Linkovi

"Bolje biti krepan nego poluživ."
(Saša Lošić u rijetkim trenucima kad je ovaj bio trijezan)

"U diktaturi ne smiješ nikome reći ono što je zabranjeno.
U demokraciji smiješ svakome reći ono što je dozvoljeno."
(A.Ferkel, Berlin)

"Ni ove godine vjerojatno nećete otići tamo gdje još nikada niste bili,
a bogami ni tamo kamo ste uvijek odlazili."
(Dalaj Sarma)

"Vidim opasan virus koji će izazavati pandemiju svjetskih razmjera
početkom 2020."
(Baba Vanga po okončanju pandemije, krajem 2023)

"To je nepravda!" (Kalimero, povodom ustoličenja novih top-blogera)

„Da Ahil nije imao petu, kad tad bi umro od korone.“
(Homer u neformalnom razgovoru, pred kraj pandemije)

"Rajši se Fuk pišem!"*
(Flekserica odgovarajući na pitanje: Da li bi se odazvali na poziv za blogersko druženje?)

"Bolje jesti smeće nego govna."
(Stevo Karapandža u nenapisanom komentaru kod Ipsilonke dana 04.04 24)



*u prijevodu s jezika naših dragih susjeda: radije mijenjam prezime u Fuck!


U središtu kružnice radijusa 15km

četvrtak, 02.12.2021.

Pdf

Još sam doma, kašalj se polako smiruje, pa od ponedjeljka najvjerojatnije opet krećem povećavati brutto-nacionalni dohodak nove mi domov'ne.
Tako da, cirkus sa naslovnice, a po novonormalnom i s kul liste, polako odlazi iz vašeg grada.

Pogled kroz prozor jutros



bacio bi me u depresiju da nema naših dlakavaca koje za sve onako debelo boli kuki

,

što još ovako bezobrazno demonstriraju pa sam prije no što rastjeram dlakavu bandu skuhala kavu i bacila pogled na fejsbuk.
Nasmijala me tako slika koja sam vjerojatno već i vidjela ali mi je svejedno još uvijek zabavna,

,

toliko da sam i sama upisala isto u tražilicu i, za razliku od originala, meni gugl nudi prijelaz na pdf tek na šestom mjestu.



Po sistemu pop na bolovanju i piliće iz dosade krsti htjela sam pitati kako mogu...smršaviti (ovo je on sam ponudio, nisam to htjela pitati)



Ovo gugl djubre valjda čita misli...ili je direktno umrežen sa vagom u kupaonici.
Iznervirana istinom koju mi ovako drsko i politički nekorektno servira, jer nitko od nas nije debeo, svi smo mi danas x-size modeli a tko misli drukčije je hejter i antovakser, odem potražiti razlog zašto me onaj ludi blogi stavio na lijevu umjesto na desnu stranu liste.
Tako krenuh upisivati : kako se..."postaje kul bloger" nisam stigla upisati jer me ovaj opet pljusnuo religijskim temama. Nije me još ni na pdf preobratio već mi nudi krunicu.



Kako se kiseli kupus ugurao u katoličko-muslimanski vjeronauk nemam pojma.
Čudni su putevi bložiji.
No ne dam se omesti, ne reče se kod nas bezveze krepat a dalje guglat, pa malo mijenjam traženi pojam u "kako postati cool"...i prije nego upišem "bloger" zaskoče me guglovi prijedlozi:



Dakle, iz ovoga se daje zaključiti da cool bloger ne postoji jer cool može biti samo cura ili djevojka.
A takvih ne da nema na kul listi nego uopće na bloghaeru. Sve je ili starije od 50 i neke (a onda je svejedno jer muškarci u toj dobi počinju mutirati u babe) a onih par mladjih ženskih primjeraka je uglavnom udano. Ako pak kul bloger ne postoji onda možda ne postoji ni blog.hr pa je moguće da stvarno blogamo u simulaciji i da uopće ne postojimo.
Nedam se smesti pa bez obzira na ne previše obećavajuće rezultate pokušavam saznati kako se iz kul mutira u top i gle čuda, ni top blogeri ne postoje:



Sad već dobrano nadrkana pokušavam pronaći odgovor na pitanje : zašto...(nema top blogera na guglu, pa to je lista svih lista oko koje se lome koplja a google se pravi glup).



Tko je pobogu fra Ivo Pavić i kako je dospio na prvo mjesto top liste a nije objavio ni jedan post. Ili barem sliku. Mislim si, jebeš hrvatski, tko zna što je on preveo translejterom, pitati ćemo googl na materinjem kako je sve ovo skupa moguće i nažalost



izgleda da je original još i gori od prijevoda. Osim ako fra Ivo Pavić nije upoznao nečiju mamu prodajući joj online hašiš i meth pa obzirom da ne može u Hrvatsku provjerava u koliko država na svijetu može pokušati imigrirati.

I dok veliku većinu najviše zanima kada će završiti pandemija, nekima je školske godine već sada preko glave,



a ja vas pozdravljam i skupa sa Tomom Žeznatijem (koji mi je danas popravio dan - slika s fejsbuka)



odlazim na dalek put s kauča u kuhinju.



Izlizane traperice,jakne, čizmice
Usijane kacige,kožne torbice
Odlaze na dalek put, ko Tomo Žeznati
Samo neki stoper ljut što ih prstom prati

- 16:40 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Travanj 2024 (8)
Ožujak 2024 (5)
Veljača 2024 (4)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (4)
Studeni 2023 (10)
Listopad 2023 (22)
Rujan 2023 (9)
Kolovoz 2023 (9)
Srpanj 2023 (9)
Lipanj 2023 (8)
Svibanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (6)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (13)
Studeni 2022 (4)
Ožujak 2022 (1)
Veljača 2022 (6)
Siječanj 2022 (8)
Prosinac 2021 (18)
Studeni 2021 (6)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (10)
Lipanj 2021 (6)
Svibanj 2021 (14)
Travanj 2021 (10)
Ožujak 2021 (15)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Šta znači KUJA?

» kuja • ženski rod Kučka, keruša.

Izraz KUJA se sastoji iz 4 slova što je za 4.8 manje od
prosječne hrvatske reči. Sadrži 2 (50%) samoglasnika,
što je za 7.2 procenta više od prosjeka.
Napisano unazad: AJUK

Sve sličnosti sa stvarnim osobama, mačkama, kujama,
bradavičastim svinjama i dogadjajima slučajno su namjerne.
Kako ne bi morali razmišljati da li su Vaši komentari na ovom blogu
poželjni ili ne, autorica je iskoristila mogućnost blokiranja
i time vam olakšala dilemu.
U slučaju neželjenih nuspojava zbog nemogućnosti komentiranja
pogledajte u ogledalo i preispitajte sami sebe (i svoje prijatelje).
Kod akutnih napada bjesnoće nazovite 112 ili Vrapče,
tamo će vam sigurno znati pomoći.

Pritužbe i primjedbe možete svakodnevno slati na slijedeće mailove:
Nuspojaveineželjeniučincibloga@net.hr
LansirnarampazalansiranjeodjebaPraćka@gmail.com
Blogotragedijestopifreshliste@histeriziranje.org
Napusisekurcaludakravoumjestodaovdjepizdis@uhljebljeni.hr
Samasidebelaisfrustriranakrava@jadna-pizda.hr