Linkovi

"Bolje biti krepan nego poluživ."
(Saša Lošić u rijetkim trenucima kad je ovaj bio trijezan)

"U diktaturi ne smiješ nikome reći ono što je zabranjeno.
U demokraciji smiješ svakome reći ono što je dozvoljeno."
(A.Ferkel, Berlin)

"Ni ove godine vjerojatno nećete otići tamo gdje još nikada niste bili,
a bogami ni tamo kamo ste uvijek odlazili."
(Dalaj Sarma)

"Vidim opasan virus koji će izazavati pandemiju svjetskih razmjera
početkom 2020."
(Baba Vanga po okončanju pandemije, krajem 2023)

"To je nepravda!" (Kalimero, povodom ustoličenja novih top-blogera)

„Da Ahil nije imao petu, kad tad bi umro od korone.“
(Homer u neformalnom razgovoru, pred kraj pandemije)

"Rajši se Fuk pišem!"*
(Flekserica odgovarajući na pitanje: Da li bi se odazvali na poziv za blogersko druženje?)

"Bolje jesti smeće nego govna."
(Stevo Karapandža u nenapisanom komentaru kod Ipsilonke dana 04.04 24)

„Nema ništa zabavnijeg od gledati kako ljudi liječeni pa čak i hospitalizirani zbog dijagnoza iz F-spektra drugima na daljinu postavljaju dijagnoze. Ma zdravo!”
(Doktor Arslanagić, TLN, u razgovoru s adminom bloghaera)



*u prijevodu s jezika naših dragih susjeda: radije mijenjam prezime u Fuck!


U središtu kružnice radijusa 15km

nedjelja, 22.10.2023.

Allo allo

Kažem ja jučer sestrama da mi je ovdje dosadno.
Predložile su mi da me premjeste u sobu broj 3.
Odmah mi je bilo bolje.

U sobi tri naime leži neka baba koja se cijelo vrijeme dere: Allo, hallo, halloooooouooo!
Kad su vrata zatvorena ne čujem je, ali čim su par minuta otvorena evo nje opet sa njenim allo-allo-anjem.
Kažu sestre da su ju jučer neko vrijeme s krevetom izvukli na hodnik da bi ih mogla vidjeti jer čim nikog ne vidi, dere se ko luda.
Ne znam koliko je stara i da li je dementna ili jednostavno neko ludo staro govno oko kojeg se sve mora vrtjeti.
Znam samo da sam po noći na kraju morala staviti čepove za uši da ju ne čujem.

Nije ni čudo da su sestre nekada nervozne.
Treba tako nešto trpjeti cijelo vrijeme.
Radiš a u pozadini se dere neka stara vještica.
Evo zašto podržavam onu ideju sa centrifugom iz Loganovog bijega.
Sve bi nas trebalo centrifugirati u njoj prije nego postanemo takvo nešto kao luda baba koja se dere po cijeli dan.

364

Maloprije se opet počela derati pa sam joj viknula: Halts Maul, du blöde Kuh! (Začepi, glupa kravo!).
Kako sestre ne smiju tako nešto reći, za razliku od mene, na moment je iznenadjena stvarno i začepila.
Dalje ćemo vidjeti.

Neki su ljudi jednostavno po defaultu bezobzirni i misle samo na sebe.
Ja sam ovakca i onakva, zajebana ili ne ali cijeli život pokušavam biti obzirna prema drugima i onda me jako smeta bezobzirnost drugih.

364

Ovdje se pokušavam držati nekih nepisanih pravila koja sam sama sebi postavila.
Ne derati se bez veze i ne tražiti svu pažnju samo za sebe.
Ne zvati pomoć za svaki kurac, tek ako stvarno ne ide drugačije.
Organizirati sve gadgete i pomagala tako da ih sama mogu dohvatiti, da ne zvonim kod sestara pet puta na sat.
Pokušati pomoći njegovateljima i sestrama onoliko koliko je u mojoj fizičkoj moći, ne ležati kao klada i pustiti se nositi na pladnju ko poglavica od Asterixa.
Zahvaliti se svaki put kad mi netko bilo kako pomogne, bilo to pranje, okretanje ili jednostavno dizanje sa poda nečega do čega ne mogu sama.
Ne vrištati i na najmanju bol pri okretanju, dizanju, vadjenju krvi i slično. Stisneš zube i misliš kako će brzo biti gotovo.
Pitati svakoga za ime i pokušati zapamtiti kako se zovu. Ide mi malo teže ovdje sa svim tim njemačkim imenima koja sliče ko jaje jajetu ali trudim se. Puno lakše bilo je na donjem katu zapamtiti Katarinu, Nenada, Joela, Luciju i Aleksandru, negoli ovdje Silvy, Sandru i Anniku.
Fali mi najviše mali Bosanac sa njegovim naglaskom, kad bi se god pojavio morala sam se smijati jer mi je prvo pala na pamet Hitna upomoć iz nadreality showa.
Alo hitna upomoć, Ferida trese struuiija, šta da radim?
- Odvoji ga od struije!
I tako ovaj mlatio Ferida po glavi, odvajajući ga od struije a ovaj je tresao nogom jer mu kamen ušao u cipelu :)
Pa onda na kraju skeča vidiš Ferida zanotanog po cijelom tijelu kako kaže: Onaj ludi čovjek me skoro odvojio od života! :)))
Eto kakve lude asocijacije meni idu po glavi.

Ah da, debela crna sestra se zove La Toya (bila bi fora da je Jackson ali nije) i sinoć me došla pitati da li su bolovi sada manji kad su mi skinuli drenažu iz noge (stvarno jesu). Baš ljubazno od nje, pomalo me iznenadilo, budući prvu noć baš i nismo bile najbolje prijateljice. No shvatila je izgleda da od bolova nisam baš bila pri sebi i da mi je sada krivo da sam bila malo gruba prema njoj. Nije baš opravdanje ali stvarno ne jako boljelo i to nisam bila ja nego moja Schauma. A i njoj ne bi škodilo da se jednom nasmije, jednostavno mi je preozbiljna.

Jutros mi je tlak jako nizak, valjda jer sam cijelu noć spavala.
Sanjala sam da smo Ištvan i ja u Americi (šteta da nismo tamo ostali), i da su njega oteli i ja ga cijelo vrijeme pokušavam naći.
Ajde koje gluposti.

364

Da se ovo nije desilo danas bi bila u Rijeci kod sestre i nećakinje a tjedan nakon toga u Sloveniji, u Podčetrtku.
Dugo smo planirali taj godišnji, tako da padne u vrijeme ferija, da možemo provesti malo vremena sa našom Leicom.
Onaj dan kad sam pala planirala sam kupiti joj dres od Bayern München, to si je željala za rodjendan.
Njih dvije trebale su pak doći do nas izmedju Božića i Nove godine da skupa proslavimo 30.godišnjicu braka. Sad ne planiramo ništa jer ne znamo hoću li u to vrijeme biti na rehabilizaciji ili kod kuće, da li će sveki još biti tu i kako će mi biti uopće.
Sve se okrene u jednoj sekundi.

Smiju se svi ovdje kad kažem kako mi je uspjelo u dnevnom boravku srediti koljeno ko Neymar na terenu.
I to toliko da me operirao timski liječnik TSG Hoffenheima u kojem igra Kramarić.
Sad sam dakle nešto kao nogometaš iz prve Bindeslige :)
To se samo meni moglo dogoditi.
Kaže muž, najbolje da te klub sad uzme za maskotu umjesto soba Hoffija koji je zasad još na toj poziciji :))))

I opet sam svašta nadrobila.
Teško mi je sve izsortirati po glavi pa pišem sve što mi padne na pamet.

Baba iz sobe 3 je zaspala.
Nadam se da su ju dobro nafilali ružičastim tableticama bijele boje i da ćemo svi imati sad malo mira od njenog allo-ukanja.
Do slijedećeg javljanja pusić, kisić, dodjite na moj blogić :))

P.S. ručak :)
Hrana je u redu.
U skoro tri tjedna koliko sam tu ručak se nije niti jednom ponovio. Ima 5 menija na izbor. Doručak i večera su malo dosadni. Za doručak uvijek dva peciva, putar i marmelada, nekad med ili nutella. Nije baš ono što inače doručkujem (uglavnom jaja ma sto načina, no što je tu je.
Za večeru idu dvije šnite kruha (punozrnati u mojem slučaju), sir i/ili salama i nešto od povrća. Najčešće kiseli krastavac od minimalno 15 cm, krepam od smijeha kad ga opet vidim :))
Slijedeći put ću ga uslikati da se i vi nasmijete. Takvu mrcinu se ne vidja svaki dan :)

364


- 10:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Svibanj 2024 (8)
Travanj 2024 (12)
Ožujak 2024 (5)
Veljača 2024 (4)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (4)
Studeni 2023 (10)
Listopad 2023 (22)
Rujan 2023 (9)
Kolovoz 2023 (9)
Srpanj 2023 (9)
Lipanj 2023 (8)
Svibanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (6)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (13)
Studeni 2022 (4)
Ožujak 2022 (1)
Veljača 2022 (6)
Siječanj 2022 (8)
Prosinac 2021 (18)
Studeni 2021 (6)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (10)
Lipanj 2021 (6)
Svibanj 2021 (14)
Travanj 2021 (10)
Ožujak 2021 (15)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Šta znači KUJA?

» kuja • ženski rod Kučka, keruša.

Izraz KUJA se sastoji iz 4 slova što je za 4.8 manje od
prosječne hrvatske reči. Sadrži 2 (50%) samoglasnika,
što je za 7.2 procenta više od prosjeka.
Napisano unazad: AJUK

Sve sličnosti sa stvarnim osobama, mačkama, kujama,
bradavičastim svinjama i dogadjajima slučajno su namjerne.
Kako ne bi morali razmišljati da li su Vaši komentari na ovom blogu
poželjni ili ne, autorica je iskoristila mogućnost blokiranja
i time vam olakšala dilemu.
U slučaju neželjenih nuspojava zbog nemogućnosti komentiranja
pogledajte u ogledalo i preispitajte sami sebe (i svoje prijatelje).
Kod akutnih napada bjesnoće nazovite 112 ili Vrapče,
tamo će vam sigurno znati pomoći.

Pritužbe i primjedbe možete svakodnevno slati na slijedeće mailove:
Nuspojaveineželjeniučincibloga@net.hr
LansirnarampazalansiranjeodjebaPraćka@gmail.com
Blogotragedijestopifreshliste@histeriziranje.org
Napusisekurcaludakravoumjestodaovdjepizdis@uhljebljeni.hr
Samasidebelaisfrustriranakrava@jadna-pizda.hr