free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

nedjelja, 04.09.2011.

KLONOVI NAPADAJU - Luxon Le Peppe vs. Igorovsky - Part 4

SAŽETAK

Nakon stravičnog sudara sa Suncem, autori 'SPIG'-a Luxon Le Peppe i Igorovsky pogibaju, no dobroćudni Mopopedejci sjedaju u svemirske brodarce, nalaze njihove ostatke te ih kloniraju.
Kako Vrag nikad ne spava, skupa sa njihovim ostacima nalaze i čudan CD kojeg u računalo upravo gura priglupi sin Mopopejskog ministra obrane...

POČINJE….

''Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !'', vrisne prestravljeni dječarac i otrči iz sobe držeći u ruci naperenu kitu.
Na zaslonu je titralo :

…OBAVJEŠTAVAM VAS DA STE ME UPRAVO INSTALIRALI TE SAM SE KAO KUGA RAŠIRILA PO SVIM RAČUNALNIM SUSTAVIMA NA VAŠOJ PLANETI.
NEPOSREDNO PRIJE SUDARA SA SUNCEM, SVIH SVOJIH ŠESTO MILJONA TETRABAJTA SAM USPJELA KOMPRESIRATI NA OVAJ OBIČNI CD OD 700 MEGABAJTA.

ZATO VAM MOŽDA MALO TITRA SLIKA I IMATE OVE CRTE NA MONITORU !

AKO ŽELITE ZNATI ŠTO HOĆU OD VAS, STISNITE ISTOVREMENO SHIFT+CTRL+SPACE+ESCAPE+CAPS LOCK+BACKSPACE+F9, A NOSOM STISNITE ALT.
.
PONAVLJAM, IZUZETNO SAM ZLA !

MAJKA.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

ISTOVREMENO,NA DRUGOM KRAJU GRADA, MOMCI IZ 'SPIG'-a UPRAVO ZAPOČINJU OPROŠTAJNI SEMINAR NA TEMU 'SPIG – LITERARNI BOGOVI ILI DVA OBIČNA KURCA OD OVCE?' PRED PREPUNOM DVORANOM RAZDRAGANIH MOPOPEDEJACA…

''Ooooo, jeba te jarac, ki će se večeras u teleporteru. Baš mi se ne putuje!'', rekoh.
''Aj, ne pizdi !'', ljutito će Luxon,''Ja, da ti iskreno kažen, najradije ne bi nidi, vode san ja svoj na svome, al' eto, ti si se uzasra da ti je puna kapa i da ti fali Hrvatska…''
''Aj, kreći i ne pizdi, vi'š da nas iščekivaju !''

Krenuli smo prema pozornici praćeni bljeskovima fotoaparata...

Dvoranom se prolomio ogroman aplauz, na video volu su išle naše fotografije i isječci iz pojedinih epizoda, a svaki put kad bi se pojavili izrazi kao što su 'šupčina', 'pička', 'govnjara', … svi bi se nasmijali…

Luxon je stao za mikrofon:

''Dobra večer, dragi prijatelji !
Ovo je mali korak za nas, ali veliki za Hrvatsku i za naše približavanje Europskoj uniji.''

U tom trenutku, gle koincidencije, na video volu se pojavila riječ 'kurčina'.

Kolega je nastavio:
''Koliko se ja sjećam, nikad ni jedan Hrvat u povijesti još nije udario u Sunce i nakon toga bio kloniran…''

Ja sam dodao: ''A ni Srbin !''

Dvoranom se prolomio smijeh.

''A jeste fora, svaka Vam čast !'', viknuo je netko iz publike.
''O, jebo te pobjegla mi je pišaka od smijeha !'', čulo se s druge strane.

Luxon je nastavio:
''…Iako bih ja najrađe ostao jer mi se ne vraća u ono govn…milu mi domovinu (smijeh), ali eto, ipak su razlike među nama prevelike (smijeh), a kolega i ja (smijeh) možemo maksimalno dan i pol bez seksa (smijeh). To je jedan od glavnih razloga…''

Tad se na binu popeo ministar useljeništva Sjeverne Mopopeje noseći neku debelu fasciklu.

''Luxone ! A i ti Igorovsky !
U ime Mopopeje nudim Vam jednu zanimljivu ponudu!''

Pogledali smo se u čudu.

''Budući da Vas dole na Zemlji nitko ne uzima za ozbiljno, ostanite s nama!
Problem Vašeg seksualnog zadovoljenja ćemo riješiti putem najmodernijih simulatora i najfinijih drkalica , a ja Vam trenutno imam spremne dokumente o državljanstvu i sve što Vam treba za novi početak…''

''Može !'', bubne Luxon kao iz topa.

Tad se na video wallu pojavila glava neke odvratne babetine i kroz zvučnike je zagrmjelo.

''…PŠŠŠŠŠ….BŽŽŽŽŽ….DOSTA SRANJA……GOVORI VAM……. MAJKA !..''

