Zivot u Zabolandu

30.01.2013., srijeda

Rita bolesna

Posjet Parlamentu je bio stvarno pun pogodak. No izvjestaj ce malo pricekati. Naime situacija oko Rite se zakomplicirala. U utorak ujutro me zabrinuto nazvala Noor (njena kcer) da provjerim kak je Frank, jer se ne javlja na telefon, a Rita je jako lose, povraca na najjace, temperatura 40… Frank je srecom bio bolje nego Rita. Nije se jos osjecao fit, ali se ustao, skljukao par aspirina, obukao se i otisao na dogovor, na koji je morao. Tijekom dana se pricalo da ce se Rita preseliti do svoje sestre, koja zivi tamo u blizini, kako ne bi bila u kuci sa cetvero male djece, medjutim bila je toliko lose da to nije islo. Noor mi je rekla da se boji da ima upalu pluca. Danas ujutro se pricalo da ce Frank otici po Ritu i veceras ili sutra ujutro je vratiti u Velp. Simptomi su se promijenili i Rita je odjednom sve duplo vidjela. Noor ju je odvela kod svojeg kucnog doktora, ali je ispalo da joj on ne moze puno pomoci i da Rita mora svome doktoru, koji bi je trebao eventualno uputiti specijalistu, pricalo se o neurologu. Noor je sjala u auto svoje mame sa malom Viv (8 mjeseci) i dovela Ritu oko 13 sati u Velp. Rita je izgledala stvarno lose. Kakav kontrast izmedju osobe pune energije kakva je Rita i ove sitne sjede starice, koja jedva nosi svoj kaput. Donio sam joj slape, dok je Rita sjela u fotelju. Ja sam u dva morao na posao, one su imale dogovor kod doktora. Kako sam veceras radio do 22 sata, nazvao sam Noor kasnije da pitam kako je proslo kod doktora. Noor je bila na putu kuci (130 km zapadnije od Velpa).Doktor je rekao da je nema smisla sada slati na pretrege, nego da se prvo treba bar malo oporaviti od gripe, pa ako ce onda jos imati ove druge simptome, da ce onda trebati napraviti ozbiljne pretrage. Kada sam se veceras vratio Rita je bila u krevetu. Frank je rekao da se ipak malo bolje osjeca.... a ver. Ne sjecam se da je Rita ikada bilo tako bolesna.

<< Arhiva >>