Linkovi
Mail
luki69@net.hr

luki2.blog.hr

četvrtak, 29.04.2021.

Biljkoborci

Danas sam od Biljkoboraca dobila sjemenke rajčice. Odmah sam ih zasadila! Očekujem rezultate! :))))) Predivni su ti Biljkoborci, nema što nemaju od biljčica. I vrlo susretljivo objašnjavajuć išto i kako trebaš napraviti. Doznala sma tako da je uz rajčicu dobro zasaditi i bosiljak. Da se međusobno podupiru!
I to ću ispobati, pa da vidimo. Biljkoborci su častili, jer račune primam na mail, a ne u tiskanom obliku. Pa su zaključili da čuvanje okoliša treba nagraditi! I voila.... Na kraju malo naših, ne grčkih - jagodica!))))
Također me danas veselilo mijenjanje ringtonova (zvuka za zvonjavu telefona), pa sam tako stavila Waterloo - ABBA i Princezo, javi se - Đole Balašević. :)))) Možete samo zamisliti kako su me ljudi u tramvaju gledali, kad mi je počelo treštati: Waterloooo, Waterloooo...:))))) .... Pusa, ljubim vas!

- 22:37 - Komentari (17) - Isprintaj - #

srijeda, 28.04.2021.

Na daljinu

Sretna sam što sam se školovala u jedno vrijeme, kada je bilo važno čitati, učiti...Bilo je, po mome, kvalitetnije vrijeme. Danas je jako teško, ne samo profesorima, nego i učenicima. Učenici danas nemaju vremena za učenje, jer je njihov raspored toliko naporan, uz jako puno obaveza - da jednostavno ne stižu biti proaktivni, ne stižu sve posložiti, sve je ubrzanije......Ili mi se samo čini?!
Hrvatski sam prošla jako dobro - lektira mi je godila :))))) No, ostao je engleski. Gramatika. Imam strategiju - za gramatiku je bitno shvatiti, pa sam odlučila napraviti kartice s pozitivom, komparativom i superlativom - pa ga navesti da pronađe pripadajuće parove. I još mi je palo na pamet te kartice obojiti npr. pozitiv u plavu boju, komparativ npr. u žutu i superlativ recimo u crvenu. Nekako mislim da će tako lakše upamtiti stupnjevanje. Kad sam već počela, neka pomognem do kraja.
Kažem vam - nije lako ni učenicima ni profesorima....Moraš biti super kreativan da bi zainteresirao. Jer - što to već danas može šokirati ili natjerati nas bar da podignemo obrvu, kad je sve postalo toliko profano, toliko istrošeno i toliko - normalno.
Ni u krimićima više ne znaju kako ubiti glavnog junaka....Ili ga, baš radi toga, treba ostaviti živog?! :))))))
Ljubim vas!

- 22:48 - Komentari (20) - Isprintaj - #

utorak, 27.04.2021.

Pisanje

Danas sam se učlanila u jedan književni klub. Voditeljica, na sreću nisam ja, je odmah zadala zadatak. Pročitati knjigu Julijane Adamović: "Divlje guske". Pročitala. Veselim se diskusiji, krajem svibnja. Sjećate se Julijane, zar ne?! Počela je pisati upravo na ovom blog.hr-u. Vjerujem da se posebno sjećaju blogeri, koji duže pišu na blogu, ali i mlađi - vjerujem da su čitali...Ili će čitati....Julijana je rođena 1969 (i moja godina rođenja:))), u Bačkoj. Njezinu prvu zbirku priča, "Kako su na ukrali Ciganima" pamtim i po blogerskom druženju, u Bulldogu je bio, ako se ne varam....I sama sam napisala knjigu za vrijeme boravka na blogu. Znači, blog i te kako znači i budite svjesni da vas čita puno veći broj ljudi, nego što vam se čini. I da neki ljudi dolaze samo i isključivo čitati, a da sami možda i nemaju blog. Nikada nemojte podcjenjivati moć riječi!
I samo da se razumijemo - ne tvrdim da je blog jedan i jedini put. Kvaliteta i dobra pisana riječ će se čitati, bilo da je taj netko piše na blogu ili odmah uobliči u knjigu. Netko voli samo pisati - nema ambiciju ukoričiti napisano....To je već stvar želje i razmišljanja, interesa.

Ljubim!!!
Ps: Evo "Tare", zemljice moje, na fotoblogu! :)))) Hvala!

- 01:04 - Komentari (21) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.04.2021.

Strašna

Danas, organizirajući "moju" stranku za lokalne izbore, dolazim u kontrolu štanda za prikupljanje potpisa. Dvoje ljudi na štandu, vrijedno rade....Bravo - kažem ja. A meni će gospođa - "naša" volonterka: znate, ja Vam moram nešto reći. Ja sam se vas prepala kada sam prvi put sa Vama komunicirala. Ali, sada vidim da ste jako draga i pozitivna osoba....I počne mi se raspadati i počne plakati na štandu. Odmah sam je odvukla na kavu - reko kao to mislite da ste me se prepali?! "Pa djelovali ste jako strogo:" "Nisam ja stroga, samo želim da sve funkcionira." Nisam rekla: moraš zauzeti stav, da Te ne bi vrtjeli oko maloga prsta. To je samo moj obrambeni mehanizam. Presjeklo me...:(((((
Ljudi, vi koji me znate "uživo" - jesam li stvarno strašna?! :(((((
I da - mladost, pa s njom tada i ja, jer sam tada i ja bila mlada - je vjerovala da se borimo za demokraciju. Kako su nas majstori zeznuli! :(((( Zapravo smo se borili - za kapitalizam. Razmislite malo, usporedite prije i sada - vidjet ćete da sam u pravu. :(((((
Ljubim!

- 22:59 - Komentari (17) - Isprintaj - #

subota, 24.04.2021.

Unajmljeni komad zemlje

Eto ljudi moji dragi, danas sam iznajmila komad zemlje na godinu dana. Saditi ću rajčice, luk, mladi luk, poriluk, možda malo salate....Do parcele mi treba 40 minuta s Črnomerca. Gazdarica je lijepo skuhala i počastila. Najam je šesto kuna za cijelu godinu. Voda, sve potrepštine za zemlju - sve to je uključeno u ovu cijenu. 40 metara kvadratnih - moja mala oaza mira! Veselim se! Fotografije: počinjem sa jučerašnjom kavom sa srcem:))): Ručak današnji, vani, na divnom zraku. Jedan fini kotlić: Malo slatkoga - štrudla od jabuka: I na kraju, moj komadić zemlje. Moja Tara. Iz filma: "Zameo ih vjetar". Sjećate se Scarlett O Hara, kad Rhett Butler odlazi, a Scarlett se sjeća riječi svoga oca: " Postoji nešto što voliš više od mene. Više od svega. Tara...Tara...Tara. Tara je bila zemlja na kojoj su Scarlettini izgradili svoje imanje. Moja "Tara": Nakon toga, otišla sam analizirati Toma Sawyera.:)))) I to je prošlo super!!!! Večera isto vani - u dobrom društvu, ma milina. No, sada sam spremna za spavanje.:)))) Pusa vam!!!!!

- 23:45 - Komentari (21) - Isprintaj - #

petak, 23.04.2021.

