BREND ZA AUTENTIČNOST I KVALITETU
“U sektoru vinarstva zadnjih godina vidimo velik broj investicija u vinarije i opremu, no ono na čemu treba više raditi je smanjivanje nepotrebnog administriranja, suzbijanje sivog tržišta i snažnija promocija koja bi bila usmjerena na plasman vina u inozemstvu, s jedne strane, a s druge u enogastronomiju kao dio ukupne turističke ponude”, istaknuo je dr. Dragan Kovačević potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore, HGK, za poljoprivredu i turizam 30. travnja, za Hinu, a prenijela internet tiskovina Ja trgovac.
„Enogastronomska ponuda, kako je naveo, poseban je oblik turizma koji pomaže brendiranju turističke destinacije i razvoju cjelogodišnjeg turizma. Riječ je o turistima koji dolaze cijele godine, konzumiraju tradicionalne proizvode, upoznaju destinaciju i način života te čine otklon od masovnog turizma“ rekao je dr. Kovačević.“ Ne smije se zanemariti da dolazak turista snažno generira enogastronomsku potrošnju, te u budućnosti treba povećavati kapacitete“ .Dr. Kovačević podsjeća kako trenutačno postoji problem radne snage, što je vrlo često ograničavajući čimbenik povećanja vinogradarske proizvodnje. Iz godine u godinu raste izvoz vina više cjenovne kategorije gdje vina u izvozu postižu dva i pol puta više cijene nego u uvozu što pokazuje da su naši vinari odabrali put vrhunske kvalitete.
Hrvatska gospodarska komora se zalaže za stvaranje krovne nacionalne marketinške organizacije koja bi pod zajedničkim brendom „ Vina Croatia Vina Mosaica“ putem sajmova i promotivnih aktivnosti promovirala autentičnost i kvalitetu hrvatskih vina na ciljanim inozemnim tržištima.Za to je potrebno snažnije uključivanje i financijska potpora države.
„Zaštićeni žig HGK „Vina Croatia Vina Mosaica“ nabolje bi opisivao bogatstvo četiri hrvatske vinske regije, a to je Slavonija i Hrvatsko Podunavlje, Središnja bregovita Hrvatska, Hrvatska Istra te Kvarner i Dalmacija njihove sortne, položajne i teroarske specifičnosti“ istaknuo je potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam
dr. Dragan Kovačević .“ Sve države u našem okruženju s ozbiljnom proizvodnjom vina već su ustrojile nacionalne organizacije kao naprimjer Mađarska -Wines of Hungary, Austrija - Austrian Wine Marketing Bord, Slovenija -Wines of Slovenia, Srbija -Savez vinara Srbije, Makedonija -Wines of Macedonia. Oni provode vrlo aktivnu promidžbu na tržištima koja su i Hrvatskoj ciljna tržišta“.
Dr. Dragan Kovačević je mišljenja kako je u promotivnim aktivnostima za jačanje izvoza hrvatskih vina potrebno fokusirati na ograničeni broj izvoznih tržišta – susjedne zemlje, zemlje u kojima se konzumira određeni tip vina, zemlje s takvom kupovnom moći koja podnosi razinu cijena hrvatskog izvoza i barem jednu zemlju sa značajnim utjecajem na globalno tržište.
„Različita tržišta traže i posebnu segmentaciju“ rekao je Kovačević napominjući kako promotivne aktivnosti treba pažljivo dizajnirati i usmjeriti prema raznim ciljnim skupinama ; vinski profesionalci – stručni mediji, trgovci, sommelieri, opinion makeri, a s druge strane ‘šira publika’ – mediji širokog dosega, influenceri, ljubitelji vina i građanstvo.
U Hrvatskoj je oko oko 18.000 hektara vinograda, a proizvodi se godišnje u prosjeku oko 75 milijuna litara vina. Prema podacima Državnog statističkog zavoda izvoz vina iznosio je 19,3 milijuna eura, a uvoz 45,65 milijuna eura.
Izvor; internet tiskovina Ja trgovac,mzz
< | svibanj, 2024 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter