online

nulla dies sine XVL lineae




26.03.2007., ponedjeljak

Dvije analize: O Miškoviću i Kadijeviću




Sanader nam umjesto Luke Rajića dovodi Miroslava Miškovića

Upitala su se dvojica blogera sm i frederik na Pollitiki što stoji iza Sanaderovih i Todorićevih prigovora Luki Rajiću i dali naslutiti da ćemo odgovore vidjeti uskoro.

Evo, koji sam ja trag ponudio:

Luki Rajiću su, prije nego Zagorcu, oteli sina. Platio je otkupninu i odselio u Švicarsku. Vi se upitajte je li naručitelj otmice bio isti kao i kod Zagorca! Čujem da je Rajić prije prodaje Dukata Lactalisu kupio dio vlasništva u Lactalisu tako da je on sada suvlasnik Dukata

Nastavak se upravo dogodio u Sanader-Pavićevoj Slobodnoj Dalmaciji gdje Frenki Laušić kao odgovor na Rajićev potez predlaže Todorić-Miškovićev model. Nemojte zaboraviti da je uoči posla stoljeća između Todorića i Miškovića nastupni intervju za hrvatsko tržište osobno odradio jedan od Pavićevih specijalaca iz Globusa, Darko Hudelist. Važno je za naglasiti da je u tom tekstu, gotovo beznačajnu pažnju hudelist posvetio činjenici da je Mišković svojedobno bio otet od strane Legije i ortaka te da je u roku 24 sata otmičarima platio 6 milijuna dolara u kešu. Sad su u Hrvatskoj odjednom poželjni srpski biznismeni, čije se porijeklo kapitala veže uz Miloševića i plaćali su reket mafiji koja je ubila tamošnjeg premijera. Rajić koji je plaćao domaćoj mafiji i Zagorec koji je odbio plaćati, proglašavaju se nacionalnim izdajnicima.

45 Lines, Polliika.com, 26/03/2007


Mesić naručio Kadijevićev intervju?


Ekskluzivni intervju Veljka Kadijevića novinarki Business.hr-a Nadi Starijaš-Al-Issa kao da je naručio predsjednik Stjepan Mesić, kojega potpisana novinarka često hvali. Prema Nadinom opisu, razgovor je vođen u konspirativnijim uvjetima nego su razgovarali Gotovina i Pukanić. Tonski je zapis morala uništiti (je li tko čuo ton razgovora Pukija i Ante? zašto ga Puki nije puknuo kao mp3-u na site Nacionala?), a fotografije naravno nema. Sve bi se to dalo progutati da Kadijević kroz čitav razgovor ne napada Stjepana Mesića i hvali pokojnog Franju Tuđmana. A što je najkontradiktornije, novinarka je od Kadijevićevih ljudi dobila stenogram razgovora Tuđman-Kadijević i objavila ga bez ograde kao da se radi o teškoj ekskluzivi, a zapravo je riječ o uratku KOS-a Aleksandra Vasiljevića publiciranom najprije u Beogradu 2000-e u vidu knjige uz audio kasetu, pa onda u Slobodnoj Dalmaciji, Gordoganu, a Ante Marković je izjavio Gordanu Maliću 2003-e da je on taj razgovor dobio od ekipe BBC-a koja je snimala "Smrt Jugoslavije".

Evo kako Nada Starijaš-Al-Issa prepričava stenogram koji je dobila od Kadijevićevih ljudi:

Kadijević je vjerovao Tuđmanu

Kadijević je tijekom razgovora za Business.hr nekoliko puta spomenuo da je vjerovao Tuđmanu, jer se "držao dogovora". Kao primjer i dokaz tomu dostavljen nam je stenogram njegovih razgovora s Tuđmanom o zaustavljanju borbi u Šibeniku u ljeto 1991. Tom prilikom razmatrali su kako zaustaviti "vatru". Na Kadijevićevo upozorenje: "Ako se rješenje ne nađe za stolom, onda ćemo se vratiti ratu", Tuđman panično odgovara: "Onda ćemo se vratiti ratu! Što to znači? To znači užas, razaranje...".

U istom stenogramu Kadijević upozorava Tuđmana na Antu Markovića, tadašnjeg saveznog premijera, uvjeravajući ga da mu ne smije vjerovati. Kadijević je, stoji u stenogramu, Tuđmanu kazao: "Marković misli da smo ti, ja i Milošević huligani koje treba objesiti", te da njih dvojica ne mogu biti ti "koji će stvarati mir". Stoga Kadijevića "taj Marković uopće ne interesira", jer on je "šarlatan, neznalica u svakom pogledu...", a osim toga: "Poražen je na sjednici Vlade, što ti, fala Bogu, znaš."

Business.hr, 26.3.07 11:02


A evo što je o tome Maliću rekao Marković:

Na završetku tog razgovora, novinari BBC-a su me zamolili: Biste li vi bili spremni, kad mi snimimo taj film i kad budemo imali u montaži prvu verziju, da je pogledate i da nam date neko svoje mišljenje. Ja sam rekao: pod uvjetom da nigdje ne objavite da sam ja u tome sudjelovao. I oni su, kad su napravili prvu montažu filma, poslali sav materijal. To sam pogledao u studiju Austrijske televizije u Grazu. Dao sam im neke sugestije, od kojih su neke primili a neke nisu, a oni su meni na završetku, kao, recimo, zahvalnost za to što sam ja u tome sudjelovao, dali jednu kasetu, razgovor Tuđman - Kadijević, u vremenu kad se vodila bitka za Šibenik.

*Zbog čega su vam to dali?

- Zato što otprilike polovicu tog razgovora između Kadijevića i Tuđmana čini razgovor o meni. Očito sam interesirao i jednog i drugog.

*Kakva je to bila vrsta razgovora?

- Obojica su me procjenjivala, ispipavali su jedan drugog pitanjima o meni. Tuđman je pitao Kadijevića kakav je to odnos između njega i mene. A Kadijević je odgovorio da ja u Generalštabu nikoga ne cijenim i da bih naradije da zarate Hrvatska i vojska. Uglavnom, Kadijević je vrlo loše o meni govorio. Tuđman je pitao, ali nije potvrđivao ništa.

Gordan Malić i Ante Marković, Danas, Beograd, 13-28. novembra 2003. godine


A isti razgovor je koristio i Slobodan Milošević u svojoj obrani pred ICTY-em ispitujući svjedoka Vladislava Jovanovića.


Čudna mi je ta Kadijevićeva logika da se ide "umiljavati" hrvatskom puku, koji je u zadnje vrijeme na njega naoštren, tako što će hvaliti Tuđmana, a kuditi Mesića.

- 16:09 - Komentari (3) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2012 (1)
Svibanj 2010 (1)
Svibanj 2008 (16)
Travanj 2008 (19)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (22)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (16)
Listopad 2007 (19)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (24)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (33)
Ožujak 2007 (37)
Veljača 2007 (32)
Siječanj 2007 (29)
Prosinac 2006 (26)
Studeni 2006 (34)
Listopad 2006 (31)
Rujan 2006 (29)
Kolovoz 2006 (25)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (18)
Svibanj 2006 (24)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (34)
Veljača 2006 (35)
Siječanj 2006 (42)
Prosinac 2005 (26)
Studeni 2005 (33)
Listopad 2005 (33)
Rujan 2005 (31)
Kolovoz 2005 (18)
Srpanj 2005 (24)
Lipanj 2005 (34)
Svibanj 2005 (32)
Travanj 2005 (45)
Ožujak 2005 (15)



45 lines © 2005, Zeljko Peratovic