free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

utorak, 13.08.2013.

TEŠKI OSJEĆAJI....LIVE




ŠTO TO NIJE ROCK GLAZBA?

Kad mulci od 15-16 godina osnuju band pa se dva puta tjedno nalaze u garaži pa uključe distorziju pa uz žestoki ritam revu o anarhiji,rušenju sistema,revoluciji i sličnim glupostima to je nešto sasvim normalno i uobičajeno.Po meni čak i preporučljivo!
Jadan li je onaj tko bar jednom u životu nije sa svojom rockerskom ekipom ispijao bambuse u parkiću….
Kad čovjek malo sazrije pa se osvrne oko sebe u većini slučajeva otprilike spozna način na koji svijet funkcionira.Takvom čovjeku sa 40 godina ne pada na pamet pjevati o dizanju revolucije jer je vrlo glupo i neukusno vidjeti starog čovjeka a električnom gitarom kako liječi svoje frustracije pred 30-40 pijanih srednjoškolaca u publici.
Najbolji primjer je jedan od najvećih hrvatskih živućih pjesnika Jasenko Houra koji je nakon turneja po svim vatrogasnim domovima Kanade i Australije i nakon sviranja svim mogućim strankama u svojoj čuvenoj budnici 'Moj dom je Hrvatska' lucidno primijetio kako '…starci čekaju red pred kontejnerom…''
Pošto sam biće sasvim prosječne inteligencije mene je iskreno sram svaki put kad to čujem.
Dakle,kao što sam u slučaju Bona Voxa zaključio:tko se ne zna smijati trebalo bi mu zauvijek zabraniti bavljenje glazbom.Glumljenje nekog velikog barda,glasa javnosti,revolucionara,potpirivanje niskih strasti i slične budalaštine ionako služe jedino za punjenje bankovnog računa i tko to još nije shvatio meni ga je iskreno žao.

TEŠKI OSJEĆAJI-INTRODUCING THE BAND

Band kojem posvećujem današnju epizodu srećom ne shvaća sebe preozbiljno,ali zato zna zdravu zajebanciju pretočiti u sat i pol paprene svirke koja svakog normalnog ostavlja…paf! Mene malo manje jer sam se prošlo ljeto toliko overdozirao njihovim CD-om da su mi se s tim pjesmama već malo popel na....malo je došlo do zasićenja,ali kako su kod mene dosad skupili dovoljno kredita ne za jedan,već za tri života od gušta im dižem ovaj literarni spomenik.
I kao što sam im deset puta ponovio:
Oni ni sami nisu svjesni koji potencijal imaju (a zapravo možda je to i bolje jer od toga u Hrvatskoj nažalost ionako nema kruha...)

ŽELJKO
Vokalni interpret i strastveni biker koji i u privatnom,a i u poslovnom životu ne može bez jurnjave na svojim limenim ljubimcima do 49 ccm. Autor većine pjesama i apsolutni zaštitni znak benda.Kako je po zanimanju listonoša baš sam mu jutros u kafiću predložio da svoju poštansku torbu ponekad nosi na koncertima kao Angus Young što,začudo, nije izazvalo nikakvo negodovanje.
Čak štoviše!
PERE
Gittareschpiller.Moj bivši radni kolega i dragi prijatelj.Krasan mladić!('karlovačku',molim!)
LUKA
Momak svira bas.I mlad je. Jako!I dok onako visok i mršav na prvi pogled izgleda kao da je malo opaljen mokrom krpom kad se primi basa i krene sa svirkom nema onog koga neće ostaviti otvorenih usta.Bez zajebancije!
Opak tip!
ANTE
Ako 'Teški osjećaji' ikad osvanu na posteru u nekom muzičkom magazinu mislim da će sve ženske biti zaljubljene upravo u Antu.Mlad,čvrst,zajeban,sa stavom....a i dobro ga svira...
Baš onakav kakav bubnjar treba biti
TONI
Svira trubu i ako praši u 'Teškim osjećajima' jednostavno ne može biti loš čovik.

Šesti član je čvrsta fanovska baza koja ih redovito prati na koncertima i dosta često naprave stadionski ugođaj (doduše u pitanju je stadion nekog HNL drugoligaša,ali stadion je stadion)

ŠTO AKO JE NETKO OD ČITATELJA OVOG TEKSTA POREMEĆEN?

Ako netko od čitatelja misli da su mi dečki za ovaj tekst možda nešto platili ili da je u pitanju neka druga kvaka savjetovao bih ga mu da psihoterapije ljeti znaju biti jeftinije i do 20%.Ili se jednostavno baci kroz prozor kako smo to već navikli.

KAKO BI INTELEKTUALNE VELIČINE REAGIRALE DA ČUJU 'TEŠKE OSJEĆAJE'?

Oni koji se 'kuže u glazbu' vjerojatno bi nakon par taktova počeli povlačiti paralele sa 'Dalekom obalom',podsmjehivali se banalnim tekstovima ili bi s intelektualne visine frktali slušajući izlizane rock šablone.
S druge strane,oni koji vole život kao npr.oduševljeno bi pjevali,plesali,skakali,smijali se....
To i je bit glazbe ma ko šta mislio....

IMAJU LI TREMU?

''…Ne znam kako je Vama,ali mi se dobro zabavljamo…''reče Pere.
Sav smisao života i glazbe u jednoj,jedinoj rečenici.

DA LI ĆEŠ,MAURICE,PRESTATI SRATI I NAPOKON STAVITI SLIKE KOJE SI OBEĆAO?

Jedan od mojih mladenačkih idola bio je Brian Rasic.
Za one koji su ispali babici tijekom porođaja objasnit ću da je čovjek po zvanju fotograf i da se kao mlad uputio u bijeli svijet i da je poslikao apsolutno sve što na svjetskoj glazbenoj sceni vrijedi,a danas je oficijelni fotograf 'The Rolling Stonesa'.
Nedavno je u 'Slobodnoj' objavljen intervju sa ovom legendom i mogu Vam reći da sam se naježio kad sam pročitao da je Brian dijelio binu sa The Rolling Stones' prilikom koncerta u Rio de Janeiru koji je hodočastilo nekih milijun ljudi.
Zamislite da Vam se usred Keithovog sola na displayu fotoaparata ispiše 'Please replace the batteries'.

Meni se srećom nije ispisalo ništa,ali i ovako i onako ovo je bio foto session isključivo za 'SPIG' pa se iskreno nadam da nitko ne bi ništa zamjerio...
Provjerite da li sam se dobro poigrao Briana Rasica.

TEŠKI OSJEĆAJI LIVE!





Iako sam najavio da će ovaj koncert proteći u potpunoj tišini ipak bi bilo lijepo staviti jednu od himni 'maslinarskog rocka' (ovaj pojam sam upravo sad izmislio) kako bi koncert ipak protekao u pravoj atmosferi.Live snimke na Youtubeu mi dosta ubiju energiju živog nastupa pa nek se za ovaj put ponovno zavrti najlegendarnija baba u Dalmaciji…







DA BI STVAR BILA JOŠ LUĐA ONI NA GORNJOJ SLICI STVARNO SVIRAJU 'MOJU BABU'.LJUDI,PA NEĆEMO SE VALJDA ZAJEBAVATI?

















I normalno,na kraju Vam ipak moram odati svoju tajnu.

Jednog dana kada 'SPIG' doživi svoje tvrdoukurčeno izdanje na promociji ne želim nikog drugog doli 'Teške osjećaje'.
Mislim da će svo šestero obožavatelja 'SPIG'-a u publici ostati raspamećeno.....

I iskreno se ispričavam rodbini i prijateljima svih onih čitatelja koji su se eventualno bacili kroz prozor.
Pa,šalimo se,jebemu miša....

- 23:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters