18

srijeda

srpanj

2018

Ko to tamo pegla

Ajme šta ja mrzim peglat. Ja kad samo pogledam u peglu nemam sreće barem sedam dana. Pa nekak nastojim kupovat sve ono za šta mislim da mrzi peglu isto ko i ja, samo sa štrika za veš složiš u ormar i pjetlaj dalje. E sad, naravno da ima tovar toga šta moraš peglat jer moraš, kojekakve kuhinjske krpe i plahte i štajaznamštasvene.

Pa se sjetim mojih baka, koje su nekad mlavile onim peglama na žeru. Znate šemu - žeru u peglu, pa maši ručicama, pa malo peglaj pa opet maši ručicama. Strava jedna. Imale žene ruke jake da mogu u cugu oborit nosoroga, ak ne oborit a onda ga onesvijestit lijevim krošeom ( il desnim, zavisi kojom rukom držiš peglu ). Ja bi se tu jako teško snašla, em je teška pegla za mlatit, em trpaj žeru unutra pa pazi da se ne opečeš, em nema regulator pa kad zalijepiš na nešta šta tek treba taknut rukom ostane progorelić nasred srijede leđa.
Ja sam ljevača, pa je time situacija dodatno komplicirana, jer žnoru moram stalno prebacivat prek lijeve ruke ko konobar krpu. Pa jel niko nije mogo doć na ideju proizvodit pegle za ljevake, samo da žnoru prebacujem svaki put kad peglu uzmem u ruke imam šta radit.
Prije par godina kupila ja novu peglu; radila par mjeseci i krenem speglat nekakvu košulju kad usred djelatnosti peglu ko da je grom opalio, počeo sukljat dim i curit voda i svaštanešta. Ja brže ištekam iz struje, da ne prosvijetlim u rođenoj kući nad jebenom daskom za peglanje. S peglom u kutiju i u dućan. Dobar dan - dobar dan. Tako i tako, ja peglala kad ono zadimilo i voda počela curit. Kaže prodavačica - pa jeste slijedili upute. Reko nisam, oprala sam je u vešmašini pa odma uključila, žurilo mi se. Pa šta me pitate za upute, nisam kupila atomsku bombu neg peglu. Ono, da mogu s vremena na vrijeme speglat nešta. Ma sve je to u redu, al obično u tako kratkom vremenu rikne ak se nepravilno rukuje uređajem. Reko - ženo božja, pa jel to takva umjetnost, ulit vodu u peglu i uštekat peglu u struju? Sad me još pitajte jel imam struju u kući, da je nisam direkt spojila na banderu. E nema servis neg u Maroku najbliži. Fala vam, ja s peglom u kutiju i u prvi kontejner.

Kupila u drugom dućanu novu, sa malo bližim mjestom mogućeg servisiranja, kad mi opet padne na pamet ne poštivat upute da mogu barem majstora u servisu iz voleja opalit uređajem ak me počne propitivat jel uređaj korišten po uputama il sam peglala pod visokim naponom.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.