11

nedjelja

lipanj

2017

NAPROSTO SE OKRENEM I ODEM DA OSVOJIM SVET KAO PISAC

Iako čak i na ovim stranama, vrlo retko daje intervju ili izjave Dajana Diverno je rešila da napokon s svojim pratiocima podeli ono na čemu je radila dve godine, a što je tek po malo bilo i otkrivano upravo ovde.
Iako je nije bilo u medijima, Dajana je dosta vremena provela u pisanju i radu, a preveli su se i neki romani koji inače nisu ni poznati ovdašnjoj čitalačkoj publici.

* Do sada vas nije bilo u medijima, niti ste pravili promocije, niti se eksponirali, ali ste koliko smo upoznati preko nekih vaših saradnika radili na nekim drugim romanima?

Dajana: Da, jesam. Romani na kojima sam radila su uglavnom nepoznati ovdašnjoj čitalakoj publici, ali su prevedeni na druge jezike.

* Vi ste već skoro 11 godina u ovom poslu, barem od kako vas javnost zna. Da li ste zadovoljni su postignutim rezultatima?

Dajana: Niko ne može biti potpuno zadovoljan ali...

* Kako ne? Po nekim analizama, ono što je predstavljeno i što će se tek predstaviti, vredi nekoliko miliona eura?

Dajana: Da, ali ne bih to gledala na takav način. Ne može se dati neka objektivna ocena o svemu, sve dok se sve to i ne izrealizuje. Mnogo vremena sam provela u radu i nekim planovima, a jedan od planova je i da napravim promociju u 47 ili 48 različitih gradova širom celog sveta. Uspela sam da budem predložena za Nobelovu nagradu, a moj sledeći san je da budem poznata šrom celog sveta, od Amsterdama, preko Madrida ili Monaka i Milana, sve do Akapulka i Brizbejna. Mnogo vremena provedem u radu, ali ne volim o tome mnogo da govorim

*Vaši planovi su odavno bili da obeležite i deo svetske književnosti?

Dajana: Da, kao dete sam zacrtala 100 različitih dela širom celog sveta.

*Koje sada promovište?

Dajana: Tako nekako..

*Izvrsno. Sigurno ste zadovoljni zbog toga?

Dajana: Uglavnom, da. Mada mislim da veći deo rada tek predstoji i najviše mi je bitno da budem sretna zbog toga. Slabo me zanimaju tuđa mišljenja, saplitanja i ne znam šta sve ne.. Naprosto, okrenem se i odem dalje... Mudrom dovoljno...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.