free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

četvrtak, 15.11.2012.

KAKO SE TRPAM MEĐU PAMETNE

Fala kurcu!
Jope epizoda za prste polizat'!
Teksta ka u priči!
Opet smo u sedlu!
Đihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….
Ajmo Riđane!

Iako se to nikad ne bi dalo naslutiti u posljednje vrijeme se borim sa jednim dosta velikim problemom i kad ga uspijem riješiti pokloniti ću Vam pravu X-files epizodu za koju već sad imam spreman naslov i to: 'Lesi se vraća kući'.
Nema straha, svi smo živi i zdravi, ali problem je poprilično kurčevit.
Ako 'Lesija' ne napišem do Nove Godine to znači da sam najebao kao žuti, a Vi ćete i dalje biti prisiljeni 'uživati' u našim 'haiku izdanjima'.

Ako bude volje i za njih!

ČETVRTO MJESTO U HRVATSKOJ...PA PUTA DVA

GLAVA 1
ČETVRTO MJESTO...PUTA JEDAN

Kao što velika većina Vas vjerojatno ne zna u tijeku je 'Kviskotekino 9. prvenstvo Hrvatske u enigmatici'.
Sva najveća enigmatska imena iz cijele regije već više od mjesec dana bruse penkale i sastavljaju križaljke, rebuse, anagrame....
Sedam kola pravog, pravcatog enigmatskog adrenalina.

U prošloj 'Kviskoteci' objavljeni su rezultati 2. kola, a zadatak je bio premetnuti ime bilo kojem liku iz filma ili TV serije.
Moja malenkost je u poplavi od 3400 pristiglih anagrama osvojila (tatararaaaaa)- 4. mjesto!

Lovorike je sasvim zasluženo pokupio genijalni Zoranu Radisavljević iz Novog Sada, jedan od najboljih svjetskih anagramista; čovjek redovito razvaljuje na međunarodnom siteu 'Anagrammy awards', a objavio je i dvije knjige.
Ako si bolestan u glavu, kao npr. ja, njegova kultna knjiga pod naslovom 'World of anagrams' mora biti tvoja i tako sam čačkajući po internetu malo tražio podatke o toj knjizi i slučajno naišao na anagramni blog nekog opičenog Srbina koji me jednostavno ostavio bez teksta.


ANAGRAMNI BLOG NEKOG OPIČENOG SRBINA KOJI ME JEDNOSTAVNO OSTAVIO BEZ TEKSTA

Otkud početi?

Preko fotografije mladog, čupavog i nabildanog Arnolda Schwarzeneggera piše 'BRDO I DEBIL', a rješenje je, normalno BODI BILDER.
Kaos!
Hoćemo još?

Neki Bosanac složio je 'GANUH MATER AKORDIMA', a rješenje voli svaki pravi domoljub koji drži do sebe. Jedna, jedina i neponovljiva HARMONIKA DUGMETARA o kojoj možete čitati u epizodi 'Sviraj mi, sviraj'.

KANTRI PEVAČICA je već jednom osvanula na 'SPIG'-u, ali budući da su se moji prijatelji zajedničkog kodnog imena 'Sačmarice' (dlačice sa čmara op.a.) sinoć zamalo upišali od smijeha od gušta ću je ponoviti. Dakle, KANTRI PEVAČICA obrtanjem slova postaje VATRENA PIČKICA.
Pozdrav mojim dragim Sačmaricama ako im se nakon onoliko sinoćnje žiže bar malo razbistrio mozak!

'NEK' SNOSI RIZIK HIV-a' postaje HEROINSKI OVISNIK, a VEZ DO PICE mogu biti samo PODVEZICE.
UBISTVO PREMIJERA odnosno 'PRAVO U TEME SRBIJI', a 'NISI MI RAJA KAD SI CRN' u originalu je RASNA DISKRIMINACIJA.

DAN BORBE PROTIV SIROMAŠTVA je iznjedrio anagram zbog kojeg sam umro od smijeha, a glasi 'PRVO IM TREBA DATI SVO BRAŠNO', a VODOINSTALACIONI PRIBOR I MATERIJAL kaže: 'PROSTO, DOMINIRA BROJNI ALAT, ALI I CEVI'.

A da bi najbolje uvidjeli o kakvim je 'manijacima' riječ poklanjam Vam dva mega anagrama za čije sastavljanje ipak treba biti u laganoj svađi sa samim sobom (u pozitivnom smislu, normalno).
Udahnite duboko!

SILAN HOR OD TRI OPERSKA SOLO PEVAČA U GODINAMA
a to su:
HOSE KARERAS, PLASIDO DOMINGO, LUČANO PAVAROTI

Autor ovog čuda je upravo prije spomenuti Radisavljević.
Koliko sam uspio ubrati Srbi imaju non-stop neka anagramna natjecanja, rejting liste, bodovanja, a nakon što dobiješ zadani pojam dužan si sastaviti što efektniji anagram.

Evo, npr. što biste Vi ispremetali iz slijedeće besmislene kobasice:

TRODIMENZIONALNA SLIKA NA DVODIMENZIONALNOM PAPIRU?

Vjerojatno ništa kao ni ja!
Ipak, stanoviti Zdenko iz Karlovca je iz toga iznjedrio:
RAVNI LIST, A IPAK NENORMALNO IZNENADI LUDOM POZADINOM!


GLAVA 2
ČETVRTO MJESTO PUTA DVA

Moj drugi ulazak u 'creme de la creme' enigmatike možete potražiti u zadnjoj 'Kviskoteci' sa Pajom Patkom na naslovnici.
Solidno četvrto mjesto i kompliment od strane uredništva od kojeg bi netko drugi visoko podigao nos, ali skroman kakav jesam….
Normalno da mi je drago vidjeti svoje ime u omiljenom tjedniku, ali ipak mi nekako pada na pamet scena kad je u drugom dijelu 'Upoznajte Fockere' Dustin Hoffman ponosno pokazivao Robertu de Niru zid na kojem su sve moguće uokvirene plakete i uspjesi koje je njegov sin Gaylord osvojio.
De Niro se približio kako bi malo bolje pogledao i uvijek me lovi smijeh kad se sjetim njegove face nakon što je pročitao 'sedmo mjesto u bacanju potkove'.

Za one koji žele znati više, uspio sam složiti skoro dvije kartice teksta pišući urnebesnu priču dostojnu najboljih trenutaka 'SPIG'-a u kojoj sve riječi počinju slovom 'P'.
Taj literarni bombon će prije ili kasnije osvanuti na ovim stranicama jer jedan jedini primjerak priče koji sam im poslao čeka na objavljivanje u jednoj od idućih 'Kviskoteka', a kopiju namjerno nemam jer sam pretpostavljao da sa tim čudom moram upasti među prvih deset.

Srećom, dobra pretpostavka!

Za kraj pozdrav svima koji su uživali u upoznavanju Raawuly-a, a svim ostalima iskrena sućut…















- 18:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters