Zivot u Zabolandu

08.06.2019., subota

Soeperman

Pocetkom svibnja mi je nakon pet godina mama dosla u posjetu. Za tu priliku sam odlucio napraviti nesto sto nisam napravio zadnijh 28 godina, organizirati proslavu rodjendana. Koji je doduse bio mjesec dana prije, ali to u Zabolandu nije toliko bitno. Vaznija je agenda ;-) Tako bi moja mama uzivo mogla upoznati meni drage Sireve glave, koje uglavnom poznaje iz prica.

Cijela organizacija je bila poseban pothvat i za mene i za Lauru, koja se naravno zeljela angazirati. Bilo je tu naravno pitanje prostora za goste, programa (izlet u obliznji park i aktivnosti tamo), tanjura, casa, pica (frizider od susjeda, da bi sve stalo) i jela, jer rodjendan je bio izmedju 16.00 i 21.00, a to u zabolandskoj agendi podrazumijeva da ce gosti dobiti najvazniji i jedni topli obrok u danu – veceru. Racunali smo na oko osamnaest gostiju.

Odlucili smo da necemo sve sami napraviti, jer bi to bilo previse, pa smo dvije juhe odlucili kupiti. Ne obicne juhe iz vrecice (ili konzerve), vec bio-juhe, koje se prodaju na specijalnom standu na placu u Arnhemu. Ipak slavim rodjendan jednom u 28 godina. Tjedan dana prije sam se vec raspitivao kod vlasnika standa (i jedinog zaposlenog), koji inace ima briljantan nadimak – “Soeperman” – cita se: Superman, a „soep” (sup; oe se uvijek cita u) na zabolandskom znaci juha naravno. Dao mi je svoju vizitku i rekao da mu posljem upit, pa cemo se dogovoriti. Njegove bio-juhe su jako fine, ali im je jedina mana da su prilicno skupe 6 eura po staklenki. Kroz tjedan sam mu poslao mail, s molbom da mi procjeni koliko staklenki bi trebao za 18 ljudi, koje okuse mi preporucuje, te bi li se mogli dogovoriti dobru cijenu. (smajli mudrica). I sad slijedi nesto cemu se niti ja nisam nadao.

Soeperman mi je odgovorio da bi nam za toliko ljudi trebalo osam staklenki, da preporuca dvije vrste: arapsku juhu od lece, te juhu od slatkog krumpira, s tim okusima bih uvijek trebao biti na sigurnom. Zatim je napisao: „A sto se tice cijene... Malo sam guglao. Moj necak igra hokej u klubu Westerduiven. Sto mislis o tome da ti njegovoj ekipi dodjes odrzati jedan trening u zamjenu za juhe?“

Bingo! Ne znam gugla li Soeperman sve svoje musterije ili samo one cudnih imena, ali naravno da sam prijedlog objerucke prihvatio. Zaboland u svom najboljem izdanju.

Oznake: plac, juha, hokej


<< Arhiva >>