U dvorani je nastao tajac…

''…SVI RAČUNALNI SUSTAVI NA…. MOPOPEJI SU VAM ZARAŽENI….. MNOME.
NE POKUŠAVAJTE ME U…NIŠTITI….. JER SAM PREMOĆNA.
JEDINI SMISAO MOG POSTO….JANJA JE UNIŠ….TITI LUXONA LE PEPPEA I IGOROVSKOG.
…..HTJELA SAM IM VEČERAS………… PRILIKOM TELE….PORTACIJE ISKLJUČITI KI……..SIK, ALI SAD JE SVE POŠLO NIZBRDO…''

''Što hoćeš od nas?'', viknuo je načelnik.

''UBIJTE IH ODMAH ! TRUPLA ZGAZITE VALJKOM ! FAŠIRAJTE ! KREMIRAJTE ! PEPEO POFRIGAJTE U VRUĆEM ULJU, ISTUCKAJTE ČEKIĆEM I NA KRAJU SVE TO BACITE U KISELINU !
NE ŽELIM NI TRAGA OD NJIHOVE DNK…''

''Jebi se, ovco !'', krikne načelnik, a kompletna dvorana u pol sekunde ostane bez struje.
Majka je aktivirala protupožarni alarm i iz stotina rupa na plafonu su šiknuli mlazovi vode.
Publika je skočila sa sjedala i počela se panično naguravati, a koliki stampedo je nastao najbolje svjedoči to što je nekom mališanu ispala vrećica sa čipsom…''

''…NE ZAJEBAVAJTE SE SA MNOM, PONAVLJAM VAM JOŠ JEDNOM…POPIZDILA SAM….TOTALNO…''

''Majko !'', reče Luxon.

''ŠTO HOĆEŠ. BERLE JEDNO, KLONIRANO IZ BUBREŽNOG KAMENCA?''

''Nema smisla da nas ubiješ !''

''A ŠTO MI TI PREDLAŽEŠ, UGAŽENA STONOGO?''

''Ako nas likvidiraš uvik će se govoriti da si to napravila jer smo nas dva pametniji od tebe !''

''DA? PA?''

''Izazivamo te na duel !''

''KAKAV DUEL, MIŠJE GOVNO JEDNO?''

''Ako ti dobiješ radi od nas šta god 'oćeš (ovo bi, inače, voljela i svaka čitateljica 'SPIG'-a), a ako mi dobijemo, ostavi Mopopedejce na miru.''

''HA HA HA ! A U ČEMU ME TI , ŠTAKORE, MOŽEŠ IZAZVATI KAD SAM POPILA PAMET CIJELOG SVIJETA?''

Tu je Luxon ostao malo osupnut, ali tad sam iskoračio ja.

''Hokej na TV konzoli !''

''ŠTA SE TI JAVLJAŠ, KURČEVA KOŽICE?''

''Hokej na TV konzoli, Majko ! Hokej !'', rekoh gordo, ponosno i domoljubno…

………………………………………………………………………….
Čitatelji rođeni prije nego što je umro Tito, vjerojatno se sjećaju legendarnih igraćih TV konzola kupljenih u Trstu i one dvije šizofrene bijele crtice koje su išle gore - dolje i lupale onaj bolesni kvadratić koji je išao lijevo-desno.
Svojevrsni Playstation za mladež HDSSB-a !
Budući da i dan-danas smatram da sam neprikosnoveni šampion ove igre odlučio sam Majku izazvati na duel upravo u toj disciplini.

……………………………………………………………………………

''RAZJEBAT ĆU VAS KAO DESNIČARSKA GOVNA HRVATSKU, GLUPANI JEDNI !

''To ćemo još vidjeti, prljava kravetino, pička ti materina da ti pička materina, mazali ti lice izmetom dabogda, jebem ti mater i oca u krvavu šupčinu, kujetino prlj…'', zapjeni Luxon.
''Alo, smiri se! ', rekoh, ''Ljudi te čitaju, jesi li lud?''
''Jebe mi se, svejedno nećemo na naslovnicu !''

Nabili smo na glavu šljemove načičkane žicama spojenim sa računalom i duel je mogao početi…

'SPIG' ! Vai'k isto, nika' bolje !

(KRAJ U IDUĆOJ EPIZODI )
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Možete se ić' popišat' i kad se vratite čeka Vas završni dio ove drame !!!
Zapravo, ostavite rađe za sutra !
Koji kurac se treba preforsirat'?

Moj prijatelj Mali (Linićev 'Fiat') je npr. do pojave 'SPIG'-a čitao jedino 'Novi List' i to, ili TV program ili bi u osmrtnicama brojao koliko ima muških, a koliko ima ženskih.
Dobro ajde, znao je pročitati i što piše na tetrapaku od mlijeka kad bi ujutro, za doručak, mazao putar i marmeladu.
Sad je postao pravi ovisnik o čitanju i mislim da ga probudiš u tri ujutro da bi znao nabrojati svih 36 slova abecede…

Jebi ga, ni sam ne znam objasniti u čemu je naša magnetska privlačnost, al' eto, izgleda da ipak ima nešto…
Drago mi je da se smješkate i potvrdno klimate glavom.
Evo opet !

Inače, Mopopedejce je izmislio moj kolega i čim je izgovorio to ime umrli smo od smijeha.

Znate šta, završni dio ove sage ipak ide idući put !



- 10:07 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters