free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

utorak, 30.07.2013.

JEDINI GURU KOJEM VJERUJEM

Prije nego li krene još jedan'SPIG'-ovski literarni vatromet volio bih napomenuti da je moja draga sinjska Splićanka Shima postala sretna mama.
Shima,sve Vas voli Maurice Spigorovsky!
A sad krećemo……

DVIJE,TRI O IDOLIMA

Ponekad prolistam magazin 'OK' koji moja mala doslovno guta i ne mogu se ne nasmijati kad vidim postere u sredini.Dok su mi oni nedojebeni posranci iz 'One Direction' još i simpatični sve one opake istetovirane tipove bih najradije udario nogom u guzicu i za početak poslao pod tuš….i nazad u školu. Jebi ga,svako vrijeme nosi neke svoje idole i onaj što ti je sa 15 godina Svetac zahvaljujući procesu sazrijevanja nerijetko postane obični majmun.
Što najčešće i jest.

Kao što u jednoj od bivših epizoda spomenuh, u doba adolescencije bio sam opčinjen grupom U2.
Bono Vox je za mene bio neka vrsta pravog,pravcatog polubožanstva.
Našao se čovjek sa gospodinom Papom, pa upro,sirota,da se siromašnima oproste dugovi,pa skuplja pomoć za gladne,pa se usred zagrebačkog koncerta,umjesto da pjeva i svira, uzasrao o apartheidu,pa s Pavarottijem pjevao 'Miss Sarajevo'…pa mu je 'Nomad' poručio 'baš nam je drago da je svijet toliko sjeban pa ti,jadan,toliko patiš'. Iako i dan danas smatram da je 'Joshua Tree' jedan od najvažnijih albuma u cjelokupnoj povijesti pop glazbe,Bono mi je kao tip postao jedan najobičniji pozer da na svako njegovo teleizijsko uprizorenje obično promijenim program.
Zašto?
Pa eto,ne podnosim ljude koji svoje poslanje na kugli zemaljskoj shvaćaju preozbiljno jer su najčešće isprazni i neduhoviti.
A ljudi koji se ne znaju smijati....i nisu baš neki ljudi.

Upravo takvima je u Hrvatskoj zadnjih dvadeset i nešto godina odjednom bilo dozvoljeno…misliti.
Mozak kao organ za tu djelatnost nije bio nužan.
Kako je glupost i zlo jedno te isto, Zlo je 'mislilo' i 'mislilo' i 'mislilo'…. i produkt tih 'mišljenja' je....ovo danas.
Fuj!Fuj!Fuj!

AKO SMATRATE DA SU DVIJE-TRI GORNJE REČENICE POTPUNI PROMAŠAJ APSOLUTNO SE SLAŽEM.BUDEM LI NASTAVIO PISATI OVAKVE NESUVISLE GLUPOSTI JOŠ BI ME MOGAO I PRIMIJETITI NEKI OD UREDNIKA HRVATSKIH PORTALA ….A TO NE BI BILO DOBRO…

UVALA ČIGRAĐA,MURTER,28.07.2013.

Uh što volim ovo preskakanje s teme na temu.
Tok vlastite svijesti je na 'SPIG'-u nemali broj puta rezultirao pravim literarnim brilijantima,a za Vašu informaciju ovaj tekst ionako služi samo kao predgovor iznenađenju koje Vas čeka na kraju.
Dakle,kao što vjerojatno ne znate,uvala Čigrađa je definitivno jedan od najljepših koncertnih prostora u cijeloj bivšoj državi Republici Hrvatskoj (kako bivšoj? Pa sad smo Europa,već ste zaboravili...jebala Vas Europa...).
Upravo tu je,nakon stvarno fenomenalnih šibenskih 'Fogsellersa',svaki čas trebao kročiti jedini čovjek sa teritorija bivše države (e sad je u pitanju ONA država…upravo ta…jeba joj ja mater) za kojeg mogu reći da mu se iskreno divim.
Zašto?
Pa eto,kažu da je najveće savršenstvo kad u životu čovjek radi ono što voli i još je uz to dobro plaćen.Uz sav napor i trud ja bih jedva, na prste jedne ruke, mogao nabrojati ljude kojima je nešto tako pošlo za rukom.Oko mene postoji bezbroj znanih i neznanih lica koji su svakako plaćeni,a da pritom o nekom eventualnom užitku u obavljanju posla nema ni govora.

Dečko s darom za rad na računalima upiše ginekologiju.Ostatak života umjesto po windovsima čeprće po piškicama.Pa dobro ajde,i u jednom i u drugom slučaju ima razloga za igrati se s mišem.

KUTAK ZA LJUBITELJE ESENCIJALNIH VICEVA

Došao čovjek kod liječnice.
Liječnica mu kaže:''Gospodine,Vi biste trebali pothitno prestati masturbirati!''
Čovjek u čudu zapita:''A zašto?''
Na to će liječnica:''Zato što Vas pokušavam pregledati!''

--------------------------------

Da kojim slučajem imam 20 godina manje sad točno znam čim bih se bavio i koja bi bila moja profesija,a pošto sam već stara i isprđena kljusina prepuštam mjesto 'mladim i obrazovanim'.
Uh,da se neki 'mlad i obrazovan' uhvati pisanja 'SPIG'-a u koje bi se to govno preko noći pretvorilo.

Btw,nije li zabrinjavajući podatak kolika masa ljudi umre od starosti i nikad ne uspije pronaći što je zapravo to što ih stvarno ispunjava.Cvijeće?Priprema hrane?Učenje stranog jezika?Pomoć nemoćnima?.... O rečenici radi koje bi svakom tko je izgovori trebalo slomiti ruke i noge ('dosadno mi je') sam već pisao pa se ne želim ponavljati.

