Linkovi

"Bolje biti krepan nego poluživ."
(Saša Lošić u rijetkim trenucima kad je ovaj bio trijezan)

"U diktaturi ne smiješ nikome reći ono što je zabranjeno.
U demokraciji smiješ svakome reći ono što je dozvoljeno."
(A.Ferkel, Berlin)

"Ni ove godine vjerojatno nećete otići tamo gdje još nikada niste bili,
a bogami ni tamo kamo ste uvijek odlazili."
(Dalaj Sarma)

"Vidim opasan virus koji će izazavati pandemiju svjetskih razmjera
početkom 2020."
(Baba Vanga po okončanju pandemije, krajem 2023)

"To je nepravda!" (Kalimero, povodom ustoličenja novih top-blogera)

„Da Ahil nije imao petu, kad tad bi umro od korone.“
(Homer u neformalnom razgovoru, pred kraj pandemije)

"Rajši se Fuk pišem!"*
(Flekserica odgovarajući na pitanje: Da li bi se odazvali na poziv za blogersko druženje?)

"Bolje jesti smeće nego govna."
(Stevo Karapandža u nenapisanom komentaru kod Ipsilonke dana 04.04 24)

"Ma nabijem vas sve na qrac!"
(Zdravko Mamić iz egzila)

"Razlika izmedju Djordja Balaševića i Bore Djordjevića svodi se na to da je prvi bio Dobrica a drugi Ćosić."
(Arsen Dedić poručujući treći konjak u sedam ujutro u baru "Kod Svetog Petra)




*u prijevodu s jezika naših dragih susjeda: radije mijenjam prezime u Fuck!


U središtu kružnice radijusa 15km

nedjelja, 23.06.2024.

Roza antilopa u ronilačkom odijelu

Jučer nisam stigla pisati.

Zavoje su mi previli i vidjela sam nove šavove. Ništa strašno. U odnosu na onih 14 od prije ova dva dodatna su stvarno pičkin dim.

Dan sam provela manje više blebetajući.
Nema tko me nije zvao.
Ištvan, naravno, više puta na dan a bio je i u posjeti.
Jučer su bez mene čistili stan i stalno je imao pitanja kako se ovo ili ono radi.

Zvala me je i svekrva reći mi da loše spava i nije joj dobro otkako se meni ovo (ponovno) desilo.
Pitam se da nije bacala uroke i sad bi ih htjela stornirati a ne zna kako :P

Javila se i meni najdraža muževa teta za koju sam svekrvi zadnji pur rekla da mi se od njezine rodbine najviše svidja, što joj je sveki odmah prenijela i sad se redovno čujemo.

Nisam ni poklopila, kad me nazvao kolega iz firme.
Zabrinuli se žena i on da li je sve u redu.
Nakon operacije poslala sam svima samo kratke sms-ove, da znaju da je sve ok, no žena i on su provjeravali samo mail-ove.

Sestra je pak došla na ideju da me ono u petak struja zdrmala zbog novougradjene metalne pločice. To je rekla onako u zajebanciji, no mene sad muči da me slijedeći put ne pogodi i grom :)

Morala se javiti i ona, jednom već spomenuta znatiželjna teta po muževoj očevoj strani. Saznala sam tko je bolestan i/ili polomljen od Slavonije do Hamburga. Sad tim bolesnima i polomljenima može pričati što se točno meni desilo.

Ostali su se javili sms-om ili na fejsu.
Imala sam pune ruke posla cijeli dan.

Danas crkavam od dosade, što nije dobro jer sam ionako sva krepana od opijata koje dobivam protiv bolova.
Primam tek malo višu dozu od minimalne i stalno mi se spava. Najviša doza je nekih 11 puta viša od ove meni prepisane. Ne mogu ni zamisliti kako se osjećaju oni kojima je nažalost potrebna.

Kaže mi doktorica neks se odmorim i naspavam, pa od sutra krećemo korak po korak smanjivati dozu.
Nisam naučena na ležanje po cijeli dan i sada na sve načine pokušavam ostati budna.

Za vikend nažalost nema fizioterapeuta i tako nisam mogla puno vježbati hodanje. Nogu smijem opteretiti do 20kg ali taj osjećaj treba vježbati a to ne mogu sama.
Bolje jedan dan još počekati nego sama prčkati. Dosta je bilo iznenadjenja i šokova.
Sutra bi osim toga trebala dobiti novu ortozu za koljeno, koja će sve ovo zmrdano dodatno stabilizirati i onda mogu krenuti dalje, bolje rečeno od početka taktikom Jovo nanovo.
Nakon svega uvukao se u mene strah od (novog) prvog koraka.

Od dosade i djelomično znatiželje, jer na facebooku svakodnevno ima sve više glupavih kičastih slika napravljenih s pomoću umjetne neinteligencije, skinula sam microsoftov alat za generiranje slika na osnovu opisa.
Naravno da meni ni pod razno nije palo napamet opisati sliku tipa Zalazak sunca u morskoj uvali ili nešto slično.
Sjetila sam se onog starog vica kad Ameri izmisle kompjuter koji sve zna i pošalju Muju da ga testira, a ovaj ga upita: Šta ima?

Tako sam ja upisivala unutra tekstove pjesama i citate koje umjetna inteligencija ne može razumjeti sada a ni nikada, kao na primjer:
"Mujo kuje konja po Mjesecu" a na slici ni Muje ni Mjeseca nego samo neki dječji konjić, koji trči po psohodeličnom krajoliku duginih boja sličnom Baltazargradu:

FB-IMG-1719146737312

Muju bi šlagiralo da ovo vidi, pa nije Mujo Ken od Barbie.

Ni u snu ne bi pogodili što sam upisala umjetnoj inteligenciji da mi izbaci ovo:

FB-IMG-1719146877455

Odgovor: More je provod, more su koke, more je izvor života, je li tako, Moke?
Pišonja i Žuga se okreću u grobu.

Skontala sam da umjetna neinteligencija stvari shvaća doslovno i samo doslovno, a ono što ne shvaća ni ne trudi se shvatiti.
Tako je slijedeću sliku izbacila na opis: Ćelava pjevačica još se češlja na isti način:

Screenshot-20240623-145741-Facebook

Politički korektno i doslovno, no totalno nemaštovito.

Bizarnost je ne smeta, pa ako je pravilno slikovno opisana prenesti će je 1:1.
Ovo je na primjer navijačica Vatrenih s opisom: Roza antilopa u ronilačkom odijelu navija za Hrvatsku :)

FB-IMG-1719147666464

Pa recite da nije 100x simpatičnija, pa čak i manje bizarna od one Krollice koja je jadna pola Njemačke već obišla mašući sisama i prenašminkanom žvaljom.

Moja pokojna baba bi rekla: besposlen pop i piliće krsti, a ja sam to stavila u opis slike i evo što je izašlo:

Designer

Od svega čime sam se dalje igrala najbolji mi je Šejn, kako putuje na zapad starim parobrodom koji nosi sol, usput nosi jednu davnu, nikad prežaljenu ljubav, tanku dugačku cigaru i par mamuza od zlata:

Designer-1

Idem se sad dalje igrati da ne zaspim.
Nemojte mi šta zamjeriti jer nešto pišem ja a nešto i šarene pilule za lilule:

Designer-2


- 15:56 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Rujan 2024 (6)
Kolovoz 2024 (1)
Srpanj 2024 (10)
Lipanj 2024 (10)
Svibanj 2024 (9)
Travanj 2024 (12)
Ožujak 2024 (5)
Veljača 2024 (4)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (4)
Studeni 2023 (10)
Listopad 2023 (22)
Rujan 2023 (9)
Kolovoz 2023 (9)
Srpanj 2023 (9)
Lipanj 2023 (8)
Svibanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (6)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (13)
Studeni 2022 (4)
Ožujak 2022 (1)
Veljača 2022 (6)
Siječanj 2022 (8)
Prosinac 2021 (18)
Studeni 2021 (6)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (10)
Lipanj 2021 (6)
Svibanj 2021 (14)
Travanj 2021 (10)
Ožujak 2021 (15)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Šta znači KUJA?

» kuja • ženski rod Kučka, keruša.

Izraz KUJA se sastoji iz 4 slova što je za 4.8 manje od
prosječne hrvatske reči. Sadrži 2 (50%) samoglasnika,
što je za 7.2 procenta više od prosjeka.
Napisano unazad: AJUK



Sve sličnosti sa stvarnim osobama, mačkama, kujama, ocvalim polovnjačama,
bradavičastim svinjama i dogadjajima slučajno su namjerne.
Kako ne bi morali razmišljati da li su Vaši komentari na ovom blogu
poželjni ili ne, autorica je iskoristila mogućnost blokiranja
i time vam olakšala dilemu.
U slučaju neželjenih nuspojava zbog nemogućnosti komentiranja
pogledajte u ogledalo i preispitajte sami sebe (i svoje prijatelje).
Kod akutnih napada bjesnoće nazovite 112 ili Vrapče,
tamo će vam sigurno znati pomoći.

Pritužbe i primjedbe možete svakodnevno slati na slijedeće mailove:
Nuspojaveineželjeniučincibloga@net.hr
LansirnarampazalansiranjeodjebaPraćka@gmail.com
Blogotragedijestopifreshliste@histeriziranje.org
Napusisekurcaludakravoumjestodaovdjepizdis@uhljebljeni.hr
Samasidebelaisfrustriranakrava@jadna-pizda.hr