Povodom Svjetskog dana knjige - oda čitanju

"Onaj tko ne voli čitati nije pronašao pravu knjigu za sebe" - kaže moja draga J.K. Rowling.
Danas, 23. travnja obilježava se Svjetski dan knjige i autorskih prava, proglašen 1995. na Glavnoj skupštini UNESCO-a 1995. kao simbolični datum u svjetskoj književnosti jer su toga dana 1616. umrli Miguel de Cervantes, William Shakespeare i Inca Garcillaso de la Vega. I zamislite, Cervantes je umro 23. travnja po gregorijanskom, a Shakespeare na isti datum, ali prema julijanskom kalendaru. I nitko se nije našao svađati oko datuma.
Inače, prema srednjovjekovnoj tradiciji 23. travnja na dan Sv, Jurja, muškarci su svojim djevojkama poklanjali ruže, a od 1925. postojao je običaj da djevojke muškarcima poklanjaju knjige.
Što za mene predstavlja čitanje knjiga?! Nešto najljepše u životu. Nešto najplemenitije. Nešto što me naučilo o svijetu. Nešto što me naučilo s riječima. Nešto o čemu želim komunicirati. Nešto što me uzbuđuje, nešto što me veseli i nešto u čemu istinski uživam.
Danas sam opet bila na masaži, a mogu reći da je čitanje knjige kao masaža uma. Dakle, danas sam imala dvije masaže. Tijela i uma, pa i duše. Koja je sa svakom knjigom plemenitija.
Jedan dragi odlomak iz divne knjige. Pavao Pavličić: "Rukoljub" (pisma slavnim ženama)
Mariji Jurić Zagorki
Cijenjena gospodična,
kad bi ste samo znali koliko nam nedostajete. Nedostajate nam možda onoliko koliko smo mi nedostajali vama u vašem usamljeničkom životu. Na gubitku smo i vi i mi. Jer vi ste uranili u svemu, i možda bi tek ovo bilo pravo vrijeme za vas, a mi smo tek danas svjesni koliko nam je potrebno ono što ste nam vi mogli dati.
Vi ste uranili po tome što ste bili prva novinarka i sjajna parlamentarna izvjestiteljica, a to su vam uzimali za zlo....
Možemo samo zamišljati što bi ste bila u stanju učiniti kao autorica krimića, ljubića, ....Jer vi ste poznavali publiku, dobro ste znali što joj treba. I znali ste na najbolji način da je svojom pričom uvedete u začarane predjele....."
"Knjiga je san koji držite u ruci" - Neil Gaiman https://www.facebook.com/BalasevicTekstovi/videos/783947611807045/

Ps: svaki video ili fotkica koju postavim puno se ljepše vidi na pametnom telefonu! Imajte na umu! :)))) Pusa!




- 22:23 - Komentari (18) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.04.2021.

Dan planeta Zemlje

Danas je Dan planeta Zemlje. Slavi se već više od 50 godina, kako bi se povećala svijest o važnosti zaštite okoliša. Kao da tek zadnje vrijeme "otkrivamo" važnost zelenoga i očuvanja okoliša. Nevjerojatno je da svaka generacija na Zemlji misli da je baš oba pozvana spasiti čovječanstvo i kako će, eto, baš u tome i uspjeti. Kada bi to bilo tako jednostavno!
Znate ono - koliko bolest traje, toliko je potrebno i za njezino liječenje?! Nadrljali smo! Predugo traje zagađivanje - i sada ne govorim samo o Hrvatskoj. Govorim o svijetu. Ne možemo očekivati da smo mi neki izolirani slučaj, kojega ništa ne može dotaknuti.
Obožavam more - sva mora svijeta. Volim čisti zrak - u cijelom svijetu. Volim putovati - i želim da mi svugdje bude domovina. Zelena domovina. Da to ne budu umjetno stvorene oaze zelenila, rariteti koji više govore o iznimkama.
No, to ne može postići pojedinac. Tek puno ljudi, koji prakticiraju neka ponašanja mogu napraviti ogromnu promjenu. U globalu. Ne samo u Hrvatskoj.
Što ja osobno radim, kako ja osobno kao pojedinac pridonosim našoj planeti Zemlji?! Recikliram, plastiku obavezno skupljam i vraćam boce u dućan ili poklonim nekome, tko skuplja boce i vraća ih da se ponovo iskoriste. Odvajam otpad - posebno bio otpad, posebno papir, i na kraju - ostali otpad (tzv. miješani otpad). Puno stvari poklanjam - poput knjiga, odjeće, obuće - i time produžujem njezin vijek trajanja.
Nećaka učim također da ne baca papire i papiriće (npr. od žvaka ili čokoladica) po putu, nego da ih baca u kantu za smeće, isto kao i papirnate maramice i kutiju od konzervica kad nahrani macu ispred zgrade (njegov tata ne dozvoljava za sada životinje u kući). Nikakve.
To me podsjeća na moju gazdaricu, kada sam tek stigla u Zagreb studirati, koja mi je jako zamjerila što sam u sobi koju mi je iznajmila imala akvarijsku ribicu. Njezino je obrazloženje bilo: riba troši vodu! :(((((( Bože, strašno! :(((( Kad se sjetim nekih situacija...:((((( Sretna i ponosna što sam već dugo svoja na svome, i to sama kupila stan na kredit i odavno ga otplatila. I sama namjestila.
Uh, sad sam skrenula s teme. Što sam još htjela reći je da pojedinac može na sve jako paziti - ali najvažniji su ipak zakonodavci. Najveću odgovornost imaju donositelji zakona i industrija. Ne možemo na račun razvoja - sve uništiti s druge strane.
Zelene površine su zajedničko dobro, o kojem moramo brinuti. Njihovom zaštitom povećat ćemo bioraznolikost, poboljšati kvalitetu zraka (više kisika ulaziti će u naša pluća) smaniti razinu buke i svjetlosnog zagađenja- unaprijediti kvalitetu života svih nas.
Ljubim vas, pazite na prirodu - ne samo na današnji dan! Nego uvijek! Pusa!

- 22:06 - Komentari (18) - Isprintaj - #

srijeda, 21.04.2021.

Nostalgija, nostalgija niz dušu krenula.....

Jučer sam, a shodno prijašnjim čišćenjima i spremanjima, pronašla, odnosno slagala jako puno nekih starih telefonskih brojeva na papirićima. Nisam znala koliko od njih je valjano i koliko od njih još mogu nazvati. I tako sam krenula zvati....Baš sam se obradovala kada sam čula pozitivne reakcije sa druge strane! A jedan broj mi je bio posebno drag - nazvala sam obitelj kod koje se nalazi Goldicin sin.Imao je mrenu na okicama, što su operirali i sada super vidi! I on je sada senior, 16 godina ima, a obradovala sam se kada sam čula da je dobro i da se još uvijek veseli životu. Huraaa!!!!
Nisam dobila jednu slovačku prijateljicu i nisam dobila jednu srpsku prijateljicu - rečeno mi je da ti brojevi više nisu u funkciji. To mi je bilo baš žao! A obje osobe nemaju Facebook. Kao što ga dugo nisam imala ni ja.
U subotu "rješavam" Toma Sawyera :))))) i jako se veselim. A nećete vjerovati što još idem raditi u subotu! Idem unajmiti vrtnu parcelu u Stupniku, izabrala sam jednu od 50 m2 (najmanja ima 40, a najveća 80) na kojoj mogu uzgajati povrće, voće i cvijeće. Baš se veselim!!!!!
Jedan moj dragi prijatelj je danas uspješno operiran - imao je ogromnih problema s kičmom i vjerojatno bi zauvijek ostao u invalidskim kolicima da to nije obavio. Probudio se, još je malo ošamućen od anestezije - ali je sve dobro prošlo. Sretna!!!!
U to ime sam se počastila danas. Znam kome će biti drago kad ugleda "Makarska" na prvoj pivi iz makarske pivovare! Našoj Lastavici!!!! Ljubim vas!

- 23:25 - Komentari (17) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.04.2021.

Bi li to moglo biti čitljivije?

Mislim na tekst. Bi li neki tekst mogao biti čitljiviji?! Što može pridonijeti čitljivosti teksta?!
Uvijek me fasciniralo kako neki autori pišu s lakoćom, bez napora, naizgled. Tek kada ih stavimo u kontekst, mjesto, vrijeme, prostor u kojem su živjeli i stvarali - tek tada dobijemo smislenu cjelinu, višeslojnost teksta i možemo početi iščitavati. Naravno, iz svake knjige, romana, pjesme skloni smo iščitati ono, što je nama blisko, lijepo, prirodno....I što mislimo da je autor želio reći. Kako bi smo se samo iznenadili da, na primjer, imamo priliku razgovarati s Proustom i upitati ga za madeleine kolačiće. Njemu su značili nešto posve drugo nego nama. Ili - uzmimo bajke. Uh, kada smo to za vrijeme moga studiranja obrađivali - okrenuo mi se želudac. Jer niakda o Crvenkapici i vuku nisam ni u ludilu razmišljala kao o priči o prvoj menstruaciji i gubitku nevinosti. Ahhhhh....:(((((( Do tada sam je iščitavala sam u onom prvom, najvidljivijem i najpovršnijem sloju - doslovno!!!!! Zato, kada čitamo trebamo zaista čitati s razumijevanjem i prizvati u pomoć svoje znanje iz književnosti, povijesti, psihologije, pisanja - tek tada možemo razumijeti.
Zato su mi nevjerojatne škole brzog čitanja. Zar nije poanta čitati, a ne žuriti?! Zar nije poanta razumjeti, a ne čitati samo da se pročita i odmah sutra zaboravi?! Kao ono naše kratkotrajno pamćenje ili kratkotrajna memorija računala (RAM -radna, privremena memorija o kojoj sam pisala u prošlom postu).
Voljela bih da dok čitate ovaj post provjerite u kojoj ste mjeri okruženi pisanim materijalima. Ja oko sebe uvijek imam jako puno papira, dva računala sa pisanim sadržajima na kojima trenutno radim i puno papirića s napomenama - dodaj, ubaci, važno, ne zaboravi i sl.
Možemo izdvojiti tri velike grupe metoda za procjenu teksta:
1. metode usredotočene na stručnjaka s određenog područja, kojim se tekst bavi (korisnost- koliko su novih činjenica iz teksta naučili)
2. metode usmjerene na čitatelja (po meni najzanimljivije i najuključivije, jer dozvoljava na kraju i naše emocije, koje nas obuzimaju za vrijeme i nakon čitanja. To je ono kad kažemo: ovo je bilo upečatljivo! Ili: razmišljala sam o tom romanu još dugo vremena nakon što sam ga pročitala.
3. metode usmjerene na tekst kao takav mogu se upotrebljavati bez uključivanja stručnjaka ili čitatelja Ove mjere uključuju kompijuterski utemeljene formule čitljivosti, kroz mjere stila i gramatike. Meni najmanje draga metoda.
Tekstovi se mogu procjenjivati na različite načine, ovisno o svrsi zbog koje se procjenjivanje vrši. Na primjer, prije nego što se odlučim na kupnju ili čitanje neke knjige, pogledat ću njezin sadržaj i vidjeti koliko znači za mene osobno. Koliko mi je relevantan. Zatim ću pogledati izdavača, pa autora djela. Kako je knjiga opremljena i tiskana, ako je strani autor u pitanju - tko je radio prijevod - jako važno!) i koliko je jasno već na početku izložen sadržaj. Tema, žanr - također su jako važni.
To je moje razmišljanje o pisanju i čitanju. Bih li mogla biti čitljivija?! :))))) Gramatika kaže da nije poželjno upotrebljavati ni "da li" ni "je li" nego pokušati formulirati pitanje. Pusa!

- 18:38 - Komentari (22) - Isprintaj - #

nedjelja, 18.04.2021.

Dolina mira

Mir nije nekakvo penjanje prema planini, već spuštanje u dolinu....Nije razlika u tome koliko se zla dogodilo nekome, pa sad mjeri da li mu je teže otpustiti i oprostiti u odnosu prema drugima. Mislim da smo svi proživjeli istu količinu svega, i pitanje je samo odluke i volje. Zamjerati, držati u sebi, gutati i očekivati da drugi plati to što netko drugi sada proživljava je isto kao popiti čašu otrova i nadati se da ćeš preživjeti.jer je to neotpuštanje kao otrov u našem tijelu, koje kad tad vodi prema psihičko-emotivnim poremećajima, a posljedično i prema nekakvoj fizičkoj bolesti.
To otpuštanje se može osjetiti jako, može izazvati bol - ali treba ga izbaciti iz sistema. Makar vam od nelagode išle suze na oči.
Ovisnost o ljutnji i zamijeranju ne vode prema zadovoljstvu. To je samo začarani krug.
Uostalom, nisi Ti taj koji oprašta. Niti Ti imaš kapacitet da oprostiš. Vjerojatno nemaš ni dužnost da opraštaš jer kada bi imao dužnost opraštanja ispalo bi da si Ti iznad nekoga kome opraštaš - kao, smilovat ću se pa ću ipak oprostiti. To nije dobar put prema miru i slobodi, jer samo učvršćuje začarani krug.
Zamjeranje će se pojaviti - jer se uvijek pojavi kada se događa nešto nepravedno - ali to ne znači da sa zamjeranjem treba nastaviti živjeti. Naprotiv. Treba ga čim prije otpustiti.
Kako će nam to uspjeti?! Pa treba se samo sjetiti da mi nemamo uvid u cijelu istinu, niti sjećanje što se sve događalo od postanka Svemira do danas. To što nemamo sjećanje na nešto - ne znači da se nije dogodilo.
Mi krećemo, svjesno i podsvjesno, pisati emotivne zapise toga što nam se dogodilo od trenutaka kojih se prvih sjećamo. I ti zapisi, ako ne postanu protočni, ne puštamo ih da teku - vremenom ulaze u trajnu memoriju iliti hard disk. Ne onu privremenu, koja pokazuje samo stranicu na kojoj trenutno radimo (RAM - radna, privremena memorija).
U trajnoj memoriji, međutim, zapisi ostaju i nakon što mi "ugasimo" računalo. Ako ljudsko biće sagledamo kako nekakvo bio računalo, radna memorija zapisana na njemu bi bila od trenutka našeg rođenja do smrti. A trajna memorija ulazi u našu dušu.
Inteligencija Svemira čini sve da ispravi svu neravnotežu i zapravo sve poravna. Da ne bude disbalansa(nesklada). Jer - poravnanje je mir. Um i ego, pak, čine sve da se stvari uzburkaju. A mi se učimo opraštati.
Ako to prevedemo na jezik politike - ako jedni drugima nismo uspjeli oprostiti, svakih pedeset godina imamo novi sukob. To samo znači da je higijena naše duše - loša.
Svi trebamo poraditi na sebi, da bi nas svima kolektivno bilo bolje (postalo bolje). I zato budimo jaki mi, jer najlakše je - plakati. Pusa vam!!! I da ne budemo baš toliko ozbiljni, danas sam bila s prijateljicom na jednoj kišnoj kavi. I odličnom tartu s jabukama. Sjetila sam se slikati kad sam ga skoro cijelog već pojela!:))))



- 19:22 - Komentari (24) - Isprintaj - #

subota, 17.04.2021.

