KORISNIK U SPLITU IMA 881 NARUDŽBU,
PETAK NAJPROMETNIJI DAN DOSTAVE
Glovo platforma koja korisnicima omogućuje pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, objavila je analizu ključnih trendova i rezultata za 2024. godinu. Analiza pokazuje rast u svim poslovnim kategorijama, zanimljive navike korisnika i nezaboravne trenutke koji su obilježili ovu godinu, piše portal Ja trgovac 19. prosinca. U tekstu piše slijedeće:
Glovo je zabilježio značajan rast u svojim glavnim profilacijama. Kategorija hrane porasla je za 20% u odnosu na 2023. godinu, dok su narudžbe namirnica porasle za 14%. Trgovine su se također istaknule iznimnim rastom od 265%, pri čemu su kategorije poput igračaka (+157%) i cvijeća (+15%) među najbrže rastućima. Ponosni smo što 66% naših partnera čine mala i srednja poduzeća, čime Glovo aktivno doprinosi lokalnom gospodarstvu i podržava razvoj zajednica u Hrvatskoj.
Podaci za 2024. pokazuju da je petak i dalje najprometniji dan za dostavu, dok vikendi čine 30% ukupne prodaje proizvoda na tjednoj razini. Najaktivniji sat za narudžbe je 19:00, a 8. ožujka, na Međunarodni dan žena, zabilježen je najveći broj narudžbi u godini. Jedan od najzanimljivijih trenutaka dogodio se 16. travnja u 11:54, kada je u samo jednoj minuti dostavljeno čak 265 proizvoda.
Korisnici i partneri u Hrvatskoj postavili su, također, neke iznimne rekorde. Jedan Glovo dostavljač iz Osijeka isporučio je više od 15.000 narudžbi, što je najveći broj među svim dostavljačima u zemlji.
Najveća pojedinačna narudžba zabilježena je u Zagrebu, gdje je korisnik potrošio čak 1.000 eura u supermarketu. U Splitu, jedan korisnik postavio je rekord s 881 narudžbom tijekom godine, čime je postao najvjerniji korisnik ove popularne platforme.
U kategoriji hrane, hrvatski korisnici najviše naručuju američku, talijansku i azijsku kuhinju, dok su burgeri, pizza i wrapovi najpopularniji proizvodi. Što se tiče namirnica, najveći broj narudžbi dolazi iz Zagreba, Splita i Zadra, dok su stanovnici Dubrovnika najčešći kupci namirnica. Subota je najprometniji dan za dostavu namirnica, dok se 10% dnevnih narudžbi odvija upravo u 19:00 sati. Voda, banane i mlijeko najviše su konzumirani proizvodi u ovoj kategoriji.
Maloprodajne kategorije također su zabilježile rast, pri čemu kategorija igračaka bilježi povećanje od 157%, dok je prodaja cvijeća porasla za 15%.
Hrvatska se dodatno istaknula u Glovo Prime pretplatničkom modelu, zauzevši treće mjesto u regiji po broju korisnika koji su se pretplatili na ovaj program.
Ovi podaci potvrđuju da Glovo nastavlja uspješno prilagođavati svoje usluge potrebama korisnika u Hrvatskoj, pružajući brzu i pouzdanu dostavu proizvoda, od hrane i namirnica do proizvoda iz maloprodajnih kategorija.
Izvor: Ja trgovac, mzz
Glovo internet platforma osnovana je 2015. godine u Barceloni glavnom gradu španjolske autonomne pokrajine Katalonije. U Zagrebu je Glovo od 2019. te radi u desetak hrvatskih gradova. Posluje u 23 zemlje u Europi, Srednjoj Aziji i Africi. Glovo je aplikacija s više kategorija koja povezuje korisnike s tvrtkama i dostavljačima, nudeći usluge na zahtjev od lokalnih restorana, trgovaca i supermarketa, te maloprodajnih trgovina. Vizija Glova je izgraditi najveću online tržnicu kako bi svima omogućio pristup bilo čemu u njihovom gradu u roku od nekoliko minuta.
Riječ Glovo na esperanto jeziku znači - rukavica, na latinskom – ja govorim, na češkom- glava
mzz
< | prosinac, 2024 | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter