06

nedjelja

prosinac

2015

LUNA - DAJANA DIVERNO

Život kao vihor letnji samo ide
A mene nose neka uzburkana vrela
Lahori iskona tiho u meni bride
I gde god sada kročim za mnom ide Stella

I tako u tom beskrajnom vihoru života
Slušam davnih pesama puni se struna
Moje biće ispunjava neka neznana lepota
A gde god sada idem, s mnom ide Luna

Život kao kiša povremeno i pada
I s kapljama takvim kvasi se cesta
Neko bića zbog tog užurbano strada
U koferu svojim sada nosim gesta.

U večerjima krasnim smeši mi se Stella
Obasjava prašinu nekog novog druma
Dok me dalje nose uzburkana vrela
U očima mojim ogleda se Luna
Leto 2012 godine

Stella – (ital.jez) – zvezda
Luna – (ital.jez) – mesec


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.