24

srijeda

lipanj

2020

Ljeto za pamćenje

Šta smo ono rekli, drugi krug koronapartija najesen? Malo morgen. Eto nama drugog kruga, a prvi još nije ni završio. A taman se ljudi razularili do kraja, nit se nose maske nit se poštuje distanca nit se izbjegavaju socijalni kontakti. Dezinfekciju ruku neću uopće spominjat. Mene i dalje najviše oduševljavaju specijalci koji mi u dućanu stanu iza leđa ko da mi rade ultrazvuk. Kad se i okreneš diskretno pogledat dotičnog, obično te pogleda tipa - šta je, igra mečka jebote, pa moram i ja doć na kasu, šta blejiš. E zato ja prakticiram stat kod one crte koja označava - ako priđeš bliže glup si, pa ak neko puše iza mene onda se okrenem i umilno pitam jel ga treba pustit prek reda. Pa ak mi kaže da ne treba onda zamolim da se izmakne na neku normalnu udaljenost, jer da meni zna nekad slučajno odletit recimo košara iza leđa pa razbit glavu onom odozada. Navodno sam istraumatizirana od djetinjstva, kad sam ispala iz košare u kojoj me uspavljivalo. Onda se uglavnom maknu, jer skuže da mi nisu baš svi kod kuće; bolje se maknut nego krvno stradat od budale na korak od kase u dućanu.
Al to nije sve. Čitam danas da će nam u kolovozu zelenu kantu odvozit svaki drugi tjedan. Znači kućni otpad. Jel možete probat zamislit na šta liči kanta za smeće u kojoj dva tjedna gnjile kore od krumpira, lišće od kelja i kupusa, dječje pelene, higijenski ulošci i sve ostale volšebne stvari koje gruvamo u kantu za smeće? Reću vam ja na šta liči - ne liči. Znači samo za to otklopit moraš bit ludo hrabar i imat gasmasku i odijelo ko da ideš među četrnajst korona i pet sarsova. Osmi mjesec, temperature iznad trideset i smeće koje kipi dva tjedna u kanti. Pa za ić bacit vrećicu u kantu prvo natakni na sebe sve spomenuto da se ne onesvijestiš od smrada kad otklopiš, i kad otklopiš iznutra izađe alien ko iz osmog putnika, slina kapa iz gubice, i proguta te ko čajni kolutić. Iz kuće te niko ne izlazi spasit jer su osljepili od smrada, a i kud će izlazit jer su čuli tvoje zapomaganje to jest mumljanje ispod gasmaske, a i ovo đubre šta te progutalo reži ko munjeno. Znači treba nosit i motorku kad kreneš bacat smeće, da je možeš žagnut prije dizanja poklopca od kante i sasjeć napadača prije neg šta krene režat i gutat. Ajde da i ne naraste alien u dva tjedna. Crvi će bit veličine poskoka. Mislim nije to ni loše, žderaće smeće pa neće smrdit u kanti, al će onda dečki koji su osuđeni odvozit kante možda lakše hendlat sa mrežama za izvlačenje ribe. Stave mrežu na beton, iskrenu kantu i stanovnike kante samo ušibaju u kamion nek se jebu o svom trošku. A onda nije bed iskrenut crve negdje po šumi, nek straše one šta kradu drva jebiga.

Eto kud će nas dovest kolovoz. Planiram počet sa iskapanjem bunkera za kojeg će Volfsšance bit najobičnija koliba, Možda će mi manje smrdit pod zemljom.

( photo by wikipedia, ovo neće puno pomoć al je baš slatko za vidjet )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.