30

utorak

studeni

2021

Kako je nastalo čudovište

Prije tri godine s moje je tastature virtualni svijet poharo pričuljak koji se pretvorio u pravo čudovište.

Napisala ja tekst o robiji zvanoj predbožićno čišćenje, onom kad iza vešmašine izvučeš sve osim sarkofaga Ramzesa drugog i tak tim veseljima. Isprva sam bila onak...sretna, bilo puno dijeljenja i komentara. A onda su samo počeli stizat skrinšotovi ljudi koji prate ovu skromnu stranicu; to je pomažnjavalo i polijepilo na ko zna koliko tisuća zidova i u ko zna koliko grupa. