Na Općinskom sudu u Zagrebu već četiri godine vodim bitku kako bih dokazao protuzakoniti otkaz ugovora o radu. Zakonski rok za rješavanje radnih sporova je šest mjeseci. Ali to je samo prema zakonu i samo za odabrane. Na mojoj strani su zakoni, Zakon o radu i Zakon o parničnom postupku a protiv mene je Uprava
Zračne luke Zagreb i neki moćnici koji su uspjeli sudstvo prilagoditi svojim potrebama. Preko suca
Frntića omogućili su si osvetu i zlostavljanje u ime Republike Hrvatske.
Frntić može što hoće, a što hoće to i radi.
Frntić je nedodirljiv on, piše zakone. On tumači zakone. On je zakon. Suci tipa
Frntić u tišini svoje sudnici, bez javnosti provode teror. Trguju pravdom. Uništavaju društvo koje im je omogućilo da u ime njih dijele pravdu. Da budu cijenjeni ljudi...
Ivan Hrvačić, cnn.blog.hr, ponedjeljak, 05.03.2007.Sindikat Zaposlenika zračnih luka Hrvatske, kojem je oštećenik
Ivan Hrvačić bio predsjednik, zatražio je od direktora Zračne luke Zagreb,
Tomislava Leke, ostavku zbog višegodišnjeg lošeg poslovanja i nepravilnosti u radu (dokaz 1. i 2.). Na poticaj sindikata i ukazivanjem na nepravilnosti, predsjednik Skupštine trgovačkog društva Zračna luka Zagreb, gospodin
Alojz Tušek pokreće istragu. Istragom su potvrđeni navodi sindikata o nepravilnosti u radu direktora
Tomislava Leke. Zbog tih nepravilnosti dolazi do smjene direktora
Tomislava Leke i njegovih pomoćnika. Skupština imenuje novog direktora gospodina
Zlatka Kožar.
Kožar angažira reviziju koja utvrđuje nepravilnosti (dokaz 3., 4. i 5.). Izvješće revizije dostavlja Općinskom državnom odvjetništvu u Velikoj Gorici na obradu. Svega nekoliko mjeseci po imenovanju, dolazi do smjene Kožara, imenovanja
Hrvoja Defara za direktora.
Defar kao bliski suradnik smijenjenog
Leke, kojem su utvrđene nepravilnosti u radu, započinje sa “kažnjavanjem” osoba koje su ukazale na kaznena djela...
Ivan Hrvačić, 16. studeni 2005.Čim se u Sarajevu doznalo da je
Leko postavljen za savjetnika u tamošnjem Ministarstvu vanjskih poslova, dnevni list »Oslobođenje« je objavio da je budući veleposlanik BiH naknadno upisan u knjigu državljana BiH. Prema nalazu federalne policije, u matičnoj knjizi Mjesnog ureda Donji Mamići, općina Grude, na stranici 85, ime osobe upisane u posljednjoj rubrici bilo je prekrivženo crvenom olovkom, a ispod njega je, mimo okvira, upisano ime
Ivana Leke, oca novoimenovanog bosanskohercegovačkog veleposlanika.
Dan nakon što mu je izdana osobna iskaznica u općini Grude, u matičnu knjigu u Donjim Mamićima upisano je i ime
Tomislava Leke. Federalni su policajci otkrili da je u knjizi državljana običnom olovkom dopisana napomena:
»Zvao
Tomas iz MUP-a Grude da se izvrši naknadni upis i da se dostavi uvjerenje«.
No, policijski argumenti koje je objavilo »Oslobođenje« nisu omeli Predsjedništvo BiH da
Leku imenuje veleposlanikom u Beogradu.
Sredinom devedesetih godina
Leko je kao član HDZ-a postavljen za direktora Zračne luke Zagreb. Kad je početkom 2001. smijenjen, njegov nasljednik
Zlatko Kožar naručio je od tvrtke »Revizija Zagreb« reviziju financijskog poslovanja »da bih«, kako kaže za
Vjesnik, »podvukao crtu i znao odakle počinjem«.
Nalazi revizije, završeni u svibnju 2001., pokazali su enormne gubitke Zračne luke Zagreb za vrijeme
Lekina direktorovanja. Neki su gubici proizlazili iz poslova koje je Zračna luka Zagreb sklopila s mostarskim poduzećem »Eurobus Soko«, kojem je bio na čelu
Dragan Čović, predsjedavajući Predsjedništva BiH.
Prema nalazima revizije
Leko je 1995. prikrio četiri milijuna kuna gubitka, a sljedeće je godine prikriveno 2,5 milijuna kuna minus. Za 1999.
Leko je prikazao 1,3 milijuna kuna dobitaka, a revizija je ustanovila 11,5 milijuna kuna gubitka.
Dvije kaznene prijave
Na kraju,
Leko je 2000. godine odjednom potpisao 46 milijuna kuna gubitka, da bi revizori ustanovili kako stvarni gubitak nije smio biti veći od 12 milijuna kuna. Revizori su posebno naveli i poslove u kojima je
Leko »gubio« novac, pa je tako zabilježeno da je sklopio posao vrijedan četiri milijuna kuna s mostarskim »Eurobusom Soko« o isporuci triju njihovih autobusa Zračnoj luci, s tim da je dva milijuna kuna dao unaprijed. Dok je on bio direktor, autobusi nisu stigli u Zagreb.
»Htio sam početi posao čistih računa i nalaze revizije proslijedio sam Skupštini grada Zagreba koja ih je verificirala, a protiv mog prethodnika
Leke podnesene su i dvije kaznene prijave Općinskom i Glavnom državnom odvjetništvu«, kaže
Zlatko Kožar.
U Nadzornom odboru Zračne luke Zagreb sjedila su i dvojica SDP-ovaca, Zdravko Tomac i tadašnji gradonačelnik Milan Bandić, kojima se - prema napisima u »Feralu« – nije svidio Kožarov postupak, pa je i on smijenjen samo nekoliko mjeseci nakon objavljivanja nalaza revizije...
Željko Peratović, Vjesnik, Petak, 25. srpnja 2003.