Uživajte, iz Europe je! Enjoy, it's from Europe!
Karta svih promotivnih i informativnih kampanja te provjera prihvatljivosti dostupni su na novom portalu „Enjoy, It's from Europe”.
https://enjoy-its-from-europe.campaign.europa.eu/en
Ovaj portal ima za cilj podići svijest o svim inicijativama koje Europska komisija sufinancira ili izravno organizira za promicanje velike raznolikosti poljoprivrednih proizvoda EU-a.
Otkrijte EU kampanje i događaje diljem svijeta i saznajte kako EU i europski proizvođači osiguravaju autentičnost, sigurnost, održivost i kvalitetu poljoprivredne hrane i pića u EU.
Informativni dan održat će se 29. i 30. siječnja 2025. u Bruxellesu i na internetu. Potencijalni korisnici pozivaju se na sudjelovanje kako bi stekli uvid u mogućnosti financiranja i postupak prijave. Imat će priliku čuti mišljenja uspješnih korisnika, kao i povezati se s potencijalnim projektnim partnerima.
DVA POZIVA ZA PODNOŠENJE PRIJEDLOGA
Europska izvršna agencija za istraživanje (REA) objavit će 22. siječnja 2025. dva poziva na podnošenje prijedloga,
1. jedan za takozvane „jednostavne” programe, s jednom ili više organizacija iz iste zemlje EU-a;
2. jedan za programe u kojima sudjeluje više korisnika, s najmanje dvije organizacije iz najmanje dvije države članice ili iz jedne ili više organizacija na europskoj razini.
Širok raspon gospodarskih subjekata, kao što su trgovinske organizacije i organizacije proizvođača te poljoprivredno-prehrambene skupine odgovorne za promotivne aktivnosti, može se prijaviti za financiranje i podnijeti svoje prijedloge. Pozivi će biti otvoreni za prijave u razdoblju od tri mjeseca.
ZA PROMICANJE POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA
U EUROPSKOJ UNIJI I U SVIJETU - 132 MILIJUNA EURA
Prema priopćenju od 13. prosinca Komisija Europske unije će 2025. dodijeliti 132 milijuna eura za sufinanciranje promotivnih aktivnosti za održive i visokokvalitetne poljoprivredno-prehrambene proizvode iz EU-a na unutarnjem tržištu i diljem svijeta. Program rada za politiku promocije za 2025. koji je Komisija donijela 13. prosinca osmišljen je kako bi se stvorile nove tržišne prilike za poljoprivrednike u EU-u i širu prehrambenu industriju EU-a te kako bi im se pomoglo da osiguraju postojeće poslovanje. U njegovim se prioritetima uzimaju u obzir sveobuhvatni ciljevi održivosti i konkurentnosti te sigurnosti opskrbe hranom, navedeni u političkim smjernicama za Komisiju za razdoblje 2024. - 2029.
Donošenjem programa rada za 2025. obilježava se i deset godina politike EU-a za promicanje. U tom je razdoblju Europska komisija zajedničkim potpisom sufinancirala više od 600 kampanja pod nazivom „Enjoy, it's from Europe”, kojima se podupire ugled poljoprivredno-prehrambenih proizvoda iz EU-a u Uniji i diljem svijeta.
Iznosi raspoloživi za programe koji će se odabrati 2025. podijeljeni su na promidžbu u zemljama izvan EU-a i na unutarnjem tržištu EU-a sa 63,4 milijuna eura odnosno 58,6 milijuna eura.
U programu rada kao glavna promotivna ciljna tržišta utvrđene su regije i zemlje s visokim potencijalom rasta izvan EU-a. To uključuje Kinu, Japan, Južnu Koreju, Singapur i Sjevernu Ameriku. Ujedinjena Kraljevina i dalje je jedno od glavnih izvoznih tržišta za poljoprivredno-prehrambene proizvode iz EU-a i apsorbira više od 20 % izvoza poljoprivredno-prehrambenih proizvoda iz EU-a.
Proračun za unutarnje tržište EU-a raspodijeljen je na sljedeći način:
• Kampanje usmjerene na unutarnje tržište uključivat će mjere informiranja i promocije usmjerene na sustave kvalitete EU-a,
• posebno oznake zemljopisnog podrijetla (zaštićena oznaka izvornosti (ZOI),
• zaštićena oznaka zemljopisnog podrijetla (ZOZP)
• i zajamčeno tradicionalni specijalitet (ZTS))
• s namjenskim proračunom od 17,1 milijun EUR. Trenutačno je zaštićeno više od 3 500 naziva poljoprivredno-prehrambenih proizvoda i pića, čime se potrošačima jamče izvorni proizvodi i čuva kulturna i kulinarska baština EU-a.
• Sredstva u iznosu od 28,8 milijuna eura dodjeljuju se programima čiji je cilj podizanje svijesti i povećanje prepoznatljivosti ili ekološki i održivo uzgojenih proizvoda, među ostalim uz više standarde dobrobiti životinja.
• 12,7 milijuna eura namijenjeno je poticanju konzumacije svježeg voća i povrća u kontekstu uravnotežene prehrane.
Dodatnih 10 milijuna EUR izdvaja se za mjere u slučaju ozbiljnih poremećaja na tržištu, gubitka povjerenja potrošača ili drugih problema. Taj se proračun preraspodjeljuje za programe u trećim zemljama ako se ne iskoristi.
Izvor : Priopćenje EK,MZZ
< | prosinac, 2024 | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter