08

subota

ožujak

2014

VOLEĆU TE / DAJANA DIVERNO

Dakle, nešto iz muške zbirke ''Voleću te do smrti'' Dianne Diverno je pesma Voleću te. Dajana je pokušala da se predstavi u muškom rodu, tj da vidi kako to njoj ide pa su sve pesme u tom maniru. Veorvatno više nikad neće pokušavati pisati nešto u muškom rodu, ali ipak pokušala je. Kako vam se ovo, dakle, dopada?

VOLEĆU TE
DAJANA DIVERNO

Voleću te jer si jedina ti
I to sada znamo samo ti i ja
A mene još neki nose sad sni
Dižu u visine i ravno do dna.

Voleću te kad prestane postojati svet
Kad jutro kapke ne otvori, a zrak
Odjednom postane suv. Širiću let.
Voleću te kad sve prekrije mrak.

I to samo znamo - ti i ja
Ključ mog srca na tvom je dlanu
Dok me vodiš do zvezda, dižeš s dna
Ko zna kakve vatre u meni planu.

Voleću te jer si jedina ti
I ljubav me ova muči i vrti
I još ludi me, ludi, nose sad sni
Voleću te i kad krenem k smrti.

Zbirka. VOLEĆU TE DO SMRTI

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.