31

petak

prosinac

2021

Pidžama parti uz zvuke petardi

Najrađe bi opet o kalendaru s australskim vatrogascima, čisto radi poboljšanja kvalitete vidnog polja, al nema smisla da opet ponavljam da bi dobar postotak žena zbog njih non stop palio oko kuće, šta svoje šta susjedove.

Ne znam kakva je situacija kod vas, ovdje je do maloprije bila u tijeku baražna paljba petardi, pištolja sa šljaštećim raketama, nema šta nije bubalo. Sad se malo stišalo, biće su pucači sjeli večerat da bi mogli nastavit sa pucačkim aktivnostima radi boljeg varenja večere. Nisam baš za tu bubačinu, nisam bila ni prije a sad pogotovo. Šta će tek bit u ponoć, mila majčice...znači nema svrhe popit šlaftablete nikako dok se ne raziđe dim od petardi i svačegnečeg iza ponoći. Ako zaspim pred teveom, probudiće me pa ću pričekat dok stane bubanje i onda potrošit spomenute tablete.

Za doček sam odabrala pidžamu koja ima crvenu majicu i naglokarirani donji dio sa crvenom mašnom. Kažu da crvena boja donosi sreću, šta me košta obuć. Sad ćemo još malo ić večerat i zaglavit se pred teve, šta drugo. Priredit malo čipsa za uz film, čaše i flaše ni blizu da se ne isprevrće rukama kad iznenada kresne petarda na cesti. Gledat Pakleni šund iza baražne paljbe u ponoć dok me ne sašiju tablete.

Novogodišnje odluke nisam slagala, čemu ću ih slagat kad ih se ionako ne pridržavam. Al sam si dala truda pa pronašla novogodišnje odluke iz 2017. gdje izrijekom piše:
1. počeću zaozbiljno radit na tome da sve šta pišem ima hepi end, hoću samo smijeh i još smijeha
2. kupovaću samo robu koja se ne treba peglat, em je to čisti gubitak vremena em ću uštedit na struji em ne volim peglat
3. ako bi ne daj Bože radila kakve oblatne, probaću ih pritisnut gajbom pive ko šta sam vidjela na stranici ero gag
4. ako slučajno dobijem na lotu il eurodžekpotu, kupujem otok i svu dodatnu opremu za život na otoku; ne bojte se, vi koji pratite moj rad dobićete izvjesnu sumu da lakše pratite moj rad i dalje
5. pobacaću, tako mi svega, sve one prnje koje se vuku po ormaru a idu u grupu - trebaće mi nekad za nešto, samo se pogubim kad mi zbilja nešto treba pa onda izgubim sat vremena dok se iskopam iz te "trebaće mi nekad za nešto" formacije
6. neću više uopće otvarat one napise o smaku svijeta, jer ove godine zbog tih sranja nisam pokrečila spavaću sobu i kuhinju, a špajzu sam krčila tek kad je trebalo stavit kupus da se kiseli
7. prestaću nakuvavat za te žestoke svece koda imam manje svatove u dvorištu; onda samo ležim i žderem i varim ko anakonda i dobivam takve ideje da samu sebe splašim
8. radiću na tome da počnem čitat sve te veleumne priručnike tipa "kako privući sreću u svoj život", "kako se obogatiti u tri i pol sekunde", "kako svaštanešto"; možda me nadahnu da zbilja postanem novi Neale Donald Walsh
9. radiću na tome da se ludilo moje i dalje istrčava van, e da bi vi imali zanimljivo štivo za uz kavu il jutarnje tablete
10. biću ko i do sada takva kakva jesam - samo svoja, možda neznatno spaljena ( al nije kritično ) i spremna u svakom trenutku razmotrit svaku pojedinu odluku, pa ak zaključim da je bezveze odma odustanem, da se ne zlopatim
( moram priznat da sam neke djelomično i ostvarila, al ne odmah tu godinu, da ne prenaglim iza svih onih kad nisam ostvarila nijednu )

Vama želim lude provode, što ljepše pidžame onima koji ostaju pred teveom i svetačnu robu onima koji idu na doček, i jednu Novu koja će biti dovoljno dobra da zaboravimo zadnje dvije.
Voli vas Rossovka.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.