14

srijeda

kolovoz

2013

BLISTAVA MESEČINA - DAJANA DIVERNO

Još jedna zbirka prelepih, mladalačkih pesama Dajane Diverno, koja će u toku naredne godine pored edicije Bestseler, videti svetlost dana. Dajana Diverno planira objaviti još 10-15 dela (kada će se samo ponekad pojavljivati u medijima u sklopu konferencija i povremenih gostovanja), a nakon 30 ili 35 objavljenog dela se vraća pisanju dela. Trenutno je u fazi odabir dela za ediciju Bestsler 2013-2014.
Ali to nije sve, uskoro sledi osnivanje Divernoe production, svakako i dva filma, tako da s razlogom Dajana Diverno ne naglašava toliko knjige i ne pravi promociju baš s svakom knjigom kao u početku svog rada. Ovim putem sugerišemo na ogroman broj zamerki što je Dianna Divernoe tako slabo u medijima ali kako su za jesen 2013 najavljene konferencije i gostovanja po emisijama, književnim okupljanjima, imaćemo prilike da uživamo uz Diannu.

BLISTAVA MESEČINA

Da li vidiš sjaj meseca što drema?
Da li čuješ odgovore koji će da me muče?
Ne, ne otišao je. Ovde ga više nema.
Da da. Otišao je on juče.

I da li možeš znati šta osećam sada
dok mislim još malo i nećeš biti tu.
Da li čuješ šum kiše što u meni pada
ja kao da više ne hodam po tlu.

I ne gledaj mi lice. Videćeš suze
Gledaj kako mesečina pospana drema
A žive su misli što stalno me muče
još koji dan i ovde te više nema.

Ruku ti stežem svoji prstima hladnim
dok licem mi teče suza vrela, čista.
Ne, ne gledaj je, previše je bolno.
Gledaj kako divnim sjajem mesečina blista


Zbirka
Blistava mesečina, 1997 godina, Subotica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.