Đole

Tko će o Tebi da napiše pjesme
Da li se to smije ili se ne smije?
Zauvijek ostat ćeš simbol svoga grada,
Panonski mornar iz Novoga Sada.

Znao si stihom pronaći srca,
uvučeš se u njih, i probudiš ono što sporije kuca,
Danas je Tvoja klonula glava
Ostao mili Đole vječno da spava.

Stihovi Tvoji i najljepše note,
Koncerti brojni i iz svlačionice anegdote,
Ostat će naša najveća moć,
Kad dođe Bogojavljenska noć.

Nikada više Novoga Sada,
SPENSA, dvorane i Beograda...
Koncerti Tvoji silno mi fale,
tko će mi sada pokloniti lale.

Tko ljutit će Olju na sav glas
kada Te ugleda,
kad ugleda nas,
na svakom koncertu i u garderobi,
dok nije shvatila da smo u istoj čorbi.
U Tvojim stihovima,
most između nas,
u Tvojoj duši
što razmišlja o životu naglas.
"Princezo javi se....":)))

Za kime ću sada često putovati,
reci mi Đole,
i zajedno pjevati. Ljubav je to bila
velika i silna,
nadahnuta Tvojim maestralnim likovima.

Vasa Ladački, Boža zvani Pub u nebeskoj kafani zauzeli stol,
čekaju Tebe da partija bude silna,
Tvoja valuta cijenu nema, ni u kartama ni u Tvojim ljubavima.
Zato, sakrijte novce moje sinovice-
jer Ti ipak "varaš" malo bolje.

Iako možda to nisi htio,
Ti si promjenio život moj cijeli,
Teško će zamisliti i ja i moji
i svi Tvoji
Svijet koji sada bez Tebe postoji.

Brojne su pjesme i nema im premca,
Za Bačvanke, Lalu ili za Srijemca,
Za Totice mile, kao što sam ja,
To samo Ti Đole, samo Ti znaš.....

Imao si, kažu, Strašnoga petla,
a sada na svim binama ugašena svjetla.

I da vidim baš tu pjesmu o Tebi,
jer ta pjesma kraja imala ne bi.
Jer nitko ne može opisati Tvoj Novi Sad,
Zagreb, Sarajevo ili Beograd. Zadar i Osijek bili su Tvoji,
Čak i neosvojivi Split - Ti osvoji!
Svakome si posvetio stih,
tko li će ga posvetiti Tebi,
kad si najbolji od svih.

Sto godina će čekati ljudi
Da se još jedan Đole iz sna probudi.
Ali ni on neće biti Ti,
jer ti si jedan i jedini.

Jesmo li dobri, jesmo li znali,
jesmo li se na koncertima iskazali?!
Svaki stih s Tobom,
baš napamet, pjeva li sad s Tobom anđeoski kvartet?!

Možda Te nema,
ali znaj za kraj -
Ti živjet ćeš stihom do u beskraj.

I mater vetru - dok je nama nas!!!!!!

Obećala sam da ću vam pričati o Olji - eto, sad imate sve stihovano, šifrovano! :)))) Ne zamjerite mi, molim, moju nevještost sa stihovima. Važna je emocija koja stoji iza njih!

Posveta Đoletu...:(((( Pusa!




- 16:50 - Komentari (24) - Isprintaj - #

petak, 16.04.2021.

Mogu, ako hoću....

Ne moram, ali mogu. Ako imam volju, želju i puno ljubavi. Spremila sam se, u lijepoj haljinici i ne manje važno s novom maskom T-Coma otišla sva sretna prema kazalištu. Drugi pokušaj gledanja "Revizora"....I zatekne me ovo: Netko od glumaca (odnosno glavna glumica preciznije) mora biti u samoizolaciji, jer je bila u kontaktu sa zaraženim. Predstava odgođena, karta zamijenjena za 05.svibnja. I tako...Malo sam potreseno, ali još uvijek postojano. Kao trovremenski Taft...:)))))) Pusa!

- 22:03 - Komentari (22) - Isprintaj - #

četvrtak, 15.04.2021.

Terapija kisikom i Tom Sawyer

Još u rano jutro zovem meni najbližu knjižnicu. "Dobar dan. Molim vas, imate li možda lektirni naslov "Tom Sawyer"? "Imamo gospođo". "Mogu li naručiti, pa da predveče navratim do vas?" "A za koga vi to trebate?" "Molim?" "Pa to je dječja lektira, pa bi bilo dobro..." "Hoćete reći da je ja ne mogu kao odrasla naručiti?!" "Za koga je trebate?!" Besramno lažem: "Za nećaka:" " Pa neka nećak dođe po knjigu." "Nećak je u Splitu. Ja mu čitam lektiru." Minuta šutnje. "Dobro gospođo: Mislim da u ovom slučaju možemo napraviti iznimku". "Hvala". "Broj vaše iskaznice?" "Nemam iskaznicu fizički". "Hm. Niste je predigli iz glavne Gradske knjižnice. Recite prezime, i prije nego što nam dođete, predignite iskaznicu!" Šokirana, kažem prezime i spustim slušalicu....:((((
Nakon posla, odem na terapiju kisikom. Mislim da ga danas posebno hlapljivo udišem. Na terapiji srećem moju bivšu glavnu urednicu iz časopisa "Vikend", na obostrano oduševljenje! Nakon toga, odlazim u Glavnu gradsku knjižnicu predignuti iskaznicu.Imaju mene oni i te kako zabilježeno "u sustavu", ali na toj iskaznici piše neki broj. Koji ti traže kad naručuješ. Da vide da si Ti - Ti.:(((( Lele!:)))))))
Konačno sam se dokopala knjige, uzela još jednu koju su otpisali i sada je dijele, popila kavu s jednom mojom prijateljicom iz Osijeka, koja je došla na redovnu kontrolu u Zagreb.
Sve je dobro što se dobro završi! :)))) Svašta, mili ljudi. Svašta! Još ne vjerujem....Pusa!
PS: Dinamo očekivano izgubio! :((( Malo koncentracije ne bi škodilo, dečki! Evo knjiga: i knjiga koju su otpisali, a ja uzela za svoju knjižnicu: Ljub!

- 22:48 - Komentari (22) - Isprintaj - #

srijeda, 14.04.2021.

Inamorana iliti zaljubljena

target=_blank> Predivna pjesma, odgledajte do kraja:))) Nasmijati ćete se. Večeras je bilo dva sata hodanja, i baš mi je sada dobro. Jedna moja prijateljica me nazvala i moli da pokažem sinu lektiru. Pitam: što se čita?! "Pustolovine Toma Sawyera". (Mark Twain je autor) A ja: "Za sve je kriv Toma Sawyera, takve knjige ne bi smele da postoje...." Naravno, Đorđe Balašević.:)))) Ljubim! I evo pjesme: :)))https://www.facebook.com/BaronovBal/videos/270588384155857/

- 23:29 - Komentari (17) - Isprintaj - #

utorak, 13.04.2021.

Asertivna komunikacija

Što je to asertivna komunikacija i zašto je ona važna?! I zašto nam je potrebna - i u životu, a time i na blogu. Bojim se da je nekima na blogu asertivna komunikacija nepoznat pojam, pa da ga malo rasvijetlimo.
Znate onu poslovicu: ne radi drugome ono što ne bi Ti htio doživjeti. Drugo: moja sloboda se završava u trenutku kada ograničava ili oduzima slobodu drugom čovjeku. Uvijek to treba imati na umu.
Asertivna komunikacija je vrsta komunikacije koja se odlikuje otvorenim i neposrednim izražavanjem misli i osjećaja vezanih za temu rasprave, bez kršenja prava druge osobe.
Asertivnost i asertivna komunikacija su riječi anglosaksonskog podrijetla (eng. assertive), a u prijevodu znači odgovorno i samopotvrdno ponašanje. (česte su "ja poruke").
Asertivna komunikacija se može naučiti, ali - za to treba vremena i truda. Čak i kada se nauči, još je veći izazov pronaći najkonstruktivnije ponašanje u određenoj situaciji. (hoće reći: dobra procjena situacije).
Asertivna komunikacija ima sljedeće karakteristike:
- aktivno slušanje
-jasno i direktno iznošenje svojih stajališta i osjećaja (jako važno! Stajališta i osjećaja!)
-korištenje "ja" poruke
-predlaganje rješenja
-poštivanje sugovornika
-pozitivno izricanje prigovora
-spremnost na kompromis
--spremnost ispričati se kada se pogriješi
-kontrola negativnih osjećaja

Što je to "ja" poruka?!
Osjećam se .............. kada Ti .......... zato što.....stoga želim..............

Ne smijemo zaboraviti da asertivna komunikacija treba postojati i u lijepim, pozitivnim situacijama, kada je potrebna pohvala.
Glavni je cilj naučiti se zauzeti za sebe. Dugo to nisam znala, i jednostavno sam "bježala" od situacija koje bi uzrokovale da bih nastavkom komunikacije mogla povrijediti ili uvrijediti sugovornika. Naravno, verbalno. A riječi - eh, znamo da upravo riječi najviše bole.
Konačno sam naučila reći: ne, nećeš majstore kada mi se nešto ne sviđa ili mi se pokušava na silu nametnuti. Psihologija je moja peta ljubav, osim ljudova, životinjica i književnosti, te politike. A što je politika nego - povijest međuljudskih odnosa. Povijest rata i mira; razdoblja koja se izmjenjuju.
Upamtite - uljudna energičnost i pristojna odlučnost (ako mi se nešto ne sviđa, ponavljat ću kao pokvarena ploča: ne, hvala, ne hvala, ne hvala, ne hvala, ne hvala...Zato se i zove metoda "pokvarene ploče":))))) otvaraju mnoga vrata. Nikada ne odustajte prvenstveno - od sebe. Imamo na blogu divnih primjera blogera i blogerica koji nikada ne odustaju od sebe, i uvijek idu naprijed! Imaju moje iskreno divljenje i ljubav! Pusa!
Cikla, pekmez, i tjestenina s crvenom lećom, sve iz bio asortimana, i iiii - novi jogurt koji mi izgleda fenomenalno! I moja današnja večera: Tuna salata, sa chilli tunjevinom, zelenom salatom kao podlogom, jedno kuhano jaje, malo luka, i gigantske rotkvice, veličine manjih rajčica:)))), kiseli krastavci, te malo soli i octa. I hrana za dušu: Jagodica - bobica!!!!:))) Ljubim!
Ps: primijetila sam da mi se u kontrolim pitanjima pojavljuju pojmovi, o kojima pišem u pojedinom tekstu. Danas je to bila kovanica od dvije kune i što je na njoj. Tuna! :))))))



- 22:02 - Komentari (20) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.04.2021.

Masaža, knjiga, kazalište....

Joj, današnjeg dana!:))))) Da vidimo....Najprije sam, predhodno popivši odličnu kavu u kafiću, otišla da me ona "teta" malo "istuče". Jer mi tjednima poslije bude dobro i cirkulacija proradi. Počela sam brinuti o sebi. Konačno!:))) Tu sam se preporodila! Nakon toga, otišla sam na Hrvatske studije, Sveučilišni kampus Borongaj, da predignem knjigu koju sam osvojila na Facebooku, a tijekom Pup-a - predavanja Psihologija u praksi. Malo smo učili, malo diskutirali, postavljali pitanja - i eto meni nagrade!!!! U dućanu sam pronašla nešto prefino!!!! I na kraju, brzo ručala - večerala, kako god - tunjevinu sa feferonima Rio Mare i zelenu salatu. I kao spremila se za kazalište!:)))) Dođem u kazalište, jako dobri poznajem gospođu koja im je PR i sretnem je na vratima kazališta. I krenem pričati kako dugo, dugo nisam bila u kazalištu...truč bla.....Ulazim, pokazujem kartu. Dolazim do garderobe. "Molim vas, imate li program?!" "Imamo, izvolite!" I gospodična mi pruža program. "Tri sestre' , Bobo Jelčić. Ali..."Revizor"?! Tek tada mlada dama uzima kartu i smije se. "Znate, "Revizor" je 16.04, i Vi imate kartu za 16!" Ajme!:))))) Gospođa PR - vidi me kako idem prema izlazu. Ispričam joj sve, a ona se smije i kaže: to je zbog velike želje za kazalištem. Častim Vas sa "Tri sestre" - kaže. "Znate, ja sam ih virtualno već dva puta odgledala!" "Dobro onda, vidimo se šesnaestog!" :))))) Dakle, što reći?!:))))
I da ne zaboravim - svim članovima islamske vjeroispovjesti "Ramazan Šerif Mubarek Olsun", da predstojeće Ramazanske dane provedete u zdravlju, obilju , sreći i veselju.
Pusa!

- 22:14 - Komentari (19) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.04.2021.

Tamnomore i NDH

"Novonastali" bloger - provokator Tamnomore napisao je post pod naslovom: hoće ili može li mi netko objasniti što se slavi 10.04, jer netko od njegovih slavi, a netko drugi ne slavi ...:((((( Naravno, odmah sam reagirala i rekla da se nema što slaviti u državi, koja prestavlja najsramotnije vrijeme hrvatske povijesti do današnjih dana. Marionetska država, koja je služila i Hitleru i Mussoliniju, koji su predvodili Sile osovine (Rim - Berlin - Tokio), a 1941. Silama Osovine se priključila i novonovonastala država tzv. Nezavisna država Hrvatska. S obzirom da sam u doktoratu uspoređivala vrijeme tranzicije u obje moje domovine, Hrvatskoj i Slovačkoj, trebalo je proučiti i kako je to uopće došlo do današnjih dana, kako su se to Hrvatska od Jugoslavije i Slovačka od Češke rastale i zašto...
Da vidimo sada što je to NDH. Jučer je, pa je tom prigodom i nastala provokacija od strane blogera Tamnomore (toga posta više nema! Izbisao ga je - ali ima današnji post Luki2 i NDH. Prošlo je točno osamdeset godina od osnivanja zločinačke NDH. Što se zapravo dogodilo 10. travnja?! To je najveća mrlja hrvatske prošlosti, zbog koje je i Hrvatska percipirana na vrlo loš način. Dr. sc. Franjo Tuđman je jednom nesretnom rečenicom na prvom općem saboru HDZ-a. o tome kako "NDH nije bila samo kvislinška tvorevina i fašistički zločin, nego je predstavljala i izraz težnji hrvatskoga naroda za samostalnošću." Da, ali to nije bila samostalnost. To je bila formalna samostalnost. A nikada ova država nije bila neslobodnija nego što je bila u to vrijeme, baš tada. Na žalost! Zašto?! Jer su se pod okriljem NDH događali zločini protiv čovječnosti. Nema opravdanja za Jasenovac. Nema opravdanja za Rasne zakone, Rimske ugovore. Nema opravdanja za genocid nad Srbima, Romima, Židovima i svim ostalim manjinama. Ne, nitko nije bio pošteđen. Provodili su se ti zakoni s većom revnošću nego što se to događalo u Njemačkoj ili Italji. Naravno, uvijek je bilo i uvijek će, nadam se, biti dobrih i normalnih ljudi koji su spašavali najugroženije i sakrivali ih, sačuvali im živote. I moja slovačka manjina, i češka manjina i ostale manjinske grupe su stradale. Nekima se ni grob ne zna.
10. travnja vojne snage Njemačke, Italije i Mađarske (eto, odatle danas Orban! Nemamo samo mi probleme s prošlošću!) dovršile operaciju Direktiva 25 - intervenciju na Kraljevinu Jugoslaviju. Prvi potez, kao podrška Njemačkoj i Italiji i Japanu - NDH zamislite objavljuje rat Velikoj Britaniji, a kasnije i SAD-u. Ljubimica Zagreba, Lea Deutsch, postat će žrtvom ustaških monstruma. Samo zato jer je židovska djevojčica....
NDH je na najokrutniji način likvidirala preko 80 000 ljudi, Srba, Židova, Roma, ostalih manjina - ali i Hrvata - antifašista.
Da se razumijemo, nije važno samo imati svoju državu - nego kako ona funkcionira. Unutar sebe i u okruženju. Državu čine ljudi. NDH je ubijala svoje vlastite ljude!!!!! :(((( Dio Dalmacije je bio prepušten Italiji!!!!!
Kakva je to onda "država"?! Treba li se ikada pozivati na nju, ili se zasramiti i reći: nikada se ne ponovilo. Samo toliko! Makar iz pijeteta prema žrtvama.
Eto, to je bio moj razlog za reakciju. Kod mene ne pali: šalio sam se ili nisam tako mislio. To je bila otvorena provokacija. I uvijek bih odreagirala! Uvijek! Jer ne podnosim kada netko pokušava prodati rog za svijeću. Uvjeriti da je crno - bijelo. Da je zlo - dobro. Nije i po nikakvim kriterijima i nikada neće biti. Meni nije važno, nikada mi zaista i nije bilo, da se deklariram kao pripadnik ovoga ili onoga....Ja sam ČOVJEK, I tražim poštovanje kao čovjek, osoba. U skladu sa mojim ponašenajem prema samoj sebi i drugima.
Kao malenoj, kad sam počela ići u školu, nikada mi nije na pamet padalo da pitam tko je što po nacion alnosti. Nije me bilo briga! To su bili moji prijatelji!!!!! Svi! Ne Hrvati ili Srbi ili Slovaci. Prijatelji! Ljudovi!
Svoje diplome sam samo jednom i nikada više stavila na blog. Bojim se zbog iste osobe koja ovako provocira. Njemu na dušu. I zadnji put mu odgovaram. Nemam potrebe. Ljudi su shvatili tko je i što je. Isto tako, tko prati mene - također je shvatio tko sam i što sam.
I za kraj, kada sam tom blogeru odgovorila da smo radi NDH mogli ostati na strani Sila Osovine, i završiti Drugi svjetski rat na strani gubitnika. Na to je Tamnomore odgovorio (doslovno prepisala njegov odgovor): "Njemačka je "gubitnica" u II. sv. ratu, pa što joj danas fali, najnaprednija i najrazvijenija zemlja u EU, a vidi kako mi pobjednici izgledamo:" Čini li mi se, ili ovaj čovjek zaista ništa, baš ništa ne razumije?! Pusa!!!!

- 19:55 - Komentari (20) - Isprintaj - #

subota, 10.04.2021.

Špageti i Goldie

Postavit ću vam dva linka. Jedna će biti za špagete na bolonjski, a drugi moja Goldie, koja bi danas proslavila 20 godina.:(((((

Za špagete i umak trebamo: mljeveno meso (ja biram svinjetinu, ali može biti i junetina, tko ne može, ne voli ili ne želi jesti svinjetinu). Mljevenog mesa treba biti pola kilograma - obično već postoji tako pakirano. Zatim trebamo dva luka, tanko isjeckati, ja sam stavila jedan feferon, isto narezan na sitne komade, jedan češanj češnjaka (narezati ili zgniječiti sa gnječilom za češnjak), 350 g kečapa, 100 g pasirane rajčice, deci bijelog vina, 250 g šampinjona - oprati dobro, narezati, i od začina nam trebaju: malo soli, malo papara, lovorov list - komada dva ili tri, origano tijekom kuhanja, a za ukras bosiljak i malo parmezana. Stavimo u veći lonac ulja, da pokrije dno lonca. Na to ulje, stavimo polako meso i miješamo jedno pet minuta. Dodajemo po redu: sitno nasjeckan luk, sitno nasjeckan češnjak, malo feferona - također sitno nasjeckanih. Sve miješamo, sjedinjujemo u loncu zajedno. Nakon nekoliko minuta, kada se sve sjedinilo, a mi dobro izmiješali sve, dodajemo nasjeckane šampinjone. Nakon toga sol, papar i origano. Deci vina. Sve u istom loncu i dalje miješamo, pratimo da ne zagori. Nakon toga, dodajemo pasiranu rajčicu, te 350 g kečapa. Miješamo. I meseko i umak su nam sada gotovi. U međuvremenu smo stavili kuhati i špagete, kao što ih uobičajeno kuhate. Na mojima piše da se trebaju kuhati 11 minuta, ali vjerujte da treba kuhati bar 20 minuta, jer ćete dobiti nejestive špagete ako budete kuhali kraće.
I dobar tek! :)))))Ukrasiti bosiljkom i parmezanom, po želji.
Ne, danas ne slavimo .- ništa! :(((((( NDH - ustaška država je napravila puno, puno zla i nesreće, proganjala Rome i Židove - prema tome apsolutno ništa za slaviti. Djeca, da poznaju povijest, nikada, baš nikada ne bi upotrebljavala jedan iritantan pozdrav.;((((( Ako se nisu rodili u to vrijeme, treba ih poučiti da nije u redu slaviti najstrašnije i najsramotinje razdoblje u povijesti jedne države.:((((( Toliko od mene za danas. Pusa!!! Javite kako vam se svidio recept!!!!:)))))
Goldie draga, danas bi slavila svoj okrugli rođendan! Vjeruj mi, svaki dan pomislim na Tebe. Rexa od tuge ne mogu gladati! :((((( Šapice moja, nadam se da si našla baku i da uživate zajedno. Baka odlično kuha, pa znam da Ti ništa neće nedostajati...Osim što Ti meni nedostaješ....Ljubav moja mala šapičasta...:(((( Volim Te!
S mobitela odmah sada stavljam videa. Ljubim vas! Ne zamjerite, sve sam sama radila, i miješala - tako da nije baš nešto ispalo. Mislim na video. Špageti i bolonjez su ispali sjajno. Ali, idući ću put biti bolja, jer ću zamoliti da me se snimi, a ja ću samo kuhati. Oprostite za prvi put!!! https://www.facebook.com/lukrecija.vrnoga.1/videos/578283136465351/ Drugi video da Goldie je snimao profesionalac.:))) Što je i vidljivo, jelte....https://www.facebook.com/mcvpawtography/videos/438914010254869/ Dosta za danas, jer ću se rasplakati...Ljub! Fotka završenih boljineza::

- 22:24 - Komentari (24) - Isprintaj - #

petak, 09.04.2021.

Nokti....

Evo lijepih noktica....Bezbojni lak je najljepši!!!! Imala sam crveni, pa je nastao uzrast kao na kosi!:))))) Nećeš više!:)))) Bolognese ipak sutra!!!! Predvečer stavim post. Ljubim!!!!!

- 22:56 - Komentari (15) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.04.2021.

Sutra malo kuhanja, malo sređivanja noktića

Sutra kuham špagete bolonjez, pokušat ću vam snimiti i video. Ako uspijem! :))))) I sređivanje noktića na rukama (hoće reći manikura) također je naplanirana za sutrašnji dan.
Olivera je danas bila savršena, ali sva je tuga pretoočena u njen uradak...Dobro je - izbacila je sve van, tako da je tuga ne pojede...:((((((
No, glavno da više nema snijega! :)))) Cirkus.....Idem za kraj dana još pogledati jednu krimi seriju na Pickboxu koju pratim....Danas je četvrta epizoda i napeto je.
Pusa, ljubim vas!!!!

- 22:05 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Svjetski dan Roma, 8. travnja

Svjetski dan Roma, 8. travnja obilježava se čast prvog Svjetskog kongresa Roma, održanog od 8. do 12. travnja 1971. godine u Londonu, jednog od najvažnijih događaja u povijesti Roma.

Na tom kongresu usvojene su odluke o romskoj zastavi i službenoj himni.

Romska zastava je u donjem dijelu zelene boje koja simbolizira zemlju, a u gornjem dijelu je plave boje koja simbolizira nebo. Crveni kotač, koji se nalazi u sredini zastave, predstavlja putovanja i migracije Roma.

Službena romska himna temelji se na staroj romskoj pjesmi “Gyelem, Gyelem” (˝Idem, Idem˝).

Prvi kongres Roma u Londonu rezultirao je i proglašenjem službenog romskog jezika (romani chiba), kao i službenim prihvaćanjem naziva ˝Rom˝, što na romskom jeziku znači čovjek.

Na četvrtom Svjetskom kongresu Roma održanom 1990. godine u Poljskoj odlučeno je da se 8. travnja, dan kada je otvoren 1. Kongres u Londonu, proglasi za Svjetski dan Roma koji će se svake godine obilježvati u cijelom svijetu.

Prema popisu stanovništva provedenom u 2011. godine u Hrvatskoj ima 16.975 Roma. Po mome mišljenju, ima ih puno više. Mnogi se nisu deklarirali kao Romi, no vjerujem da će novi popis stanovništva pokazati realniju sliku.

Čestitam ovo veliko postignuće. Bahtalo dive!!! Dobar vam ovaj dan! Jedna manjina čestita drugoj!,;)))
Ljub!!!


- 07:23 - Komentari (13) - Isprintaj - #

srijeda, 07.04.2021.

Figaro, Figaro, Figaro, Figaroooooo .....

Danas me obradovao video poziv da mojima. Mahali smo, pričali u glas, ma - savršeno!:)))) Nećak je danas imao audiciju za onaj kratki film, za tjedan dana znati ćemo rezultat....Ostalo je još malo uskršnje šunke - prefina!!!! Takvu ću od sada uvijek uzimati.
A u trgovini pronađoh slovačku poslasticu - proizveo je Figaro. Figaro je najbolja Slovačka firma za proizvodnju čokolade i bombona. Ovo su najbolji žele bomboni ikada! Znam, ne bih smjela - ali kad su savršeni! :)))))




Sutra Olja Balašević ima promociju nove knjige, "Čađava bajka". Biti ću uz nju, virtualno, i putem Zooma.....Prvi puta da se čujemo nakon tragedije...:((((( Nadam se da će sve dobro proći....:((((


Ljubim vas!!!

- 20:23 - Komentari (15) - Isprintaj - #

utorak, 06.04.2021.

Sjedokosom

Dragi Sjedokosi, dragi Borise.....Nismo stigli na još jednu blogersku kavu...:((((( Jako mi je žao radi toga....Trpjela sam zajedno s Tobom, kada si objavio post o smrti majke...:(((( Dok imaš mamu, još uvijek si nečije dijete...Pomislila sam tada i na krhko zdravlje moje mame....:(((( Nekako su mi najljepše bile Tvoje pjesme i recitacije na kavi, uvijek nasmijan, ali uvijek si upozoravao - ne se svađati,pusti - nema za tim potrebe...:(((((( Nastavi pisati svoje divne stihove, i počivaj u miru....:((((((
Sada je bilo dosta odlazaka. Odbijam, moje srce odbija, bilo kakve daljnje gubitke....Stoga, pamet svi u glavu!!!! Ljubim vas!

- 21:09 - Komentari (17) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.04.2021.

Tuga

1. Pročitala sam negdje da se zvala Nikoll. Ona malena djevojčica koju je majka zatukla. Umrla je danas, na Uskrs. Ona malena djevojčica koja je svojim životom platila dva uhićenja, jednu smjenjivanje, jednu radnu preraspodjelu ....:((((Nitko joj nije pomogao. Instutucije su je dale - ubojicama...:((((( Strašno! :((((( Jako sam osjetljiva na bespomoćna storenja, kao što su djeca i mučene životinje.:((((( Ne mogu podnijeti te slike, te pregrozne sudbine...Svima bi im voljela pomoći...:(((((( Zvala se Nikoll. I bila je iz nove Gradiške.....Ne ponovilo se nikada, nikome. A netko bi čuvao takvog anđela, a ne može ga imati....:((((

2. Nazvala me danas ona moja prijateljica iz susjedne nam zemlje. Bio Nijemac. Kupuje kuću. Ne stan. Je rje naučen na kuću.....Dolazi ponovo u svibnju. Hoće dijete s njom. Bojim se da će nastati velikiiiii cirkus kad za sada još uvijek zakonitom kaže da zauvijek odlazi. Takvi koji šute i prave se mutavi - takvi su najgori....Bojim se za nju i curicu. Rekla sam joj da svakako kad budu razgovarali, da to bude bez malene i negdje na otvorenom. Da bude sigurnija. Iako - iskreno, nije garancija da je neće prebiti i negdje na cesti....((((( No, čekam svibanj...:((((((

3. Nadam se, iako sam ateist, da će bar netko od ljudi koji su danas gledali Urbi et Orbi i slušali Papu, koji je rekao da se maske trebaju i moraju koristiti i da Corona postoji, promijeniti mišljenje i da će odgovornije hodati kroz život. Odgovornije prema sebi i prema drugima. Jer inače - ako je sve ovo urota - pa nije valjda Crkva onda isto dio te svjetske urote?! Ili?! Ne volim Crkvu kao instituciju, ali toliko joj vjerujem.

Sve najljepše! Ljubim! Oprostite što mračim, ali danas me baš sve iziritiralo. Sutra će valjda biti bolje. Trudit ću se vratiti na vedrinu i pozitivno razmišljanje.

Nadam se da ste predivno proslavili Uskrs. Ljubim vas!

- 20:56 - Komentari (24) - Isprintaj - #

Sretan Uskrs!!!

Malenu su pustili iz bolnice!!!!! Nećak će glumiti u jednom kratkometražnom filmu u Splitu!!!! Yessssss! Mali je sav na tetu!:))))) Šalim se! Sretan Uskrs!!!!

- 10:57 - Komentari (19) - Isprintaj - #

subota, 03.04.2021.

Neobjašnjivo

Ispričat ću vam - danas sam imala drage goste u popodnevnim satima. Super je bilo, sve pet. Ljudi ustaju, odlaze. I mala curica od šest godina, koja je dobila čokoladnog zeca od mene i nekoliko pisanica....Tek što su otišli - čujem buuum.......Letim na balkon - da, oni....:((((((( U njih je udario drugi auto! Curica je sjedila otraga, ali nije bila zavezana - povrijeđen nosić ....(((((( Hitna, policija :((((((( A lijepo sam rekla da bih radije da dođu sutra - ali, nisu mogli...:((((( Auto potpuno oštećen...:(((((( Curica je odvezena na Sveti Duh, i biti će dobro.....Zaustavili su krvarenje iz nosa, sada samo promatraju da nije nešto slomljeno ....(((( Ufffff....Što želim reći?! Budimo prisutni, budimo sada budimo u trenutku! To je jedino što imamo! Čuvajte se dragi moji!!!!
I još vam želim pokazati dvije pisanice: Jedna ljubičanstvena. A sada dobro pogledajte drugu: Jesam li možda luda, pa vidim pasju šapu ili pasju šapu ( njen simbol) vidi još netko?! Ako ovo Goldie ne pozdravlja, onda zbilja ne znam što je.... Sretan vam Uskrs!!! Sutra stižu glavni gosti...Radujem se! Ljubim vas!

- 20:18 - Komentari (19) - Isprintaj - #

petak, 02.04.2021.

Preduskršnji

Dragi moji, danas sam bojala jaja, sredila blagdanski stol i napravila kolač od banana (treća fotografija po redu). Za kolač vam trebaju: tri banane, mogu biti i zrelije. Njih ogulite, razrežete na pola i stavite na tavu uz kocku masla i tri žličice šećera. Okrećete ih, svaka strana neka se prži po četiri minute. Nakon što je gotovo, stavite u kalup za pečenje (ja sam uzela kao za tortu), te stavite najprije papir za pečenje i na njega karamelizirane banane. Nakon toga, uzmete neku veću posudu i u nju stavite 150 grama brašna, tri jaja, dvije velike žlice šećera, 200 ml jogurta tekućeg, pola čašice (recimo od jogurta malog) ulja, te jedan prašak za pecivo. Sve dobro izmiješate, i prelijete po već pripremljenim bananama smjesu. Pečete 40 minuta na 200 stupnjeva. I na kraju kad je sve gotovo, stavite tanjur obrnuto, da banane dođu na vrh. I kolač je gotov! Nije posni, ali je prefini, mekan. Sočan!!!! Ljubim vas!!!! Ps: Goldie sve prati sa fotografija! Nije voljela da joj bilo što promakne.
Zaboravila sam vam reći da me danas ugodno iznenadila i obradovala nagradna igra na Facebooku, koju sam igrala, i random je izabrao baš mene! Osvojila sam dvije knjige, Silent patient, Alex Michaelides, te Zovi me svojim imenom, Andre Aciman. Dakle, jedna psihološki triler i jedna romantična drama. Silent patient će biti na engleskom, jer je mlada dama koja poklanja trenutno u Irskoj (čuješ li, Demetra!) i njen blog Life and Socks (hoće reći Život i čarape) je jako lijepi knjižni blog, u kojem objavljuje svoje osobne osvrte na pročitano, a izdavači joj samo masovono šalju svoja nova izdanja, jer žena zna što radi!!!! Jedva čekam da knjige stignu!!!! Pusa!

- 20:51 - Komentari (16) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.04.2021.

Promocija knjiga i pomoć za Benija

Promocija dvije knjige uživoooo!!!!! Promotorica: Darija Žilić i Shura Dumančić, nakladnica. Mjesto radnje: knjižnica Bogdan Ogrizović.
Dobila sam obje knjige; Adrijanske kartoline, Milan Rakovac i Jovan Nikolaidis. Razgovori kroz pisma dva morska vuka, od Istre do Crne Gore i njihovi razgovori o politici, kulturi i vlastitim životima. Jedva čekam početi čitati! Druga knjiga: Marijan Grakalić: "Smrt Jamesa Joycea" - kratke priče.
Za Benija sam pronašla rješenje: pomoći će mi jedan moj dragi prijatelj, koji će nekoliko mjeseci raditi s Benijem (naravno, nakon pretraga na Veterinarskom fakultetu i eventualne terapije lijekovima). Sve sam mu ispričala, i spreman je prihvatiti Benija i raditi s njim i uz pomoć svoje obitelji, supruge i dvoje djece.....Drago mi je, jer ipak ima više iskustva od mene. On radi sa psima već godinama, živi od toga i njegov svaki pas biva spreman za odlično udomljenje nakon što je odradio sve sa njim. Nalazi se na imanju jedno 45 minuta udaljenom od Zagreba, a ja ću ga posjećivati subotom i nedjeljom. Financijski prilično zahtjevno, ali ..... Eto, sretna i oduševljena danas! Bolje ni ne može!!!! Pusa!!!!

- 23:10 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2021 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2024 (18)
Ožujak 2024 (24)
Veljača 2024 (18)
Siječanj 2024 (20)
Prosinac 2023 (25)
Studeni 2023 (26)
Listopad 2023 (28)
Rujan 2023 (16)
Kolovoz 2023 (18)
Srpanj 2023 (22)
Lipanj 2023 (30)
Svibanj 2023 (27)
Travanj 2023 (28)
Ožujak 2023 (26)
Veljača 2023 (23)
Siječanj 2023 (24)
Prosinac 2022 (25)
Studeni 2022 (26)
Listopad 2022 (29)
Rujan 2022 (25)
Kolovoz 2022 (22)
Srpanj 2022 (22)
Lipanj 2022 (21)
Svibanj 2022 (28)
Travanj 2022 (29)
Ožujak 2022 (25)
Veljača 2022 (24)
Siječanj 2022 (25)
Prosinac 2021 (23)
Studeni 2021 (24)
Listopad 2021 (28)
Rujan 2021 (26)
Kolovoz 2021 (29)
Srpanj 2021 (31)
Lipanj 2021 (22)
Svibanj 2021 (28)
Travanj 2021 (28)
Ožujak 2021 (22)
Veljača 2021 (28)
Siječanj 2021 (14)
Prosinac 2020 (27)
Studeni 2020 (23)
Lipanj 2018 (1)
Opis bloga