Linkovi

"Bolje biti krepan nego poluživ."
(Saša Lošić u rijetkim trenucima kad je ovaj bio trijezan)

"U diktaturi ne smiješ nikome reći ono što je zabranjeno.
U demokraciji smiješ svakome reći ono što je dozvoljeno."
(A.Ferkel, Berlin)

"Ni ove godine vjerojatno nećete otići tamo gdje još nikada niste bili,
a bogami ni tamo kamo ste uvijek odlazili."
(Dalaj Sarma)

"Vidim opasan virus koji će izazavati pandemiju svjetskih razmjera
početkom 2020."
(Baba Vanga po okončanju pandemije, krajem 2023)

"To je nepravda!" (Kalimero, povodom ustoličenja novih top-blogera)

„Da Ahil nije imao petu, kad tad bi umro od korone.“
(Homer u neformalnom razgovoru, pred kraj pandemije)

"Rajši se Fuk pišem!"*
(Flekserica odgovarajući na pitanje: Da li bi se odazvali na poziv za blogersko druženje?)

"Bolje jesti smeće nego govna."
(Stevo Karapandža u nenapisanom komentaru kod Ipsilonke dana 04.04 24)



*u prijevodu s jezika naših dragih susjeda: radije mijenjam prezime u Fuck!


U središtu kružnice radijusa 15km

ponedjeljak, 29.04.2024.

Kako smršaviti

Jutros imam 3 kile manje nego jučer a nisam kurcem mrdla. Mislim da ću odjebati i plivanje i fizioterapiju i samo se još izležavat s mačkama. Novi način fitnessa, koji će oduševiti sve one koji mrze zdrav život i sport i postati svjetski hit broj jedan nazvat ću prikladno po našem najstarijem mačku - Adagio.

Jučer sam cijeli dan guglala što napraviti da izgubim onih par kila koje sam natukla s 30-ak preplivanih kilometara u 10 dana i tako sam naletila na aplikaciju Oviva, koju zdravstveno plaća kao pomoć pri mršavljenju (umjesto da čovjeku plate kuru od 3-4 tjedna) i to 500 eura na mjesec?!
Evo što sam pametnoga saznala od te silne kopi pejst aplikacije.
Krenimo redom.
Ima čak 8 točaka.

1. Dovoljno tekućine
Pijte dovoljno tekućine, po mogućnosti vode ili čaja.


Dakle, ovo je već prvi problem. Muž mi stalno govori da ne pijem dovoljno a sad me i ovaj savjetnik jebe.
Da me ubiješ, ne razumijem filozofiju lokanja 3 ni 5 litara vode na dan. Em što bi onda cijeli dan pišala, em što nema bržeg načina dobiti 1 kg u par sekundi od ispijanja litre bilo kakve tekućine.
Valjda ja to gledam previše geometrijski (kamo nestaje sva za voda, ne mogi sve ispišati?!) i trebalo bi jednostavno vjerovati u tu vodenu dogmu, koju su izmislili ovi što vodu iz pipe pakiraju za prodaju. A ja imam generalni problem sa vjerovanjem. Što onda pak znači da imam veliki problem.
I što sad, da odmah odustanem ili pročitam ostalih 7 pametnih savjeta?!

2. Dnevna aktivnost
Želite li u menopauzi smršaviti, morate povećati bazalni metabolizam iliti minimum potrebne energije za dnevno održavanje tjelesnih funkcija. A za to je najbitnije kretanje. Obično su šetnje već dovoljne.

Šetnje? ŠETNJE! Mene si našla zajebavat? Šetnje? Plivam i plivam i plivam i ništa a ti meni nudiš šetnju kao rješenje? Pa koji debil plaća ovakvo sranje kao pomoć pri mršavljenju i to 500 eura na mjesec?
Glavno da mi isto to zdravstveno koje bi platilo nekog praktikanta da mi palamudi i glumi savjetnika pri mršavljenju nije htjelo platiti šinu za koljeno, koja mi je stvarno bila od koristi! Ma mrš!

3. Promjeniti prehrambene navike
Prehranu u menopauzi treba prilagoditi okolnostima. Potrebno je smanjiti unos kalorija bez odricanja na vitamine i minerale.


Da, i šta sad? Da grickam jednu jebenu mrkvu cijeli dan ko Zekoslav Mrkva?

4. Više balastnih tvari
Dobar trik za mršavljenje u menopauzi je jesti više povrća, salate, punozrnatih proizvoda i voća.


Jebi se. Pa pola plaće mi ode na povrće i voće, nema što od toga ne žderemo. Oš sirovo, u salati, juhama, maneštrama, kuhano, na putru, na maslinovom ulju, s češnjakom, u smoothie-ju. Koji kurac još hoćeš od mene?
A ovo sa punozrnatim kruhom...Kruh kad jedem onda samo za doručak, nikad kasnije. I onda taj jedan komad da žvačem neko tvrdo crno sranje do kraja života i to bi mi trebalo pomoći da smršavim? Svarno? Radije krepam odmah danas.

5. Manje energijom bogatih namirnica
Pa kaže: Važno je jesti manje kaloričnih i namirnica punih šećera, npr. bijeli kruh je kaloričniji od povrća.


Koja usporedba. Od sutra umjesto one jedne šnite za doručak uzimam dva lista salate ili kupusa. Na to komad nemasnog sira i jednu rotkvicu. Već sad vičem njam njam od oduševljenja. Uhvatili se kruha koda čovjek ne ždere ništa drugo.
Barem ne ja.
Jebo vas kruh.
Punozrnati.
Od 4 dana.
U glavu.

6. Nadjite partnericu u mršavljenju
Mršavljenje u menopauzi posebno dobro funkcionira uz podršku. Mnoge žene nadju sportsku partnericu s kojom skupa provode plan mršavljenja.


Koji super savjet. Kako mi to nije palo na pamet. Pod stare dane se počet družit sa ženama na dnevnoj bazi. Genijalno. Evo takvih koza sve puno na bazenu. Stoje na rubu bazena i klepeću pola sata sa drugim parovima. Onda popljuskaju ručicama u tandemu na drugu stranu pa tamo opet bace jednu turu blebetanja.
Što je najgore na kraju ta plutajuća krmad više smršavi od mene koja cijelo vrijeme plivam bez prestanka.
I naravno, da ja nadjem partnericu, ta bi gubila 4 kile svakih dekagramom kojeg ja dobijem.

7. Oblikujte mišiće
Ciljani trening pomaže pri oblikovanju mišića. Posebno je dobar trening snage, kojim se povećava bazalni metabolizam.


Vidimo iz priloženog što mi je donio trening snage i tobožnji mišići kojih nigdje ne vidim.
5 kila žive vage.
Dobro 4 ali to je zaokruženo isto što i pet.
Prestajem odmah danas da ne naraste na 10.

8. Digitalni pomoćnici (aplikacije)
Zdravstvena aplikacija poput Oviva može vam pomoći odrediti Vaše osobne ciljeve u suradnji s certificiranim stručnjakom za prehranu. U nastavku koristite našu aplikaciju, koja vam 24/7 pomaže ne izgubiti Vaše ciljeve iz vida. Uz nju imate na raspolaganju Vaš osobni fotoalbum Vaših obroka sa dnevnikom, možete pratiti informacije poput težine i tjelesne aktivnosti i otkriti vrlo bitne činjenice o prehrani, zdravlju i navikama.


Je, ludilo. Aplikacija funkcionira na principu telefonskog laprdanja sa "savjetnikom". Kako savjetnika ne vidiš, vrlo je vjerojatno da se s druge strane nalazi debela stara baba koja hekla tabletiće dok dijeli pametne savjete. Nešto kao one seksi linije na kojima takve babe uzdišu dok debil s druge strane baca majmuma u nesvjest. Tarot linija iliti ženski pandan ruf mih an linija za nedojebane muškarce, samo na recept.

Instalirate li našu aplikaciju u slijedećih 10 minuta dobit ćete dodatna 4 kg potpuno besplatno za Vas.
Zdravstveno i naša aplikacija podijelit će dobit za beskorisne savjete i svi sretni i zadovoljni.
Osim Vas.
No ko vas jebe nakon što priložite recept i time nam omogućite da zajebavamo uvijek nove debele babe.
Odsad, pa nadalje i ubuduće bit ćete debeli kao i dosada.
A sad legnite na kauč i sve 4 u zrak, nema Vam pomoći kad nasjedate na ovakve prevare poput nas.
Ahahahahhha.
Aahahahahhaha.
Buahahahaha.
Ona je mislila da može smršaviti.
Bauhahahahahaha.
Ahahahahhahaah.
(Debela baba s druge strane baca heklani tabletić iz ruku i valja se po podu od smijeha.
Zastor se spušta.
Ovo je kraj, baj baj baj!)


P.S. Ohrabrena uspjehom ne činjenja ničega, odlučila sam danas ne otići na fizioterapiju.
Ištvan kaže na to: ja ću te osobno odvest danas!
A ja njemu: možeš ti mene odvest, ja ću uć unutra i otić u prizemlju na kavu, a ne gore na fizio.
- E pa onda ću te odvest unutra za rukicu i počekat da te posjednu na bicikl!
(Klugscheißer!)

- 10:22 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Svibanj 2024 (7)
Travanj 2024 (12)
Ožujak 2024 (5)
Veljača 2024 (4)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (4)
Studeni 2023 (10)
Listopad 2023 (22)
Rujan 2023 (9)
Kolovoz 2023 (9)
Srpanj 2023 (9)
Lipanj 2023 (8)
Svibanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (6)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (13)
Studeni 2022 (4)
Ožujak 2022 (1)
Veljača 2022 (6)
Siječanj 2022 (8)
Prosinac 2021 (18)
Studeni 2021 (6)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (10)
Lipanj 2021 (6)
Svibanj 2021 (14)
Travanj 2021 (10)
Ožujak 2021 (15)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Šta znači KUJA?

» kuja • ženski rod Kučka, keruša.

Izraz KUJA se sastoji iz 4 slova što je za 4.8 manje od
prosječne hrvatske reči. Sadrži 2 (50%) samoglasnika,
što je za 7.2 procenta više od prosjeka.
Napisano unazad: AJUK

Sve sličnosti sa stvarnim osobama, mačkama, kujama,
bradavičastim svinjama i dogadjajima slučajno su namjerne.
Kako ne bi morali razmišljati da li su Vaši komentari na ovom blogu
poželjni ili ne, autorica je iskoristila mogućnost blokiranja
i time vam olakšala dilemu.
U slučaju neželjenih nuspojava zbog nemogućnosti komentiranja
pogledajte u ogledalo i preispitajte sami sebe (i svoje prijatelje).
Kod akutnih napada bjesnoće nazovite 112 ili Vrapče,
tamo će vam sigurno znati pomoći.

Pritužbe i primjedbe možete svakodnevno slati na slijedeće mailove:
Nuspojaveineželjeniučincibloga@net.hr
LansirnarampazalansiranjeodjebaPraćka@gmail.com
Blogotragedijestopifreshliste@histeriziranje.org
Napusisekurcaludakravoumjestodaovdjepizdis@uhljebljeni.hr
Samasidebelaisfrustriranakrava@jadna-pizda.hr