12

četvrtak

travanj

2018

Povrtna pomutnja

Jutros pijem kavu, i sjetim se jednog fenomenalnog bolničkog ljubavnopovrtnog iventa.

Naime, kad sam rodila svog jedinca, drugi dan u sobu je došla žena koja je rodila ko da ide u dućan, znate ono - drugi porod, jurišno i fletno, nije se babica uspjela ni snać a porod završio. Al su joj se upalile cicke, odnosno mlijeko u istima.
I stigne njen ispaćeni supružnik k njoj, donese juhu i sve šta je naručila, i ona ga odma pošalje na plac da joj donese list od peršina ( navodno je to čudo za upaljeno mlijeko). I ode frajer; prošo ručak, prošle posjete, prošla vizita - njega niotkuda. Ona luda, ima temperaturu i kvrge na cickama veličine džezve, kune se svim živim i mrtvim da će ga golim rukama zadavit ak se ikad pojavi.
Kad negdje oko 6 popodne eto sestre po nju, da je liftom spusti dolje, stigo muž s peršinom. Jao Bože... mene čudi da mu nisu uši otpale. Kad je nju krenulo - smeće jedno šugavo, smrade odvratni, gdje si od jutros? Kolko vidim naroljan si al popravo. A meni nek cice otpadnu od bolova. Gdje je peršin, govori? On sapliće jezikom, sreo frendove pa se zapili da dostojno obilježe njen porod, pa se zadržo. Kaže - nemoj vikat ljubavi, eo tu je sve u vrećici, eo i ruže sam donio.
Ona u dreku - datijebemmajkutebiiljubavi, gdje je peršin? I frajer u najlonkesu, i važno izvadi četri pušleka grincajga za juhu, kaže - eo ljubavi, oblaži.
Trebam li uopće reć da je bacala pušle za njim dok je bježo, i zadnji bacila buket s ružama, i doviknula mu da mu ne padne na pamet dolazit joj na oči, smeće nalokano. Došla gore izbezumljena, kaže doneso mi grincajg ko da kuvam juhu za svatove, lista od peršina u tragovima, a ruže sparušene od promila u dahu. Saće mi mama donest peršinov list, a on će me zapamtit, gubar gubavi. I još me zove ljubavi, damujebemljubavimajku.
( Pa to je odma trebala reć mami, ko da muževi znaju išta o peršinu i upaljenom mlijeku i kak to boli, al bila je na rubu sloma živaca i pod temperaturom pa smo mi sve samo znalački klimale glavom, kuš je još više razjarit?)

Ljubav je skrušeno došla drugi dan, ona se dotle ispuhala i izljubila ga ( a i spala joj temperatura i smirili se bolovi pa je bila lucidna )...čisti hepi end. Ljubav sve oprašta, pa i povrtnu pomutnju.











<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.