OBIČNI TRENUTAK KOJI VRIJEDI ZLATA….

Spremni za još jedan literarni skok?
Idemo…jen,dva,tri….HOP!
Prije nekih mjesec dana u Beču je održao koncert sir Paul Mc Cartney.
Da sam kojim slučajem bio tamo, vjerujem da k sebi ne bih došao dobrih mjesec dana, a Vas bih udavio sa postovimaBit će u životu još glazbe i koncerata,ali ovo je ipak nešto posebno.Jedan od dva preostala 'Beatlesa' izvodi pjesme koje svojom važnošću i veličinom nimalo ne zaostaju za izumom vatre ili kotača.Čuti u originalu 'Hey,Jude' i to nakon pola stoljeća nije obično uživanje u glazbenom koncertu već karta za direktan ulazak u povijest.

Eto,kad bih imao priliku upoznati deset svojih idola sir Paul bi zasigurno bio jedan od njih.No kako sumnjam da će on tako skoro ljetovati u apartmanu babe Jelice na otoku Murteru do tog upoznavanja najvjerojatnije neće doći.
I…eto,sad sam se uhvatio u bizarnom razmišljanju 'kad bi imao priliku koga bih volio upoznati?'.

Da ne baljezgam previše o nekim Clint Eastwoodima ,Pythonovcima i…štajaznam…Tommy Emmanuelima, ajmo se mi radije zadržati na ovim prostorima.
Od glazbenika…što je vrlo zanimljivo…pa....ne znam baš. Olivera?Mišu?Terezu?Koju?Edu Maajku?
Može,zašto ne!
Političare i 'uspješne poduzetnike' bih volio upoznati samo noseći im mirisni vijenac na sprovodu.
Koga onda? Glumca ili glumicu? Stvarno nemam pojma!
Kad sve se zbroji i oduzme ja bih od svih tih 'zvjezdanih' likova jedino volio popiti piće sa nekolicinom književnika i novinara,dva ili tri sportaša,jednim strip crtačem i…..ne'an blage…

Postoje ljudi koji zahvaljujući vlastitoj praznini, pate od želje za nekom veličinom i onda se šmucaju po raznoraznim 'eventima' ne bi li vidjeli i bili viđeni,a celebritiji kojima su okruženi najčešće nisu vrijedni ni da im se pljune u piće.Tražiti autogram od 'zvijezde' sa 'Farme' i nije baš nešto.

Dakle,malo mi je neugodno što sam ugnjavio čovjeka i to samo dan nakon onakvog fantastičnog koncerta.

RIJEČ,DVIJE O SAMOM KONCERTU

Nagledao sam se ja u životu i stadionskih spektakala i malih intimnih svirki u zadimljenim kafićima,ali ovo je bilo stvarno nešto posebno.Svi oni kojima je Rambova poetika strana vjerojatno ga doživljavaju kao najobičnijeg prvoloptaškog šarlatana, ali takvi me i ne zanimaju previše.
Nek uživaju u Velikom Bleku,Jeleni Rozgi,Thompsonu,Halidu Bešliću,Crvenoj Jabuci....
Na svijetu ima dovoljno mjesta za sve.
Pod uslovom da ne misle previše.....

Bila je to večer u kojoj tri čovjeka na bini isporučuju čistu esenciju najboljih trenutaka Monty Pythona u kombinaciji sa paklenim jazz funkom kojim bi bez problema mogli obrisati pod i sa mnogo razvikanijim bjelosvjetskim kolegama.

RIJEČ, DVIJE O GURUIMA

Leonard Cohen je veći dio života proveo po tibetanskim samostanima obilazeći sve moguće i nemoguće gurue i svećenike kako bi se riješio crnih oblaka depresije.
Većina gurua,propovjednika i iscjelitelja je za mene odavno potrošila sve svoje kredite.
Zato vjerujem jedino onima koji će mi svojom kamerom,pisanom rječju ili glazbom omogućiti da se u tih sat-dva osjećam dobro i zaboravim na sumornu svakodnevnicu.
Rambo je na toj listi pri samom vrhu.javascript:%20void(0);

RIJEČ,DVIJE O FOTOGRAFIJI ZAHVALJUJUĆI KOJA ODLAZI DIREKTNO U POVIJEST

Moj prijatelj L'Tinn (poznat još i po tome kao narator o vodostaju rijeka na samom početku 'Raawulya') je kao jedan od organizatora ovogodišnjeg Festivala slobodne glazbe u Murteru bio u bliskom kontaktu s Rambom i na moje zahtjev da bih čovjeka upoznatirekao da nema nikakvih problema.

Jednostavno sam ga morao upoznati jer su mi već stotinu puta rekli da u 'tehnici toka svijesti' ne zaostajem previše za njim samo što je on pametniji i sposobniji pa je od te rijetke sposobnosti uspio napraviti životni poziv.
A ipak najpresudniji trenutak koji je prethodio upoznavanju bila je činjenica da je njegova pjesma 'Euro Neuro' uvrštena u uži izbor najgorih eurovizijskih pjesama ikad.
Mislim da je to jedan od najvećih uspjeha koji je u glazbi moguće postići.

Dame i gospodo,ja sam zakoračio u povijest i upoznao svog gurua....Paul Mc Cartney je sljedeći…ako baba Jelica u apartmanu u međuvremenu popravi onu škuru koja lupa….



JEDINI GURU KOJEM VJERUJEM U DRUŠTVU FANATIČNOG OBOŽAVATELJA (taj sam! i....molio bih samo da obratite pažnju na izuzetno duhovitu grunfovsku parolu na mojoj majici)
JEZERA,otok MURTER,
29.07.2013.



- 11:04 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters