KOMERCIJALIZACIJA INTERNETA I KRIZA MEDIJA!
U Goethe Institutu u Zagrebu 24. travnja u 17 sati započela je trodnevna međunarodna konferncija s naslovom Mediji protiv demokracije? Komercijalizacija interneta i kriza medija.
" Novinarstvo izjedaju paralelni procesi dokidanja profesionalnih vještina i ukidanje radnih mjesta. Medijsko izvještavanje postaje sve uniformnije i svedeno na kolumne, agencijske vijesti i prenošenje PR objava. Međutim, korijeni tih procesa ekonomske racionalizacije nisu novijeg datuma. Iako se kao uzrok za urušavanje poslovnih modela tradicionalnih medija najčešće vidi internet, on je tek ubrzao temeljne probleme koji su nastajali koncentracijom medijskog vlasništva i komercijalizacijom medijskog sadržaja u destlječima prije pojave interneta.Konferencija "Mediji protiv demokracije?" želi sagledati taj kombinirani proces komercijalizacije interneta i krize medija i novonarstva. S analitičke strane toj će problematici pristupiti kroz prizmu političke ekonomije, a s praktične strane kroz pitanja budućnosti organizacije i rada u medijima te potrebne medijske reforme u Hrvatskoj. U toj raspravi sudjelovati će istaknuti hrvatski i međunarodni stručnjaci, medijski radnici, politički aktivisti i akteri" - piše u službenom materijalu Konferencije.
Milan Živković, savjetnik za medije pri Ministasrtvu kulture prezentirao je temu Istraživanje o hrvatskom medijskom prostoru. Prezentacija gospodina Živkovića bila je zapažena samim tim što je on najavio u medijima izradu Medijske strategije a na što ga je moderatorica Janja Sesar također podsjetila.
Evo slajdova koje je gospodin Živković prikazao 24. travnja na konferenciji u dvorani Goethe Instituta na temelju prikupljenih podataka. Prikupljeni podaci pretvoreni su u grafički prikaz. Podaci su sabrani i kao takvi su novi i prvi puta prezentirani javnosti.
Slajdove sam snimila foto kamerom prilikom prezentacije - što je razlog da su lošije kvalitete.
BDP RH I PRIHOD MEDIJA
PRIHODI HRVATSKIH MEDIJA
STRUKTURA PRIHODA RH MEDIJA
UKUPNI PRIHODI I OGLAŠAVANJE U RH MEDIJIMA 2008-2012 U MILIJARDAMA KUNA
POTROŠNJA NA OGLAŠAVANJE U RH U MILIJUNIMA KUNA
Jedino je oglašavanje na internetu ( nrančasta linija) u porastu.
PROMJENA U STRUKTURI TRŽIŠTA OGLAŠAVANJA U EUROPSKOJ UNIJI , 2001. - 2008.
UKUPNA GODIŠNJA PROIZVODNJA DNEVNIH NOVINA I DRUGIH PERIODIČKIH
TISKOVINA U RAZDOBLJU 2004. - 2013. U RH
S lijeva: Moderatorica konferencije Janja Sesar i Mario Živković savjetnik za medije pri Ministarstvu kulture RH.
< | travanj, 2014 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter