01

utorak

siječanj

2019

Doček u zatvorenom

Kak ste dočekali Novu? Na otvorenom, u zatvorenom, sriktani, u pidžami, prejedeni, na rezervi s prehrambenim artiklima?

Ja sam kvalitetno napunila želudac raznovrsnom jelskom ponudom, zalila sve sa Pipi narandžadom i onda otvorila limenku Budweisera. Pofarbala se nisam, nije mi se al nikak dalo trackat farbu na glavu jer sam već u startu znala da doček Nove ide u vidu ležanja na trosjedu, pa šta ću mrljat farbu po glavi a nikud ne idem. Sukladno neidenju, obukla sam najmidražu pidžamu i iskovrnula se pred teve sa spomenutom limenkom pive.
Pa daljinski u ruke i štrači po kanalima, šta ćeš drugo radit kad ostaneš u kući. Pa izvela Boni da obavi toalet i otvorila još jednu limenku Budweisera. Pa još štračenja po teveu i fejsbuku, da vidim ko šta direktno prenosi i otkud, da vidim šta propuštam.
E onda je već negdje oko jedanajst krenula artiljerijska priprema za nadolazeće novo ljeto - petarde koje kad opale izbiju stolariju ako je loša i pištolji koji izbacuju svekolika šljašteća čuda. A u ponoć...majko mila, ko da sam se u Bejrutu zatekla. Sa svih strana je tolko bubalo da me bilo strah ležat u rođenoj kući. Mislila sam izać van vidjet vatromet - malo morgen, pa to je bilo ko za najžešćih dana bitke za Staljingrad. Falilo je malo većih projektila, al i ovo šta se ispaljivalo bilo je za nebilivit. Tu ja pričekam da malo stane baražna paljba da izađem po drva za kamine, natrpam peći i izvalim se opet na trosjed da dovršim Budweiser kad sam ga već otvorila. I u tom dovršavanju Budweisera zaspim ko klada.
Kad je oko pola četri neko bubno mamuticu u ruševinu od nekadašnje autoradione pored mene...kad je to opalilo...kad sam ja skočila s trosjeda i glavom zapela za bor ( koji je eto ove godine zeru veći pa na trosjedu ležim ko na Jahorini, ispod borovih grana ) pa se obrušilo desetak kuglica i jedna girlanda...Ja izbezumljena, stodvadesetšest otkucaja srca u minuti, ležim u kuglicama i mislim si kak bi bilo dobro izać van i naspominjat se matere tom tamo nekom ko je žvajzno petardu pa ga natjerat da uđe unutra, vrati kuglice i girlandu na bor i pobere one iglice koje su usljed mog skoka popadale po trosjedu. Naravno da sam odustala, još da mi takav trešten pijan iskovrne cijeli bor pa da kupim šta iglice, šta kuglice danas cijeli dan. Jedva nekak zaspala ( razbudilo me vraćanje kuglica na prvobitnu poziciju i dodatno metanje u peć i provjeravanje ko je gdje dočeko baražnu paljbu i jedenje kompota od ananasa u četri ujutro, jer sam iza kompota još morala i zapalit ).

Nadam se da su vaša sačekivanja i dočekivanja ponoći bila daleko produktivnija od mojeg. Kud je pucalo ko na ruskom frontu, tud me jedan ispaljeni projektil doveo u stanje predrušenja borne instalacije. Moram poradit na tome da za idući doček odma iza ponoći odbauljam u krevet, pa makar Budweiser pila ispod popluna.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.