29

četvrtak

rujan

2022

Filteruša

E sad da vidite kako ja izgledam ko filteruša.

Naime, ovo je rezultat jednog od onih testova "kako bi izgledali ko..." pa ubaciš svoju fotku i spegla te u par sekundi da te rođena majka ne bi prepoznala. Ovaj test se zvao, čini mi se - kako bi izgledali na plakatu il tako nešta. I sad me usporedite sa fotkamma na kojima sam ja onakva kakva jesam, nezapeglana i normalna. Ovo je neko drugi, ne ja.

Pa mi padnu na pamet sve te puste filteruše sa vojskom pratitelja koji sline nad fotkama koje nemaju veze sa vezom, a naročito ne sa onim ko ih objavljuje jer fotku propeglaju kroz dvadeset filtera i dobiju lice koje nikad u životu nisu vidjeli. I ne kužim šta im to treba? Koja je svrha sveg tog prokenjavanja?

Nedavno sam vidjela fotke mame modnog mačka. Pa žena izgleda ko filmska diva, nigdje bore, nigdje ni traga godinama; ko da upravo izlazi iz puberteta, samo sa savršenom frizurom i šljaštećim osmijehom za koji - da bi ga gledo - moraš imat masku za varenje.
Meni je to onak...skroz bezveze. Šta će mi fotke po kojima me ni poštar, ni familija, ni susjedi ne mogu prepoznat? Ma ni sama sebe ne mogu prepoznat, eto.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.