31

nedjelja

siječanj

2021

O Etrinjki i inim ruševinama

Obzirom da nisam gledala dnevnik Nove teve, nisam sigurna je li točno ono šta sam pročitala, al izgleda da od rušenja još ništa.

Pa kad bolje razmislim, a i čemu bi rušili Etrinjku ( čitaj - Petrinjku, nekadašnju robnu kuću koja stoji na središnjem gradskom trgu al je otpalo slovo P pa onda moraš zvat kak i piše, jel tako ). Bolje da i dalje stoji razjebana zgradurina u kojoj je bilo i smeća i javnog vecea i svačegnečeg dok nije zatvorilo izvana da se nemre ulazit. Šta bi se na tom mjestu napravilo recimo novu zgradu u kojoj bi naši domaći proizvođači i mali obrtnici mogli imat poslovne prostore, šta će nam to? Pa ljepše je da stoji ovo šta tak stoji otkako je načeta devedesetprve, kad je mogla stajat trideset godina nek stoji i dalje. Već smo navikli da je tu i bilo bi skroz čudno gledat nešta normalno umjesto Etrinjke.

Imam i ja takvu situaciju, a ne zove se Etrinjka. Zove se skalamerija visine jedanajst ak ne i više metara, koja isto tako od devedesetprve stoji i sad zidovi langzam cure, a dobrostivošću mojih pokojnih roditelja zid do naše kuće na jednom dijelu je na pola metra udaljenosti. Isto bio javni vece i po potrebi smetlište, i to godinama. Jedva izganjala suglasnost za rušenje, i imamo je, crno na bijelo. N i š t a. Ni trc ni mrc. Pa jelda da je bolje da se to strmopizdi odozgora i poklopi ono šta ni 6.4 nije sravnio? Svi se slažu da treba rušit - vatrogasci, civilna zaštita, hageeses, susjedi, slučajni prolaznici. N i š t a. A takvih Etrinjki po Petrinji kolko ti duša poželi. Ruševine doslovno vise ljudima u dvorišta, znači postoji dobra šansa da legneš i da više ne ustaneš, da te zid u šlafcimeru ubije ko zeca jer se neko tamo zajebava s tvojim životom.

Jel proglašeno stanje katastrofe? Koliko sam upoznata - je. Jel te skalamerije predstavljaju ugrozu života i imovine? Koliko sam upoznata - predstavljaju. Jel Etrinjka ima ikakvu svrhu osim da takva razjebana stoji već trideset godina? Koliko sam upoznata - nema. Jel imamo stožere, podstožere, nadstožere i turbonaglohitne stožere? Koliko sam upoznata - imamo.

PA AKO NEMA BAGERISTA, DAJTE DA MI DIREKTNO ZAINTERESIRANI ZAVRŠIMO BRZI KURS ZA RUKOVANJE BAGEROM. KEFICOM ZA ZUBE TEŠKO DA MOŽEMO RUŠIT ONO ŠTA JE VEĆ TREBALO I MOGLO BIT SRUŠENO. Nešta davnih godina, ko naprimjer Etrinjka i Kulmerovi dvori kraj mene u Brezju, a ovo oštećeno potresom trenutno i to prije tri tjedna, da ne bude još ljudskih žrtava.
Kako se lako igraju tuđim životima, to je za ne povjerovat.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.