O NAMA
Image and video hosting by TinyPic
Ovaj blog piše o aktualnostima Neretve i cilj mu je podizanje informiranosti građana o životno važnim temama za Neretvu.
Mjesto Matijevići su naselje u Općini Kula Norinska u Dubrovačko-neretvanskoj županiji, staro najmanje 170 godina. Naše selo i naša općina su davali mnoge poznate osobe koje se pamte i pamtit će ih Neretva, ali i Hrvatska. Iz našeg sela je pok. župan Dubrovačko-neretvanske županije Ivan Šprlje, dok korijeni Predsjednika Sabora Luke Bebića (njegova majka) kao i mnogih drugih gospodarstvenika i intelektualaca, sežu iz našeg sela. Blog je namjenjen svima koji žele znati aktualnosti Neretve i našeg mjesta.

MATIJEVIĆI I NERETVA

16.08.2011., utorak

AUTOCESTA DO NERETVE - PLANOVI ZA OVU I IDUĆU GODINU

Hrvatske autoceste planiraju u 2011. godini u građenje autocesta uložiti 2 milijarde kuna, što je za 1,2 milijarde kuna više od predviđenog u vladinom Programu za 2011. godinu.
Planirano povećanje ulaganja u u građenje HAC u svojim poslovnim dokumentima temelji na:
• financiranju dijela mreže autocesta na Koridoru Vc, uz sjevernu i južnu granicu BiH iz kredita Europske investicijske banke i Europske banke za obnovu i razvoj (dio ovih sredstava je izdvojen za izgradnju dionice autoceste Granica BiH-Čvor Metković na predjelu Nova Sela)
• rezultatima istraživanja tržišta kapitala - realni izgledi za financiranje izgradnje Mosta Drava povoljnim dugoročnim kreditima,
• prijenosu nerealiziranih ulaganja iz prethodnih razdoblja u 2011. godinu.

Za Neretvu je važno nekoliko relativno malih dionica koje su završene, u tijeku je njihova gradnja ili su prekinute u gradnji.

ZAVRŠENA DIONICA RAVČA - VRGORAC

Ove godine je završena dionica Ravča – Vrgorac duljine 10 km, a u nju je samo ove godine uloženao 423 mlijuna kuna. Skrativši Pločanima put do autoceste za oko 11 km, a Metkoviću, Opuzenu, općinama Kula Norinska, Zažablje i Pojezerje za 9 km. Ova dionica ukupne vrijednosti miljardu kuna je bila iznimno skupa i za izgradnju relativno dugotrajna zbog specifičnog terena. Samo vijadukt Kotezi je dužine 1.226 m, dok je tunel Umac dužine 440 m. Na toj dionici ima ukupno 5 vijadukata, 4 nadvožnjaka i 1 tunel (dvije cijevi) pa je izgradnja bila skupa i nešto duža nego bi inače trajala izgradnja 10 km autoceste.

GRANICA BIH – SPOJ METKOVIĆ (NOVA SELA) DO KRAJA OVE GODINE

Za puštanje u promet ove godine je predviđena dionica granica BiH - spoj Metković dužine 2 2 km koja se nalazi položena u smjeru Bijača (BiH) – Nova Sela. Vrijednost te dionice je 61,4 milijuna kuna, a financira se iz kredita Europske investicijske banke i Europske banke za obnovu i razvoj. Obveza završetka ove dionice je do kraja ove godine. Na granici bi trebao biti uređen i jedan od najvećih graničnih prelaza u RH po Schengenskim (EU) standardima. Oni koji su svojim vozilima proteklih mjeseci prolazili kroz Nova Sela mogli su primjetiti građevinske strojeve kraj ceste kako vrše grube radove u pravcu Hercegovine u čijem smjeru se nalazi Bijača.


DIONICE U IZGRADNJI IZA 2011.

Tijekom 2011 se nastavljaju radovi na par dionica autoceste, čiji se kraj ne planira vode godine. Od toga su dvije dionice važne za Neretvu:

- 6 km dionice Ploče-spoj Metković planira se završiti 2012 godine.

- 11 km dionice Vrgorac - Ploče se također planira završiti do kraja 2012. godine.

Ubrzavanje dinamike radova govori da HAC planira ispuniti zadani rok izgradnje te dionice. Ono što bi se moglo pojaviti kao problem 2012, odnosno 2013 je prometni kolaps u Neretvi koji će nastati slivanjem velikog broja turista s autoceste vikendima. Ionako propterećena magistralna cesta Dubrovnik -Ploče-Split će teško moći podnijeti povećanje prometa koje se očekuje. Sjecište glavnog prometnog pravca BiH (Sarajevo-Metković-Opuzen) i ceste Dubrovnik-Ploče-Split bi moglo postati veliki problem za lokalno stanovništvo. Stanovnici Staševice i drugih manjih mjesta uz cestu Vrgorac Ploče osjećaju posljedice pojačanog prometa s autoceste. Izgradnjom autoceste do Ploča oni će svoj problem riješiti, no dobit će ga Šarić Struga, Rogotin, pa čak i Komin i Opuzen.


Do daljnjega je jedino prekinuta izgradnja dionice CP Karamatići- luka Ploče i zasada se ne planira nastavak izgradnje.

U 2011. godine se planira potrošiti i 134,6 milijuna kuna u dionicu Ploče – Dubrovnik, ali ti radovi neće biti vidljivi kao ni proteklih godina jer se radi o pripremnim radovima za velike zahvate.


- 17:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2015 (2)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (8)
Lipanj 2015 (2)
Svibanj 2015 (7)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (4)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (9)
Studeni 2014 (2)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (7)
Kolovoz 2014 (10)
Srpanj 2014 (2)
Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (3)
Veljača 2014 (6)
Siječanj 2014 (3)
Prosinac 2013 (9)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (8)
Svibanj 2013 (12)
Travanj 2013 (16)
Ožujak 2013 (11)
Veljača 2013 (6)
Siječanj 2013 (12)
Prosinac 2012 (11)
Studeni 2012 (6)
Listopad 2012 (13)
Rujan 2012 (6)
Kolovoz 2012 (11)
Srpanj 2012 (10)
Lipanj 2012 (6)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (10)
Ožujak 2012 (3)
Veljača 2012 (10)
Siječanj 2012 (10)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

GLAS NARODA!
Pratite naš Facebook profil gdje možete vidjeti i preuzeti zanimljive fotografije Neretve

Vikalica je ukinuta zbog neprimjerene komunikacije i vrijeđanja. Smisao slobode govora nije mogućnost neodgovornog iznošenja neistina ili vrijeđanje.

KONTAKT
norinmatijevici@yahoo.com



brojac poseta
jeftin web hosting