KNJIGA ZA SVE RAZINE OBRAZOVANJA
Prof. dr. Zoran Tomić dekan Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru i pročelnik Studija odnosa s javnošću predstavio je u srijedu 12. listopada u dvorani Matice Hrvatske u Zagrebu kapitalno djelo svog znanstvenog područja rada – Odnosi s javnošću – Teorija i praksa. Ta je knjiga dopunjeno izdanje prve knjige koja je izašla 2008., a koju je dr Tomić prema vlastitim riječima pisao od 2003. Ovu knjigu , dopunjeno izdanje pisao je od 2010. do 2015. godine. Prema riječima dr. Tomića konzultirao je sva relevantna područja odnosa s javnošću u svijetu i citirao oko 700 izvora. U knjizi je oko 3.300 fusnota kao i 56 primjera, on kaže „slučaja“. „ Rekao bih da nema ništa relevantno u svijetu da nije konzultirano. Svako poglavlje završava sa sažetcima i pitanjima za provjeru znanja. Tu je još i dodatna literatura i bilješke. Knjiga je oblikovana tako da se na svakoj stranici nalazi najbitniji sažetak tj. kratka bilješka. Sve to pridonosi preglednosti velikog sadržaja knjige. U ovom izdanju su nove cjeline, a to su: Odnosi s javnošću u institucijama kulture i umjetnosti, odnosi s javnošću u vjerskim organizacijama, Odnosi s javnošću u sindikalnim i volonterskim organizacijama, Odnosi s javnošću u obrazovnim institucijama, Odnosi s javnošću u sportu, Odnosi s javnošću slavnih osoba, Predsjednički odnosi s javnošću, Odnosi s javnošću u pred izbornim kampanjama, Odnosi s javnošću i javna diplomacija, Profesionalizam u odnosima s javnošću itd.“ kaže profesor dr. Zoran Tomić.
Dr. Zoran Tomić na promociji potpisuje svoju knjigu.(fotka mzz)
Krešimir Macan najpoznatiji PR stručnjak u hrvatskoj javnosti, vlasnik i direktor agencije za Odnose s javnošću Manjgura , jedan od trojice predstavljača knjige rekao je “Predstavljena je knjiga, udžbenik od 3,5 kg i 1368 stranica. Prvo izdanje napisano je prije osam godina, ovo je drugo prošireno izdanje koje prati sve trendove koji se javljaju u Odnosima s javnošću kod nas i u svijetu, tako da je ova knjiga proširena s novim saznanjima i s novim promjenama. Radi se o životnom djelu dr. Tomića a u knjigu je uloženo vrlo mnogo rada. Ova knjiga je pionirski udžbenik i sada je novo izdanje. Mi smo do sada imali nekoliko udžbenika koji su se koristili za obrazovanje PR u cijeloj regiji na hrvatskom jeziku, ali je sada ovo novo izdanje . Student koji ima ovu knjigu na stolu ne mora se bojati da će propustiti bilo što, jer u njoj može naći bilo koji pojam iz PR područja i biti će na dobrom putu, a onda je sve ostalo do njega, jer čitav se život uči, a ovo je dobar vodič. I ova knjiga pridonosi tome da PR industrija bude prepozata, da se ljudi obrazuju. Znači ne može baš svatko s ulice ući u posao PR, prepoznaje se ipak da treba iskustvo i obrazovanje.Loše je to što ljude koji rade u PR neki stavljaju u koš s nekim negativnim pojavama koje mi nikada nećemo nazvati PR niti su to bile: dakle često nas se stavlja u neki okvir korupcije, čarobnjaka koji se služe lažima da bi postigli svoj cilj, što je daleko od istine”.
Na predstavljanju knjige govorio je i dr.Božo Skoko izvanredni prof. na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, a uža specijalnost su mi Odnosi s javnošću. Bavio se s Odnosima s javnošću najprije u praksi, a onda u teoriji, bivši je novinar. Kada je napustio HRT krenuo je s praksom Odnosa s javnošću, a onda sa teorijom, te je postao asistent na Fakultetu političkih znanosti u Zgrebu. Budući da se struka Odnosa s javnošću naglo razvija, on se posljednjih godina spacijalizirao za međunarodne Odnose s javnošću, a unutar međunarodnih odnosa s javnošću na odnose država, odnosno za brendiranje država i njihov identitet i imidž. Dr. Božo Skoko je napisao niz knjiga, najpoznatije knjige su mu : Država kao brend, Hrvatska identitet, imidž, promocija, Slika razumijevanja odnosa s javnošću, Hrvatska i susjedi,- koja se bavi idžem u regiji. Posljednja knjiga koja je izašla upravo sredinom listopada ove godine je Kakvi su hrvati?- ogledi o hrvatskom identitetu imidžu i neiskorištenim potencijalima. Ovo je ekskluzivna najava za ovu posljednju knjigu – jer ona još nije javno predstavljena – biti će predstavljena uoči interlibera , potvrđuje autor dr. Božo Skoko.
Predstavljajući knjigu dr. Tomića kao PR stručnjak dr Božo Skoko je rekao : _ Knjiga Odnosi s javnošću – Teorija i praksa dr. Zorana Tomića je monumentalno djelo . Vrlo je cjelovito objedinio sva područja djelovanja Odnosa s javnošću, prati trendove i dobro je da u Hrvatskoj imamo jedan udžbenik koji je na svjetskoj razini.Takav udžbeni ne može nastati dok god struka ne postane zrela , ali i dok autor ne dođe na tu razinu da može napisati udžbenik. A ova kniga kao i njen autor na toj su razini. Jer u posljednjih 25 godina struka Odnosa s javnošću se vrtoglavo razvijala. Slijedili smo zapadne trendove – iako su u regii kao i u Hrvatskoj Odnosi s javnošću relativno kasno došli u praktičnu primjenu - tek devedesetih godina, dok je u svijetu struka počela svoj život sedamdesetak godina prije. To je propulzivno područje koje se jako brzo razvija.I tržište nas je tjeralo da brzo učimo , da se prilagođavamo. U stvari u 25 godina prešli smo put u razvoju Odnosa s javnošću kao neke države koje su prošle taj put u 100 godina.
- Što je ono što knjigu čini izuzetnom?
- To je najcjelovitije djelo koje imamo u Hrvatskoj iz tematike odnosa s javnošću. Jer nema područja, nema sfere koja nije obrađena. Uistinu ova knjiga zamjenjuje cijeli niz druge literature. Dovoljno je pročitati ovu knjigu i biti će jasno kako funkcioniraju odnosi s javnošću “ rekao je dr. Božo Skoko.
Jedan od mnogih predavaća odnosa s javnošću u Hrvatskoj, ali istaknut zato što vodi školu Edward Bernays, prvu visoku školu za komunikacijski menadžment u Hrvatskoj koja je specijalizirana za Odnose s javnošću je dr. Damir Jugo . Autor je knjige Strategija odnosa s javnošću. O knjizi dr. Tomića je rekao:
“ Ova knjiga sa 1368 stranica je kapitalo djelo Odnosa s javnošću koje je obuhvatilo jako puno područja u Odnosima s javnošću i fiksiralo ih vrlo jasno u smislu znanstvene discipline i same profesije. To je apsolutno njena najveća vrijednost. I ono što je sam autor rekao knjiga može služiti
na svim razinama obrazovanja, od preddiplomskog pa do doktorskog obrazovanja. Knjiga je izašla u izdanju izdavačke kuće SYNOPSIS.
< | listopad, 2016 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter