02

utorak

travanj

2019

Kud je prolazio, trava više nije rasla

Danas sam se mislila malo bavit kulinarstvom, al onda sam ko usput čula da je na današnji dan rođen Kazanova, pa kad malo bolje razmislim možda je pametnije da ipak njega istresem iz gaća neg da pišem o kelju.

Strašno mi je žao šta nije izmislilo fotoaparat dok je on još hodo crnom zemljom, pa da se može kak treba vidjet to čudo od frajera. Jebiga, rođen je 1725. pa je osto ovjekovječen tek na slikarskim malarijama. Pa kad ga ovak pogledam, nije mi jasno al nikako, čime je on muvo sve te silne žene koje mu se pripisuju. Kad kažem muvo prvenstveno mislim na izgled; ajde vi pogledajte tu njušku, pa ne bi bicikl prislonila na njega. Biće da je govorio ko Ciceron, uz naravno ostale plemenite vještine potrebne da bi se zbarilo ženu, pogotovo u njegovo vrijeme. Znate ono, tad je bila umjetnost uspjet vidjet golu žensku ruku a kamoli se dovest u situaciju da je skine naskroz. Danas je puno jednostavnije, širok je dijapazon vještina kojima su moderni gladijatori ovladali da bi se dočepali žene. Navodno je jedna od najboljih dobra pila i sposobnost da predmet svojih najskrivenijih žlja odvede kud god joj se prohtije, jer mu je tata tajkun. ( Nemojte me sad popljuvat, ja samo teoretiziram jer pojma nemam o tome, davno su prošla vremena kad se meni upucavalo. Ja samo pokušavam dijagnosticirat kog je vraga taj frajer imo da su žene ničice padale pred njim. I ne znam samo jel vodio i pisara sa sobom, da pobroji i popiše sve te žene koje je obrlatio; sumnjam da je on stigo bilježit jer se bavio obrlaćivanjem, pa kud još i evidenciju vodit, halo? )
Kazanova je zapiso, citiram - otklonio sam mogućnost neuspjeha u kategoriju nemogućega. Pa sve čitam i ne vjerujem. To se zove samouvjerenost, kad znaš unaprijed da joj se drmusaju koljena pod onom glomaznom opravetinom jer si je samo pogledo; šta će tek bit kad je oboriš u grmlju, iskočiće Zemlja iz svoje osi i pomaknuće se polarne kape na jebenom globusu?
Uglavnom bavio je on sve u šesnajst, ak je vjerovat njegovim zapisima i suvremenicima.
Al sigurna sam da ne znate ko ga šije po broju oborenih žena, i to debelo. Pazite ovo - drug Kastro je prema nekim izvorima navodno smuvo tridesetpethiljada žena tijekom četrdeset godina. Ostala sam osupnuta; njega tek ne vidim ko multipraktik zavodnika. Pa još kad počne pričat, mila majko...njegov najkraći govor je možda dvosatni, i to kad mu se ne da razgovarat s nikim.

A možda ja imam problem sa vidnim poljem i kognitivnim sposobnostima? Možda ja uopće nisam svjesna svoje nesvijesti, dok frajere takvog renomea i kalibra doživljavam manje od asparagusa u tegli?
Sad sam malo i zabrinuta.



( eto se uvjerite sami - frajer samo takav )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.