„ OD 1.2. DO DALJNJEGA NE PRIHVAĆAMO IZMJENE CJENIKA“
Na poskupljenja u trgovačkim lancima, zbog kojih su pokrenuti bojkoti kupnje od strane potrošača, prva je smisleno reagirala Uprava trgovačkog lanca Tommy d.o.o. sa sjedištem u Splitu. Tommy ima 227 prodajnih mjesta u devet hrvatskih županija i gradu Zagrebu, a zapošljava preko 4100 djelatnika.
Uprava je uputila javno pismo dobavljačima, koje je objavila Slobodna Dalmacija na portalu slobodnadalmacija.hr, iza 17 sati 31. siječnja, a objavljen je i faksimil pisma.
U pismu postaje jasno da za povećanje cijena nisu odgovorni isključivo trgovci – već ritam poskupljenja dolazi od dobavljača. U pismu Uprava lanca Tommy d.o.o. između ostalog kaže
„ U svjetlu trenutnih okolnosti na tržištu smatramo da su daljnja povećanja cijena jednostavno neprihvatljiva. Stoga donosimo sljedeće poslovne odluke“
" ......U slučaju da ipak ostanete pri zahtjevu za primjenom takvih cijena i cjenika, zadržavamo pravo da takve proizvode izlistamo iz asortimana i s naših polica. " (m.zouhar zec)
OBJAVLJUJEM SADRŽAJ PISMA UPRAVE TOMMY:
N/R DOBAVLJAČA
PREDMET: TRŽIŠTE – NOVONASTALE OKOLNOSTI
Poštovani!
Obraćamo Vam se zbog ozbiljne zabrinutosti oko trenutnih tržišnih okolnosti koje negativno utječu na naše potrošače, samim time i zaposlenike, a šire i ugled Društva.
Učestale rasprave o općoj razini cijena na našem i susjednim tržištima stvaraju dojam da je njihova razina isključivo rezultat naše poslovne politike, dok se zanemaruje širi kontekst i utjecaj svih sudionika opskrbnog lanca. Takva percepcija šteti povjerenju potrošača i može dugoročno ugroziti stabilnost i održivost poslovanja. U svjetlu trenutnih okolnosti na tržištu smatramo da su daljnja povećanja cijena jednostavno neprihvatljiva. Stoga donosimo sljedeće poslovne odluke:
1. Počevši od 1. 2. 2025. do daljnjega ne prihvaćamo izmjene cjenika s najavljenim povećanjima cijena te očekujemo da takve cijene vratite na razinu od 31. 12. 2024., odnosno od prije poskupljenja. U slučaju da ipak ostanete pri zahtjevu za primjenom takvih cijena i cjenika, zadržavamo pravo da takve proizvode izlistamo iz asortimana i s naših polica.
2. Za dobavljače koji se pojavljuju kao isključivi uvoznici i/ili distributeri na našem tržištu za određene proizvode/brandove, očekujemo da nam omoguće ili barem ne blokiraju izravnu suradnju s proizvođačima. Naime, model rada u kojem se između proizvođača i trgovačkog lanca pojavljuju najprije uvoznik, a zatim i distributer, zastario je, nepotreban i štetan jer smo investirali u dostatne logističke kapacitete i ne trebaju nam posrednici koji, svatko na svojoj razini, dodatno poskupljuju lanac opskrbe.
3. Za domaće proizvođače koji prodaju svoje proizvode i na inozemnim tržištima očekujemo da ujednače prodajne cijene na izvoznim i domaćem tržištu, odnosno da cijene na domaćem tržištu smanje na razinu izvoznih, kako bismo mogli i krajnju cijenu za naše potrošače sniziti i izbjeći pojave u kojima je domaći proizvod jeftiniji na policama trgovina u susjednim državama. Svjesni smo izazova i nužnosti prilagodbe novonastalim okolnostima. Stoga i od vas očekujemo suradnju kako bismo zajednički pronašli rješenja koja će u konačnici osigurati niže maloprodajne cijene, a na zadovoljstvo kupaca.
U nadi da ćete uvažiti naš zahtjev te da ćemo postići dogovor na obostrano zadovoljstvo.
U potpisu je žig I vlastoručan potpis
Uprava društva TOMMY d.o.o. Split
U Splitu, 31. 1.2025.
< | siječanj, 2025 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter