21

petak

lipanj

2013

ROYAL EDICIJA - DAJANA DIVERNO

Davno sam pisala blog, a dobila sam želju da kažem nekoliko zanimljivih riječi. 24. Kolovoza protekle godine podnijela sam zahtev za primitak u državljanstvo Hrvatske Republike. Shvatila sam da ovdje mogu provjest još najmanje 90 godina čekajući da Sizif odgura kamen do vrha, a ne čeka mi se.
Dakle, neki preci s očeve strane su mi iz nekadašnje slavne, posebne, bogate Dubrovačke Republike, stecište kulture Srednjeg Vijeka. Neki preci još uvijek žive na tom području što mi je i em drago, em milo. Kad nemate gdje, kad ste priterani uz kut, a želite više, a želite bolje, a mislite da to kao i svako drugo ljudsko biće na ovoj planeti i zasluživate, tada vam nema druge - sem da ko keca iz rukava vadite pretke u Dubrovniku i Dalmaciji.
Rekla sam sebi da još uvijek ne znam hoću li uspjeti onako kako sam naumila, ili će me vjetar odnijeti na neke druge strane, ali znam da ću svakako po dobijanju ovog državljanstva napisati jednu Royal ediciju, zatrpati se s kontesama, grofovima, knezovima, monasima i drugima, ponukana pričom o nekim poznanicima očevih predaka.
A Royal edicija će svakako u sebi skrivati i imena mojih predaka. U svakom slučaju pored Tajne silnih, za koje ne znam gdje točno pripada - da li u Ugarsku ili Dubrovačku Republiku, ali znam da će dijela Royal edicije pripadati zemlji mojih predaka - nekoć slavnog Dubrovnika, stecište bogatog, neovisnog područja koji je kao kamena kula odolevao napadajima turskih vojnika.
Doista sam davno pisala blog, ali dobila sam želju da kažem nekoliko riječi, za one koje zanima moj rad.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.