free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

ponedjeljak, 12.09.2011.

KUMOVA 'GRAND' SLAM-a (LUXON LE PEPPE vs. IGOROVSKY) part 'fala kurcu zadnji'


Image and video hosting by TinyPic



''Koja je ovo pička materina?'', zapita Luxon.
''Je, imaš pravo!'', rekoh ja,''ovo nije hokej nego tenis!''
''Ma kakav hokej i tenis, o čemu ti pričaš ? Šta je ovo?''
''TV igra, neznalico!''
''O, jeba te, ako je ovo igra onda ni ni čudo da je ta Vaša Jugoslavija propala!''
''Moja Jugoslavija? Ajde, nemoj srat' Tuđmanova pčelice, mene je ko i sav normalan svit dariva djed Mraz, a ne neki impotentni Djed Božićnjak ! Našem se barem na nas nije kurac diza ! Sedeš mu u krilo i osjetiš nešto tvrdo pod guzičicom. Muči i koncentriraj se !''
''Na šta se triba koncentrirati? Čuj, ja svoj Pro evolušn soker skidam po pet dan, a onda se ne odvajam od njega po dva miseca jer je to igra, a ovaj kurac ja ne mogu gledati, a kamoli igrati ! Interesantnije mi je vrtati prstom i kopati govna iz nosa !''

''Jebi ga, sad je kasno!'', rekoh i tek tad primijetih da je računalo, dok smo se mi svađali, izlistalo pravila da se igra do deset, da onaj tko osvoji bod ima servis i, što je najstrašnije, misleći da se zagrijavamo, nisam ni skužio da nas je Majka već povela sa 4:0.

''Vodi nas 4:0, manijače !'', zaurlah, a kolega je samo skinuo šljem, sjeo za računalo i rekao:''Ja ne znam kako ti misliš da nas dva upravljamo sa jednom crticom i zato ću….PUF 5:0…MAJKA IMA SERVIS!''

TUC………TUC……..TUC……(zvukovi igrice)

''Daj, napravi nešto, jebemumater!''
Luxon me blijedo pogledao:''A šta si ti mislija? Ona ti u memoriji ima i Bjorn Borga i Raftera i Bekera i Lendla i Đimi Konorsa i Ivaniševića i Đokovića i Mimu Jaušovec i Štefi Graf…i malu Mo….i…..sve tenisače ovog svita, a ti misliš da joj možeš parirati !''

U tom trenutku sam joj nježno vratio jednu forhend dijagonalu, ali ona je samo napravila oštri pasing šot i mogao sam samo nemoćno gledati kako kockica nestaje u kutu…6:0….MAJKA IMA SERVIS….

TUTUC…..TUC……TUC…….

Mopopedejci su šutke sjedili.
Čuo se plač i tiha molitva.
Ovo je kraj !

'Zbogom Mopopejo! Zbogom SPIŽE!', razmišljah nemoćno vraćajući kockicu.
'Koštala me moja bahatost! Umjesto da pijem pivu ispred dućana skupa sa brokerima u 'Eurosport' trenerkama, ja sam sudbinu jedne cijele planete stavio na kocku, odnosno na ovu bolesnu kockicu….7:0…MAJKA IMA SERVIS....znao sam….nema šanse…otkad sam zadnji put igrao ovo govno prošlo je skoro trideset godina, a od tad se moja desnica umorila od svega i…Desnica?....Tenis?.....Orešar! Orešar ! OOOOREEEEŠAAAAAR !''

Pogledao sam kolegu koji je nemoćno zabio lice među dlanove i plakao.
''Ukucaj 'Orešar'!''
''Misliš Orašar iz one bajke!'', upita brišući suze.
''Ne nego Orešar ! Bruno Orešar ! Jebemu mater ! Tenisač !''

U tom trenutku sam toliko nabio lopticu da je MAJKA jedva vratila.

TUC……TUTUTUC………TUC…….

''Ki je taj?''
''Ma samo upiši !''
''O…re….šar…Evo, traži….otvorilo se….Hadezeovac….evo nešto je mulja….nešto je pokreja…evo nešto su ga bili i priveli…..evo igra je tenis s Tuđmanom….''
''E to ! TOOOOO! TOOOOOOOOOOOO ! Daj mi izbaci analize tih mečeva, ali samo brzo ! I onda kompresiraj Orešarovu tehniku i prebaci je u mene!''
''A dobro, al' to će potrajati !''

….PUF….8:0….MAJKA IMA SERVIS!

