Zivot u Zabolandu

30.06.2021., srijeda

Pale su maske. Zbogom Oranje!

Velika vijest u Žabolandu od prošle subote je da su kao jedna od prvih (ako ne i prva) zemalja u EU ukinuli obavezno nošenje maski u zatvorenim prostorima (na otvorenim nisu bile obavezne). Ostala je još jedino obaveza u javnom prometu. Skoro sve ostale mjere su isto ukinute, te je opet moguće igrati utakmice u gostima, igrati uz publiku, piti u kafićima, pa čak su otvorene i diskoteke i noćni klubovi, doduše uz obavezno prethodno testiranje. Od važnijih mjera ostale su još samo razmak 1,5 metra, te boksanje ili laktaranje umjesto rukovanja. Ali...

U subotu sam otišao u obližnji Albert Heijn (supermarket). Bilo je tako lijepo i ugodno vidjeti ljude bez maske. Danas sam bio na ručku u restoranu. Vani je padala kiša, pa smo sjedili unutra. Restoran je bio pun, skoro na najjače. Bilo je tako neobično i pomalo neugodno sjediti u tako punom restoranu.

Samo dan kasnije nakon maski palo je i Oranje na EP u nogometu. Nešto u stilu „Bosna šaptom pade.“ Htjeli su ići na vožnju amsterdamskim kanalima (aludirajući na proslavu europske titule iz 1988.), ali su pali u prvi češki jarak. Nisu prvi ispali, ali prvi su otpustili trenera. Nakon samo dva dana.

Jedan trener mi je danas u klubu mi je rekao da mu je uvijek drago čuti hrvatske navijače kada igra Hrvatska. Kako zdušno i fanatično navijaju. „To su pravi navijači, dok mi uvijek imamo....“ malo je zastao „...neke čudne tipove.“ Aludirajući na mnoge osebujno u narančasto obučene muškarce i žene, koji na sebe skreću pažnju kreativnom navijačkom odjećom, a manje navijanjem.

Upravo pročitah da je uvedeno besplatno testiranje za Sireve glave, koje trebaju test za odlazak na godišnji u inozemstvo. Eh, to te ja pitam!

Oznake: covid-19, maske, nogomet, Oranje, EP, navijači


<< Arhiva >>