13

utorak

srpanj

2021

O SCENARIJU ZA CRTAĆ ''BELA LISICA'' - DAJANA DIVERNO



Šta je to što bismo još mogli reći o scenariju za crtani film ''Bela lisica''?
Pored tog što je prvi put predstavljen tokom leta 2019 godine, može se reći da je reč o uglavnom rukopisnom delu, čiji je samo jedan manji deo objavljen u sklopu ''The second anthology''. Likovi ovog dela su raznovrsni, ima ih oko 35, delo je pisano u dve sveske. Na osnovu ovog scenarija urađena je i bajka koja je više puta objavljena i na dva jezika.
Scenario i bajka su posvećeni Dajaninom tati. Takođe, bitno je da Vas podsetimo da je autorica rekla kako će deo iznosa od prodaje scenarija za crtane filmove dati za lečenje svog sina i svojih bliskih rođaka. Tako da se nadamo da će ovog leta uistinu neko da se zainteresira za ovaj zanimljivi crtani film. Po potrebi autorica je rekla kako će delo pored engleske verzije, biti ponuđeno i na nemačkom jeziku, jer mora se reći da i u Nemačkoj - Berlinu - ima zanimljiva filmska produkcija, a tamo je i jedan od velikih evropskih, filmskih festivala.


ODLOMAK SCENARIO '' BELA LISICA''

SCENA 45 - LISICA I ŠTIGLIĆ RAZGOVARAJU

ALIFI: Skoro si ga poljubila, zar ne?

LISICA: Htela sam da ga poljubim u obraz... Nikad još nisam poljubila nekog princa u obraz.

ALIFI: (Kao u iščekivanju) I? I?

LISICA: Prislonila sam svoju njušku uz njegov divan beli obraz.. I onda se princ probudio.

ALIFI: (Kao u iščekivanju) I? I?

LISICA: I ništa! Nisam ga poljubila.

ALIFI: Strašno! (razočaran je)

LISICA: Pobegla sam u mrak.

ALIFI: Znači video te je?

LISICA: Na žalost, mislim da jeste.

ALIFI: Izložila si se riziku, zbog jednog običnog poljupca. I to u obraz!

LISICA: Rekla sam da još nikad nisam poljubila nekog princa, a da mi se ovaj princ baš dopada..

ALIFI: Sad definitivno zna da nisi samo urbana, šumska legenda! (on gleda ispred sebe)

LISICA: Pobegla sam mu. Uff! Moj život je užasan. Sad bih trebala da sam doterana markiza, a ja sam obična bela lisica, imam kandže i rep.

ALIFI: Da, to uopšte nije ženstveno..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.