24

srijeda

travanj

2019

Money, money, money

Ronaldo došo i za tri dana otišo iz, kako kažu u dijelu teksta koji sam pročitala, našeg najpoznatijeg turističkog gradića. Jebote, ko da je bio za Uskrs u Burkini Faso a ne u Dubrovniku.

Da odma raščistimo - dečko je maksimalno unovčio svoj talent, višegodišnji rad i noge. I pravo ima. I bolje da je bio u Dubrovniku neg na Havajima.
Mene je impresioniralo par sitnica. Sat iznajmljivanja aviona kojim je doletio košta šest hiljada eura. Pa vi stavite matematiku na papir, sedamdesetidva sata puta šest hiljada eura jednako je četristotridesetdvijehiljade eura. Kad se sad nisam onesvijestila nad cifrom. Evo imam viziju kako bi izgledala moja rezidencija u Brezju da u nju zgruvam navedene pare. Jebeš vilu Šeherezadu šta bi to bilo. Sve novo osim mene ( dobro, možda bi i sebe malo renovirala da baratam sa cifrom, čisto da se uklopim u eksterijer i interijer, pa nemreš po friško renoviranom zdanju bauljat u staroj pidžami i bez frizure. Točno bi u jednu sobu namjestila frizeraj da to svaki dan hauba radi čim oči otvorim ). I šta pilot radi dok čeka da njih dvoje odmaraju? Usisava avion, pere presvlake, prodaje na crnjaka šalicu iz koje su pili njih dvoje?
Dalje, dovezlo je čovjeka u crnom autu do vrata od restorana; jedini se do sada tamo dovezo papa. Princ Čarls i Merkelica i još hrpa drugih je šibala pješke onuda, po sistemu - ak si gladan i oćeš jest e pa izvoli se malo rastegnut i pružit korak. Da te ne bi još navozavali po staroj gradskoj jezgri. E Ronalda se dovezlo. Dobro da nije uvezlo auto u kuhinju. Malo me frapirala haljina u kojoj se cura ušetala u restoran, prvo sam mislila da je zaboravila obuć hlače il suknju al onda se ispostavilo da je to minjak. Ono, ko malo širi remen za levisice. Šta reći, ima dvadesetpet godina pa nosi sve šta usput otkriva i krajnike i jajnike, može joj bit. Inače je ona zaštitno lice linije donjeg rublja ( čuj lice, otkad je za gaće nužno lice al ajde - ja sam provincijalka pa slabo vladam modnim pojmovima ), a kad joj se ne da zajebavat sa gaćama onda malo pripazi na četvero nejačadi, jedno njihovo plus troje onih otprije šta je zatekla kad je upoznala čovjeka svog života.
Nadalje, tri noćenja u Šeherezadi izađe samo dvadesetjednuhiljadu eura. Da mi je samo vidit te madrace i krevete na kojima zaspiš svjestan da će ti izbit iz džepa sedam hiljada novaca za noć. To sigurno postoje posebne svilene bube koje onda pod strogim nadzorom predu madrace na kojima spavaš ko na najfinijoj svili. Kakav dormeo i te štokakve madračine, pa za sedam hiljada eura kupiš cca dvanajst dormeo madraca i spavaš dok si živ, još može ostat u najlonu i za nasljednike.

Da skratim - otišli su jako zadovoljni, čak se Ronaldo i rukovo sa osobljem vile. Sad ovi neće prat ruke ko zna kolko dugo jer su se rukovali s njim, pa svi koji planirate ić spavat u Šeherezadu pričekajte malo dok im dojadi govorit - evo ovom sam se rukom rukovo s Ronaldom. Možda su prizaboravili i šta od čarapa i majica pa ima i za pokazivat onim najvećim obožavateljima nogometa.
Strpljen - spašen. Odite u sezoni, do tad će se relikvije iz soba maknut, ruke oprat i onda možete uživat ko nikad u životu.
( Ajme ljudi koja je to lova...pa ja sam osupnuta. )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.