Kolega je luđački kucao po računalu, ja sam teškom mukom vraćao loptice, Mopopedejci su natezali žestoka pića i skoro cijela dvorana je plakala i razbijala boce o pod.
Žalost je dosegla kulminaciju kad ono….

''Evo, analize gotove! Kompresiram i prebacujem!'', krikne kolega i srednjim prstom toliko jako nabije po tipki 'enter' da je skoro izletjela iz kućišta.
TUC…..TUC……TUC……..(zvuci igrice )

Osjećao sam kako me prožimaju slatki žmarci domoljublja, ljubav prema Kaptolu, a čak mi ni vlč. Sudac nije izgledao kao komad majmuna, pred očima mi je zaigrala prava šuma brojeva tekućih računa po Švicarskim bankama i Kajmanskim otočjima,masne patriotske provizije i…i...što je najvažnije….osjetio sam da loptice odjednom vraćam s neviđenom lakoćom i u jednom momentu uputio sam MAJCI takav žestoki felš da….
PUF….9:0…..MAJKA IMA SERVIS !

''A osvoji bar jedan punat, nabijem te na kurac!'', zaderao se kolega i skočio prema meni:
''Daj meni taj šljem, pička mu materina i šljemu….''

Mopopedejci su se polijevali rakijom po glavi da se ne vide suze.
Netko je donio harmoniku i začas se zaorio Mišin ''Jedan dan života''
Kolega mi je počeo otimati šljem i nastalo je hrvanje, a načelnik i još dvojica su ga zgrabili i skidali s mene jer se na video volu odigravala prava drama.

Iako je MAJKA sve teže vraćala moje brze dijagonale, nikako nisam uspio poentirati…

TUC…..TUUUUC….TUC…..

Za to vrijeme sin Ministra obrane je, vođen grižnjom savjesti, cijelo vrijeme lupao po kompjuteru i shvatio da je MAJKA najobičniji dječji algoritam koji su oni rješavali u drugom osnovne.
Ono što je Mopopedejce izbezumilo je to što su računalni virusi kod njih nepoznat pojam i zato se od silnog šoka nitko nije ni sjetio da je uništiti MAJKU za njih najobičnija glupost.

PUF…..AS!.........9:1….IGOROVSKY IMA SERVIS…..

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dvorana je proključala kao vatrogasni dom u Sidneyu kad na binu izađe Mate Bulić.
Netko je zapalio baklju i iz stotina grla se zaorilo :''ALI ŽIIIIVIII STOTINAMA BOOOJAAAAAA….'', a tad je MAJKA nabila jednu forhend paralelu i loptica je nestala u kutu ekrana.

PUF…AS!.............DESET PREMA JEDAN ZA MAJK…..

Sin Ministra obrane je u tom trenutku kliknuo na 'delete' i dogodilo se čudo.
Ekran se zacrnio, počeo tresti, a tada…….

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM….

Video vol je prsnuo u milijun komadića, a sutradan će se ispostaviti da se to dogodilo i sa apsolutno svim računalima na Mopopeji.

Ipak MAJKA nije bila toliki pičkin dim….

Kolega i ja smo iz te hrpe stakla i prašine izašli krvavi od glave do pete, komad video vola je načelniku odrubio glavu, a Mopopedejci, još nesvjesni što ih je snašlo, onako pijani napraviše prolaz da možemo izaći vani.
Hodali smo najfrajerskije što smo mogli…nije Hrvat svaki dan u svemiru….

RAMPA ZA TELEPORTACIJU, MJESEC DANA KASNIJE…

''….Iako se šteta mjeri u milijardama krajcara (1 mopopejski krajcar-7,25 kuna) , mi nećemo cijeli život kao Vi vrljati po kostima i srati o ustašama i partizanima već ćemo obnoviti Mopopeju i sve ono što je MAJKA uništila !
(aplauz)

Popravili smo dosta, ali čeka nas još puno puno posla.

Vama, dečki, hvala od srca!
Polje Vam rodilo, zdravlje Vas služilo, sve Vam od ruke išlo!
Pisali Vi nama još duuugo…. sve dok država ne propadne…''

''Eto, vidiš!'', rekoh kolegi šapatom,''Doživio si i ti da si bar jednom u životu faca!''
On je poljubio pijesak Mopopeje, samo se nasmijao i rekao:''Kam vit mi if ju vona liv !''

Ušli smo u teleporter, praćeni ovacijama....


(KRAJ EPIZODE ilitiga PORED EPIZODE ilitiga DO EPIZODE ilitiga PRI EPIZODI ilitiga LUXON:''Pa dobro,koliko možeš srat'.pička mu materina….)





- 19:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters