15

ponedjeljak

travanj

2019

Kad se ja sad razjačam...

Idem doma s posla i svratim se u ljekarnu, kadli na snazi besplatno mjerenje vitamina i minerala. Oćete izmjerit? Da oću izmjerit, neg šta ću, čisto da vidim jel uopće posjedujem te tvari u organizmu.

Skidaj jaknu, sjedaj i primi u ruku nekakav komad metala. Žena malo prisloni drugi komad metala na čelo, na obraz, na bradu, pa malo na vrat i dekolte, pa na trbuh...i ispričala mi više neg šta bi mi doktor reko da mu donesem kofer kojekakvih nalaza koje bi trebala vadit idućih osam godina. Pita me jel imam problema sa kralježnicom i vrtoglavicom i grčevima u nogama, i sa kakvim se stresom borim. I da zašto ne pijem više tekućine. A ja držim tu skalameriju u rukama i mislim si - pa otkud sve znaš, jebote?
Dakle da skratim - fali mi be vitamina i magnezija. Karotenoida, omega masnih kiselina, kalcija, cinka, kroma, koenzima q10 i vitamina d3 imam kolko mi srce poželi. Ja sva sretna šta sam zdrava ko aligator brže kupim magnezij, šta ću kad mi fali pa ću ga prisilnom metodom unosit u tijelo. A be kompleks imam doma, pa ću i to pit.
Stigla u svoju rezidenciju, stavila grijat juhu i udri u potragu za be kompleksom. Ima andola, kafetina, prašaka za spavanje, prašaka za bolove, ima svega al be kompleksa nema. A mora ga bit jer sam popila par komada i ostatak osto eto da stoji na polici i kupi prašinu. Pa jedva nađem kutiju i slavodobitno s njom na stol, nema majci više labavo; svaki dan deknut po jednu, za tri mjeseca ću imat be vitamina na izvoz.
Jer kad proguglam namirnice u kojima ima be vitamina pa vidim jetricu - pa mrak mi padne na oči. Kućeš mi to gurat pod nos, sve mi slabo dolazi od slike a kamoli da je moram ić nedajbože jest. Ajde banane, jaja, zeleno lisnato povrće, grožđice - to sve ide. Al jetrica ni pod razno.
Pa se sjetim da ima u frižideru i cijela brokula; fletno s njom u vodu nek se kuva da i to pojedem večeras. Između ostalog ima puno ce vitamina i magnezija.

Znači ova euforija bi me trebala držat dva - tri dana. Bilo bi idealno da me drži stalno, al onda bi na iduće besplatnom mjerenju vitamina i minerala ženi eksplodiro uređaj i raznijelo bi sve u krugu tri do četri metra od količine mojih rođenih vitamina i minerala. Il da se stalno kljukam zdravijom hranom i be vitaminima i magnezijem pa da ni ne moram ić ništa mjerit, samo važno kažem - fala, neću mjerit, zdravlje iz maj midl nejm.
Pa jel se ne vidi?



( photo - Pamper.My )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.