Linkovi

"Bolje biti krepan nego poluživ."
(Saša Lošić u rijetkim trenucima kad je ovaj bio trijezan)

"U diktaturi ne smiješ nikome reći ono što je zabranjeno.
U demokraciji smiješ svakome reći ono što je dozvoljeno."
(A.Ferkel, Berlin)

"Ni ove godine vjerojatno nećete otići tamo gdje još nikada niste bili,
a bogami ni tamo kamo ste uvijek odlazili."
(Dalaj Sarma)

"Vidim opasan virus koji će izazavati pandemiju svjetskih razmjera
početkom 2020."
(Baba Vanga po okončanju pandemije, krajem 2023)

"To je nepravda!" (Kalimero, povodom ustoličenja novih top-blogera)

„Da Ahil nije imao petu, kad tad bi umro od korone.“
(Homer u neformalnom razgovoru, pred kraj pandemije)

"Rajši se Fuk pišem!"*
(Flekserica odgovarajući na pitanje: Da li bi se odazvali na poziv za blogersko druženje?)

"Bolje jesti smeće nego govna."
(Stevo Karapandža u nenapisanom komentaru kod Ipsilonke dana 04.04 24)



*u prijevodu s jezika naših dragih susjeda: radije mijenjam prezime u Fuck!


U središtu kružnice radijusa 15km

četvrtak, 24.06.2021.

Hellraiser awakening

Život često zna biti čupav i dlakav.
A nekim je danima i poprilično bodljikav, kao danas na primjer. a
Započeo je akupunkturom koljena a završio drugom dozom Biontech cijepiva.



Koljeno mi je, kao što sam već pisala, otišlo u qrac, što me baš i ne čudi obzirom da je ovdje glavna kletva doslovce "jebi se u koljeno!" (Fick dich ins Knie!).
Eto, zvuči podosta benigno ali izgleda da djeluje jače od onih naših u kojima kućni ljubimci opslužuju rodbinu i tome slično.
Što god sve bilo uzrok problemu, lijeka baš i nema ali se nekim "konzervativnim" metodama navodno može usporiti artrozu ako se primjene odmah na početku, u prvoj fazi.
Jedna od metoda liječenja, bolje rečeno ublažavanja simptoma je fizioterapija, za koju je teže dobiti termin nego pogoditi šesticu na lotu, pa prvi termin imam tek sredinom srpnja.
Dotad će me vjerojatno početi boljeti nešto treće.



Druga metoda su hialuronske injekcije.
Ja ih zovem WD 40 jer u biti to i jesu.
Uštrcaju ti malo smjese koja ti podmazuje kosti da me škripe ko otvoren prozor u hororu b produkcije. nut
Osnovno zdravstveno ih ne plaća, pa me 5 tura injekcija košta nekih tristotinjak eura, taman toliko da mi ne ostane previše od ono malo povrata poreza od lani.
Ravnoteže mora biti, pozitivne nule takodjer.
Pomažu li stvarno ili su najobičniji porez na budale za one koji su spremni platiti taj pokušaj sanacije, ne mogu još reći.
Nakon prve mi koljeno stvarno ne škljoca više dok se spuštam po stubama, no zadnjih tjedana ponovno i plivam redovito, pa mi je možda i od tog podmazivanja prestalo škljocati.



Treću metodu započela sam danas.
Riječ je o akupunkturi.
Prije pet godina već sam odlazila na akupunkturu zbog problema u križima i tada mi je doktor rekao da će mi to pomoći na period od 2 do 3 godine.
Trajalo je pet.
Inače sam oduvijek skeptična do kojekakvih nekonvencionalnih metoda liječenja i više sam sklona klasičnoj medicini.
No kada ti dotična može pružiti jedino tablete protiv bolova a nakon dužeg uzimanja još i tablete zbog nuspojava a koje opet imaju nuspojave, onda možeš probati i par igala kojima te malo bockaju.
Škoditi ne može a možda pomogne.
Makar placebo učinkom ako ništa drugo.
Najjače od svega mi je ova jedna igla koju mi zabodu u glavu.
Ako mi ona ne pomogne, onda ništa ni neće bang



Popodne smo muž i ja konačno dočekali drugu dozu cjepiva.
Zasad smo živi i nije nam počela rasti treća sisa.
Niti nam je qrac na glavi izrastao.

No nuspojava ipak ima, tipa da sinu uz vijest o tome da smo se cijepili priheftam sliku koja sa cijepljenjem nema nikakve veze.
Pa ovaj pomisli da nas je cijepilo cjepivom protiv instant Knorovih špageta karbonara.




Izbušena svim mogućim iglama idem sada odgledati do kraja onu islandsku seriju od pred neki dan prije nego me dohvati još kakav ""Nebenwirkung" zbog kojega ću se onda kao u svakoj poštenoj reklami za lijekove bez recepta savjetovati sa svojim liječnikim ili apotekarom.

I saw her today, I saw her face
It was the face of love, and I knew
I had to run away
And get down on my knees and pray, that they go away
And still it begins, needles and pins
Because of all my pride, the tears I gotta hide
Oh I thought I was smart, I stole her heart
I didn't think I'd do, but now I see
She's worth to him than me, let her go ahead
Take his love instead, and one day she will see
Just how to say please, and get down on her knees
Oh that's how it begins, she'll feel those needle and pins
Hurtin' her, hurtin' her
Why can't stop, and tell myself I'm wrong, I'm wrong, so wrong
Why can't I stand up, and tell myself I'm strong
Because, saw her today, I saw her face
It was the face of love, and I knew
I had to run away
And get down on my knees and pray, that they go away
And still it begins, needles and pins
Because of all my pride, the tears I gotta hide
Needle and pins, needle and pins, needle and pins



- 19:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 22.06.2021.

Asistent

Nekad sam voljela ljeto, sad samo čekam da prodje.
Od jutra sam kao da me vlak pregazio.
Ma koliko spavala, od vrućine sam ko prebijena.
Klima je krasna stvar ali teško ju je naštimati a da ne postane prehladno.
Ili ti pak napuše glavu, pa osjećaš kao da je narasla na duplu veličinu.
Ventilatori samo vrte isti zrak i ubijaju propuhom.



Bazen je nekad bio olakšanje, danas samo dodatni stres sa svim rezervacijama, maskama na ulazu, kodovima za prolaz.

Ovo izgleda ide u smijeru da ćemo sami tražiti da nam stvarno ugrade čipove.
Pa nećemo morati posvuda tražiti mobitel na ulazu i po njemu odgovarajući mail sa kodom i rezervacijom.
Pa godišnju kartu ili novčanik da platiš ulaz.
Jer online ide samo rezervacija ali ne i plaćanje.
A tamo gdje ipak ide i plaćanje nema storniranja.
Pa ne pojaviš li se propadne i karta i rezervacija.

Svaki termin na općini, poreznoj, u bilo kakvom uredu treba online rezervirati.
Pa termin dobiješ za tri tjedna.
I dok dodje taj dan zaboraviš na termin od drugih termina.
Pa sve ispočetka.
A jer si zaboravio prvi termin, propao ti je i drugi, na mjestu na koje si trebala odnijeti potvrdu dignutu na prvom mjestu.
Ali si zaboravila na termin.



Alternative online rezervaciji svega i svačega je čekanje u redu.
S maskom i razmakom od metar i pol.
Koliko su svi nadrkani, kao jučer kod ortopeda, bolje ipak 3 metra.
Za svaki slučaj.

Polako ću radi nuspojava korone morati angažirati osobnog asistenta da uskladjuje sve termine medju sobom.
A zbog problema s koljenima uz organiziranje termina mogao bi preuzeti i guranje kolica u kojima ću završiti jer sam zaboravila termin za ugradnju novog koljena.
Ili mi je falio kod.
Ili nisam pri izlasku iz kuće sama sebi postavila pitanje godine : "Imaš masku?"




