KVALITETA DONOSI USPJEH
Na Trgu bana Josipa Jelačića u subotu 17. rujna je održana akcija Hrvatske gospodarske komore „Kupujmo Hrvatsko“. Predzadnji je to grad u nizu gradova u kojima je od sredine mjeseca svibnja u Hrvatskoj održana ta akcija. Nakon Trga bana Jelačića slijedi još samo Crikvenica. Akcija kupujmo hrvatsko održana je u gradovima: Čakovcu, Rijeci, Puli, Sisku, zaboku; Bjelovaru, Splitu, Slavonskom Brodu, Vukovaru, Velikoj Gorici, Osijeku, Požegi, Virovitici, Šibeniku, Zadru, Dubrovniku, Karlovcu, Koprivnici, Otočcu i Varaždinu.
Smisao i svrha akcije Kupujmo Hrvatsko je promocija kvalitete hrvatskih proizvoda nosioca znakova „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“ s ciljem postizanja svijesti o važnosti kupovine takvih proizvoda kako bi se pridonijelo povećanju ukupne konkurentnosti hrvatskog gospodarstva i očuvanju hrvatskog nacionalnog identiteta. Znak kvalitete „Kupujmo hrvatsko“ do sada su u Hrvatskoj dobila 235 proizvoda, a znak „ Izvorno hrvatsko“ nosi 116 proizvoda.
Znakovi vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“ namijenjeni su poticanju razvoja domaće proizvodnje, podizanju razine kvalitete hrvatskih proizvoda i proizvodnih tehnologija, poticanju stvaralaštva kreativnosti u okviru izvornosti, razvojno – istraživačkog rada, inovacija, te stvaranje hrvatskog identiteta na svjetskom tržištu. Proizvod sa znakom „Hrvatska kvaliteta“ kupcu je garancija da se radi o proizvodu koji zadovoljava visoke kriterije.
Evo imena nekoliko proizvoda koji su nosioci znaka „Hrvatska kvaliteta“: Espresso kava, Franck d.d. , Sjeme hibridnog kukuruza, Bc Institut za oplemenjivanje i proizvodnju bilja d.d., Zagreb, Rugvica, D. Selo , Fritol- jestivo suncekretovo ulje, ABN –Tvornica ulja d.o.o. Zagreb, Cipele zaštitne i sigurnosne , Viko d.o.o. Varaždin, Megaton Cromos boje i lakovi d.d. zagreb, Zirodent, Saponija d.d. Osijek, Eko stropni uložak, Ciglane Zagreb d.d., Glineni crijep Tondach , Bedekovčina , itd.
Proizvodi sa znakom “Izvorno hrvatsko“ imaju posebnu, ali važnu vrijednost jer se radi o proizvodima koji govore o značaju hrvatske tradicije, razvojno istraživačkom radu i inovaciji, odnosno o proizvodima s jedinstvenim i neponovljivim osobinama. Zadovoljavanje kriterija za dobivanje znaka „Hrvatska kvaliteta“ preduvjet je da bi proizvod uopće bio razmatran za dodjelu prava upotrebe znaka „Izvorno hrvatsko“.
Evo imena nekih hrvatskih proizvoda koji su nosioci znaka „Izvorno hrvatsko“ : Bajadera, Kraš, d.d., Dokup mirovine - izvorno hrvatska vrsta otpremnine, Royal mirovinsko osiguranje d.d., Zagreb , „POSTUP“ Vrhunsko vino i arhivsko vino, Poljoprivredna zadruga i vinarija Dingač, Potomje , Vrša na sklapanje, obrt za proizvodnju, TRAPULA, Marina, Kolekcija dubrovački nakit, Zlatarna Križek, Velika Gorica , Brac fini sapuni, Postira Brač, baranjski kulen, Belje d.d. Darda itd.itd
Uloga Hrvatske gospodarske komore koja je projekt dodjele znakova pokrenula 1997. je u tome što potiče Projekt u cjelini. Promotivnim aktivnostima nastoji postići prepoznatljivost i povjerenje kupaca i potrošaća u znakove na domaćem i stranom tržištu.
KAKO DO ZNAKOVA KVALITETE?
Pristup svake tvrtke Projektu kvalitete je dobrovoljan tako da tvrtke same predlažu svoje najkvalitetnije proizvode. Može li proizvod dobiti znak kvalitete, odluku donose nezavisne tehničke komisije u kojima su kompetentni hrvatski stručnjaci iz pojedinih područja. Prilikom ukupnog procjenjivanja pojedinog proizvoda u obzir se uzima hrvatsko porijeklo, zakonske odrednice, zaštita zdravlja, zaštita potrošača i okoliša, sustav osiguranja kvalitete, ekološka proizvodnja, zatim dizajn, način upotrebe, trajnost, te imidž tvrtke i proizvoda.
Shema – kako do znaka
Osim velikih tvrtki poput Labuda, Franka, Kraša u promotivnoj akciji Kupujmo Hrvatsko u subotu 17. rujna u Zagrebu sudjelovale su i manje regionalne tvrtke i pojedinci koji su tu bili pozvani, a koji svojim latentnim, ali upornim prisustvom na tržištu, kao i stavom da kupac zaslužuje kvalitetu, uskoro također mogu postati nosioci znaka „Hrvatska kvaliteta i „Izvorno hrvatsko“.
OPG Vukojević iz Čazme
Željko i Vera Vukojević prodaju proizvode od lavande čijim se uzgojem bave već nekoliko godina.
Tvrtka Quarnero iz Istre u Zagrebu je promovirala eko ulja za njegu tijela.
Fotografije M.Zouhar Zec
< | rujan, 2011 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter