04

srijeda

srpanj

2018

Peri, peri pa još peri

Perem suđe, pa mi pala na pamet viša matematika, tipa - pa kolko sam ja u životu ( a moju sudbinu dijele i ostale žene ) do sada oprala tog andrlja za kuvanje i onog iz kojeg se jede i sa kojim se jede?

Ajmo uzet prosjek, čeveročlanu obitelj. Za doručak - četri tanjura, četri vilice il žlice, četri šalice, džezva za kavu, ranjglica za čaj il mlijeko ( 16 komada plus dvije za oribat arfom ). Za ručak - dupli tanjuri ak ide juha, beštek četri puta žlica, vilica i nož, četri čaše, zdjela za salatu, ranjgli i tavica zapravo nepoznat broj al ajde nek bude i to četri ( 35 komada plus četri za oribat arfom ). Za večeru - repriza ko za doručak, moguće i više ak se mora mrljat neka pica il tak nešto ( 16 komada plus barem dvije za oribat arfom ).
Pa to izađe na godišnjoj razini - 24 455 komada svačegnečeg lomljivog i nelomljivog, plus 2 920 komada onog šta se mora oribat arfom.
Pa recimo da počneš prat suđe sa šesnajst i imaš pedesetjednu ko ja sad. Pa to izađe do sada 855 925 komada lomljivog i nelomljivog i 102 200 onog šta se mora oribat arfom.
A kolko se puta peklo palaćinke i zamrljalo tavicu, mikser, zdjelu za tijesto. Kolko se puta pohalo meso pa se zamrljala još četri tanjura ( posoli, pa brašno, pa jaje, pa prezl ). Kolko se puta kuvo ajvar u tih 35 godine i pri tom se zalijepilo sve od suđa šta se moglo zalijepit, plus flajšmašina za mlet paprike i patlidžane ( a kuvo se svake godine, hvala na pitanju ). Pa koljevina, koja je van kategorije jer se tu maže i susjedovo suđe ak ti recimo fali velikih posuda, plus masna flajšmašina. Ma neću više ni nabrajat ta komplicirana nakuvavanja gdje dok skuvaš zasereš suđa ko za sva tri obroka zajedno. To nisam ni računala u ovu gornju kubikažu.

Pa ja dobro da nemam plivaće kožice između prstiju od te silne vodurine i dobro da mi koža nije otpala od čarlija i arfa. O tome kak mi se nisu raspali zglobovi od ribanja ranjgli neću ni mislit. Da sam dobila po kunu za svaki oprani tanjur i čašu i šalicu sad bi samo sjedila i pisala, jebote. A kolko ću ga još oprat, neću ni računat. Jer ak potegnem do osamdeset...skoro još tolko ko do sada. Narašće mi i peraje ko foki, ne samo plivaće kožice.
( Perilicu ne kupujem, ak ste to mislili predložit -zaboravite, ne stane u moju minikuhinju, a nezgodno je da je držim u kupaoni. Znači ostaje mi samo prat i prat i prat. Vunderšen. )




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.