Sinoć sam iscrpljena zaspala na kauču gledajući neki davež od serije na Netflixu.
Zapravo serija nije ni loša nego sam ja sva krepana.
Objašnjavam sinu da gledam islandsku seriju, a ovaj će: "Islamsku seriju, pa jesi ti normalna, otkad je takvo nešto na Netflixu?"
"Ne islamsku nego islandsku. IS-LAND-SKU."
"Ajde dobro, već sam se prestrašio da ćeš nas dignuti u zrak sve skupa."

I dok su tako iz tog vulkana stalno izlazile neke davno nestale osobe, a ja sam od silne napetosti zaspala ko klada, počelo je nevrijeme.
Onako još u polusnu potrčala sam na balkon zatvoriti suncobrane i pritom zapela za lonac s cvijećem.
Koje sam previše zalijevala pa se unutra skupilo vode s onim tipičnim mirisom po groblju.
I taj smrad se prolio po podu.
Dok sam zatvorila suncobrane smočilo me do kosti.
I tako sam skoro do jedan u noći brisala što sebe, što pod i totalno se razbudila.
Što od smrada po uvenulom cvijeću, što zbog nevremena a što od muke kad sam se sjetila da ujutro moram ustati i otići na posao.
A sve skupa jer muž svaki tjesan skoro dobije šesticu na lotu.
Samo je igrao 30 umjesto 36, 24 umjesto 28, 2 umjesto 4 i 42 umjesto 14.
Ali ovaj put je bio blizu.
Još malo pa ćemo svima poslati razglednicu iz zemlje Safari.
Ili pak kartolinu iz Republike Palma de Cocco.
Svejedno.
Dotad, evo ih obadvije u glazbenom izdanju.
Zbogom žohari :))




A poslije mora dalje u svijet, samo se hrabri dokopaju slave
A onda zbogom barake na Breci, viknu Žuga i kasetaš odvrnu jače
Dobit ćete razglednicu iz afričke zemlje Safari
Zbogom žohari




Ne stojte šlatat me za čelo
An me sprašavat kej mi je
Ne ne mislt da me je ujelo
An da mi na otročje gre
Jst, jst se bom smeju na široko
K boste enkrat te dni
Z republike Palma de coco
Dobili kartoline vsi









- 20:39 - Komentari (8) - Isprintaj - #

utorak, 15.06.2021.

Glumica

Danas mi je veganska salata glumila ručak.
Zelena salata, špinat, ananas, miješano povrće s roštilja, bulgur i sušene brusnice sa umakom od meda i senfa i pomrfitom od batata.



Doduše, dresing s medom u nazivu bi za prave vegane vjerojatno bio upitan.
Za mene je u redu a salata je stvarno dobra glumica.
No svejedno ne bi nikada mogla u potpunosti prijeći na veganstvo.
Nisam sad baš neki veliki mesožder, još manje bi mogla raditi kao rotisseur ili saucier.
Ali kao gardermanger bi se već negdje uspjela uvaliti, prilozi su mi oduvijek puno zanimljiviji.
(Ovo se malo kurčim francuskim izrazima koje sam pobrala od muža i pokojnog starog, koji oboje dolaze iz struke, pa sam ja nešto malo od njih pobrala.)
No sad opet, da samo priloge jedem bi mi kad tad dokurčilo. A tofu mi ima okus po stiroporu.


(Sushi od neki dan, tek toliko da razbijem predugačk tekst)

No dosta o žderačini.
(Iako se oduvijek pitam u čemu je uspjeh svih onih kuharskih emisija, meni je to nešto dosadnije od nogometa, no eto, ljudi ta sranja vole gledati iz nekih meni nepojmljivih motiva.)


(Mačak hladi dupe. Nema veze s postom, no zapravo i ima ali slika nije od danas)

Danas smo otišli kupiti sinu pokretni klima uredjaj za spavaću sobu. Kako je stan na dva kata, tako su na naše nesreću spavaće sobe u potkrovlju.
Pa kad vani zaprži postaje neizdrživo.
Njemu posebno jer on u svojoj sobi i boravi, za razliku od nas koji gore samo spavamo.
Tako smo se uputili u najbliži OBI u kojem cijene, kao što se vidi iz priloženog, stoje naopačke.



Za razliku od reklame u kojoj specijalizirani trgovci savjetom pomažu kupcima, nitko od zaposlenika nije nam znao pomoći niti savjetovati nas koji aparat da uzmemo i koja je razlika, pa smo guglali aparat po aparat i odlučili se za jedan solidno ocijenjen, pa što bude.
I gle čuda, čak i radi.



I sad se sin hladi u svojoj sobi, mačak na kauču a ja na balkonu dok u pozadini ide utakmica koja me zanima još manje od debilnih huharskih televizijskih dvoboja.
I tako prodje i ovaj dan.


(Mala radionica na balkonu)



Noć je prekrasna, na nebu zvijezde sijaju
Osmjesi tvoji prijaju svakom od nas
Ti si najljepša, izgledaš kao kraljica
Kraj tebe zvijezda danica gubi svoj sjaj.

Želim ići od vas, okolo svuda je tama
A ja sam lijepa i mlada, želim ići od vas
Nemoj ići od nas, okolo svuda je tama
A ti si lijepa i mlada, nemoj ići od nas


- 22:25 - Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 11.06.2021.

Samo plivaj

Nakon sedam i pol mjeseci prisilne apsinencije, danas sam ponovno počela plivati.
Malo sam se bojala da nakon tako duge pauze ne potonem ko sjekira.
No voda je ipak ostala moj element.
(Politički korektna izjava umjesto : Salo se drži na vodi.)



Nema tog hodanja, trčanja, joge ni pilatesa koji može nadomjestiti mojih 3 do 5 kilometara tjedno.
Bez njih sam ko riba na suhom.
Debela riba, da budemo precizniji.



Kažu ovih dana kako su se ljudi u lockdownu zbog nedostatka tjelesne aktivnosti u prosjeku podebljali 6 kila.
Ja se uopće bojim stati na vagu da im ne podignem prosjek.
No sad će se to plivanjem sve vratiti na svoje.



To je bilo to što se tiče optimizma.
Da ne bi sad netko pomislio da sam odjednom zabrijala na pozitivu.
Ovo gore sam pisala prekjučer.



Jučer sam imala termin kod ortopeda i jebiga.
Početak artroze na desnom koljenu.
To je meni borba protiv corone dala.
Već se vidim kako kao Broj 1 šibam okolo u kolicima i mlatim sve oko sebe štapom.
I odmah mi dijagnoza lakše pada kad se sjetim svih onih ispretumbanih.



Muž je pak ovih dana bio na pregledu kod očnog i sad mora tamo odlaziti redovno.
Ionako slabo vidi, sad ga još i šećer jebe.
U tjednu u kojem se eto raspravlja o odlasku u penziju sa 68, nas dvoje smo se sa niti 55 već napola raspali.



Za kojih petnaestak godina taman ćemo skupa biti jedan potencijalni penzioner.
Njega će služiti noge ali će mu oči otkazati a ja ću biti nepokretna i služit ću mu kao navigacija da dodjemo na posao.



Morat ćemo gledati da se zaposlimo u istoj firmi.
Jer ako ja iznavigiram njega, tko će mene odgurat do mog posla?
Ili obratno, on doveze mene a kako onda bez navigatora da nadje put.
Uz sve skupa još sam malo i gluha.
Što baš i nije neki hendikep.
Jednoga dana muža više neću čuto a on mene neće vidjeti.
I eto ti recepta za dug i uspješan brak.



No, jebeš budućnost, vratimo se u sadašnjost.
Osim otvaranja bazena konačno smo dočekali i prvi odlazak u restoran nakon sto godina strogog lockdowna.
Naravno da se nakon toliko vremena nismo držali prehrane primjerene staračkim boleštinama.



Dijete ionako u pravilu počinju od sutra.
Tako će i meni preporučena pretežno veganska prehrana sa dodacima lososa i jaja dvaput na tjedan malo počekati.
Najbolje doživotno.



Najbitnije u svemu ipak je danas.
Danas je jedino izvjesno.
(Jebeš šalicu, bitno je ono što je u njoj i gdje i s kim to ispijaš)



I nije sve, nije sve tako sivo kad možeš s nekim otić na pivo.



P.S. Inače, ravnoteže u životu mora biti, pa je tako sada kada ponovno možemo a plivanje i u restoran bez testa, prije par dana crkla linija od Telekoma i nisu se vidjeli televizijski programi.
Što je muža dovelo do očaja jer neće moći gledati nogomet ako kvar ne poprave.
(E to da nema nogometa me stvarno zabolilo ko ona stvar koje nemam.)
Mali noćni razgovori preko chata s "online dijagnostikom" nakon što pet puta upišeš broj korisnika, broj telefonskog priključka, ime i prezime, broj cipela i deset puta opišeš problem po šesti put vrate na upisivanje telefonskog broja završili su ovako:



I gle čuda, drugi se dan u službi za korisnike javio naše gore list i nakon pet autohtonih Nijemaca konačno otkrio u čemu je stvar.
Pa onda kad netko kaže :"Švabo je to!"
Rijetko bi oni srali da im gastarbajtera nije.



Der Sascha, der ist arbeitslos,
Was macht er ohne Arbeit bloß?
Er schneidet sich die Haare ab
Und pinkelt auf ein Judengrab.
Zigeunerschnitzel, das schmeckt gut,
Auf Sintis hat er eine Wut,
Er isst so gern Chevapcici,
Kroaten mochte er noch nie.
Der Sascha, der ist Deutscher,
Und deutsch sein, das ist schwer.
Und so deutsch wie der Sascha,
Wird Abdul nimmer mehr.





- 09:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.06.2021.

4 dana

Da se mene pita godina bi slobodno mogla imati po šest svibanja i lipanja u koje bi se onda ubacilo Uskrs i Božić.
Tako bi svaki drugi radni tjedan bio kraći.
I penziju bi dočekala ruk-cuk.



Ali tako je to u životu, daš ljudima mali prst i odmah bi cijelu ruku.
A malo kasnije i nogu.
I zato, dobro je ovako kako je, nećemo se žaliti.



Konačno je došlo lijepo vrijeme, a još se i poklopilo sa još jednim produženim vikendom, pa smo konačno odlučili urediti balkon.
Još samo tjedan dana prije ne bi imalo nekog smisla.
Bilo je tako hladno, posebno ujutro, da bi vani sjedili u zimskim jaknama.
A nekih dana i u kabanici.



A onda je odjednom prošlog vikenda došlo ljeto.
Kako su malo popustile mjere kojima su nas morili više od sedan mjeseci, rezervirali smo karte za zoološki.
Nije da smi sad nešto ludi glumiti šestogodišnjake, no to je jedino mjesto kamo se može otići bez testa na coronu.
Ili druge doze cjepiva plus 14 dana.



Zajeb je u tome da je po cijelom parku obavezno nošenje maske.
Na otvorenom.
Što baš i nije neki veliki gušt na 30 stupnjeva, pa smo iz parka izašli brže negoli smo u njega ušli.
Biti će veselo ovoga ljeta vidjeti povratnike s godišnjeg u države u kojima se vani nose maske, kad im od ffp2 ostane posred lica bijela fleka od grudnjaka.



Inače, kako sam već spomenula, Monty Python Corona cirkus nastavlja sa radom. Trenutno je u našem okrugu i obližnjem Heidelbergu dozvoljen ulazak u muzej i galerije bez testa ali kavu nećeš brale pit bez štange u nosu.
Austrijanci su još zabavniji. Tamo je za ručak u restoranu vani na terasi potreban negativan test ali za odlazak u bordel nije.
Dakle, kurve bi sad najviše posla imale da u sobi postave par separeića i kojima se na miru može popiti kava.



No kava kod kurve za dvoje bi bila puno skuplja od nešto malo cvijeća na balkonu, stola i dvije stolice.
A naš interni ministar slobodnog vremena i gnjiljenja odobrio je otvorenje bez zaštitnih mjera.
Tako da, dok za kapučino treba test omiljeni Talijan neće nas vidjeti.



Za pravi užitak godišnjega na balkonu treba nam samo još lavor.
Kojeg smo jučer zaboravili kupiti pa ćemo sutra na kratko morati ponovno u shoping.
A dobro da postoje susjedne pokrajine pa danas šibamo u Rheinland Pfalz na večeru u restoran.
Prvu od lanjskog listopada.
Da mi je netko prije dvije godine pričao kako će mi ispijanje pive uz meso s roštilja biti dugo očekivani dogadjaj godine, preventivno bi mu izmjerila temperaturu.
A tko zna što nas sve još čeka.



Ali ništa nas više ne može iznenaditi.
Za početak smo za 4 dana gnjiljenja spremni.
Dalje ćemo vidjeti.
Pusić, kisić, palačinke od jučer i ostali folklor.



Debele Švabe će se tući za vize
Da dođu do nas i potroše devize
Plate cestarine i skupe vinjete
Da vide to more i kupe vegete

Posebni zakoni za vrijeme sezone
Sa naših će plaža micati one
Zaraćene, napaćene, izluđene, otuđene
I ostale blamaže sa naše lijepe plaže

Taj dan, to će biti taj dan
Objesi zimmer frei
Lezi pod palmu i uživaj

- 11:09 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 01.06.2021.

Deset razlika

A tko drugi nego mačke.

Jedna velika


i jedna malo manja.


Pronadji deset razlika.


- 21:20 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Travanj 2024 (8)
Ožujak 2024 (5)
Veljača 2024 (4)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (4)
Studeni 2023 (10)
Listopad 2023 (22)
Rujan 2023 (9)
Kolovoz 2023 (9)
Srpanj 2023 (9)
Lipanj 2023 (8)
Svibanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (6)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (13)
Studeni 2022 (4)
Ožujak 2022 (1)
Veljača 2022 (6)
Siječanj 2022 (8)
Prosinac 2021 (18)
Studeni 2021 (6)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (10)
Lipanj 2021 (6)
Svibanj 2021 (14)
Travanj 2021 (10)
Ožujak 2021 (15)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Šta znači KUJA?

» kuja • ženski rod Kučka, keruša.

Izraz KUJA se sastoji iz 4 slova što je za 4.8 manje od
prosječne hrvatske reči. Sadrži 2 (50%) samoglasnika,
što je za 7.2 procenta više od prosjeka.
Napisano unazad: AJUK

Sve sličnosti sa stvarnim osobama, mačkama, kujama,
bradavičastim svinjama i dogadjajima slučajno su namjerne.
Kako ne bi morali razmišljati da li su Vaši komentari na ovom blogu
poželjni ili ne, autorica je iskoristila mogućnost blokiranja
i time vam olakšala dilemu.
U slučaju neželjenih nuspojava zbog nemogućnosti komentiranja
pogledajte u ogledalo i preispitajte sami sebe (i svoje prijatelje).
Kod akutnih napada bjesnoće nazovite 112 ili Vrapče,
tamo će vam sigurno znati pomoći.

Pritužbe i primjedbe možete svakodnevno slati na slijedeće mailove:
Nuspojaveineželjeniučincibloga@net.hr
LansirnarampazalansiranjeodjebaPraćka@gmail.com
Blogotragedijestopifreshliste@histeriziranje.org
Napusisekurcaludakravoumjestodaovdjepizdis@uhljebljeni.hr
Samasidebelaisfrustriranakrava@jadna-pizda.hr