, vrtim se u krevetu koliko se da i mislim, mislim, mislim a odgovora na pitanje što će dalje biti, kao ni rješenja, niotkuda.

- 06:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Svibanj 2024 (8)
Travanj 2024 (12)
Ožujak 2024 (5)
Veljača 2024 (4)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (4)
Studeni 2023 (10)
Listopad 2023 (22)
Rujan 2023 (9)
Kolovoz 2023 (9)
Srpanj 2023 (9)
Lipanj 2023 (8)
Svibanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (6)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (13)
Studeni 2022 (4)
Ožujak 2022 (1)
Veljača 2022 (6)
Siječanj 2022 (8)
Prosinac 2021 (18)
Studeni 2021 (6)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (10)
Lipanj 2021 (6)
Svibanj 2021 (14)
Travanj 2021 (10)
Ožujak 2021 (15)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Šta znači KUJA?

» kuja • ženski rod Kučka, keruša.

Izraz KUJA se sastoji iz 4 slova što je za 4.8 manje od
prosječne hrvatske reči. Sadrži 2 (50%) samoglasnika,
što je za 7.2 procenta više od prosjeka.
Napisano unazad: AJUK

Sve sličnosti sa stvarnim osobama, mačkama, kujama,
bradavičastim svinjama i dogadjajima slučajno su namjerne.
Kako ne bi morali razmišljati da li su Vaši komentari na ovom blogu
poželjni ili ne, autorica je iskoristila mogućnost blokiranja
i time vam olakšala dilemu.
U slučaju neželjenih nuspojava zbog nemogućnosti komentiranja
pogledajte u ogledalo i preispitajte sami sebe (i svoje prijatelje).
Kod akutnih napada bjesnoće nazovite 112 ili Vrapče,
tamo će vam sigurno znati pomoći.

Pritužbe i primjedbe možete svakodnevno slati na slijedeće mailove:
Nuspojaveineželjeniučincibloga@net.hr
LansirnarampazalansiranjeodjebaPraćka@gmail.com
Blogotragedijestopifreshliste@histeriziranje.org
Napusisekurcaludakravoumjestodaovdjepizdis@uhljebljeni.hr
Samasidebelaisfrustriranakrava@jadna-pizda.hr