23

četvrtak

siječanj

2014

Nedostatak intelektualaca ...

Hrvatskoj nedostaju intelektualci.
Dvadeseto stoljeće je stoljeće intelektualaca. Zbog toga je to najkrvavije stoljeće, iako ih je bilo i prije, kroz povijest (prisjetimo se samo pomora Gala, koje je proveo Cezar (Galski ratovi)).
Hrvatska šutnja se svela na nedostatak intelektualaca, ili na ušutkavanje intelektualaca. Produciranje stručnih kadrova sustavom besplatnog školovanja uskraćena je katoličkoj crkvi zadaća stvaranja kršćanskih, katoličkih i domoljubno-hrvatskih intelektualaca. Sustavom besplatnog školstva stvoreni su kadrovi skloni socijalističkoj korupciji, nebrizi, neodgovornosti i otuđenosti.

Od titove ere, preko Bleiburga, Križnog puta, sustavnog rastakanja nacionalnih i katoličkih vrijednosti uništen je borbeni duh hrvatskog naroda. Vitalnost.
Vjekovna borba protiv turskih (i inih) osvajanja ukazao je na oslonce i mehanizme stvaranja narodnog otpora. Netko je, u vrijeme intenzivnog iskorištavanja intelektualnih dosega, obustavio produciranje hrvatskih pogleda i prorijentirao demografski kapital na bezlično anacionalno i ateističko obilježje. Ogolio narod. Ostavio ga bez obrane. (Pokazalo se kako je katolički odgoj višestruko nadmašio besplatni titoističko koncept.)

Ni danas Hrvatska ne obrazuje sustavno pojedince kao buduće nositelje državnog suvereniteta. Hrvatska nema intelektualce. U tom nedostatku, nema strategije, proroka ali ni karizmatskih kritizera (onog što će doći sutra i zateći nas nespremne). Društvena norma. Stvaranje društvene norme. Održavanje društvene norme.
Hrvatska je bila poligon društvenih ekperimenata. Titova agentura (čiji se blijedi i prestrašeni kraci danas protežu Hrvatskom) je uništavala tradicionalni (provjereni) sustav uspostave društvenih vrijednosti. I odgajanja novih generacija na tim vrijednostima.
Nekoliko tisuća plaćenih kominternovskih agenata uspjelo je ono što osmanlije nisu uspjevale vjekovima.
Stvorili su prazan prostor u odgoju novih generacija ...
Nedostatak intelektualaca u Hrvatskoj je očigledan i na primjeru društvenog odgoja ...
Povelja UN-a zabranjuje uništavanje etničkih skupina primjenom (socioloških) spoznaja i onemogućavanjem toj etničkoj skupini pristup novim spoznajama koje će ih činiti vitalnijim.

Uz Ukrajinsku krizu, koja je u osnovi vrlo povezana s krizom u Hrvatskoj ... narodi koji se bore protiv zlog (bezdušnog) i opakog neprijatelja (koji se ne susteže od kršenja osnovnih načela UN-a)



portret Rene Descartes, Frans Hals, 1648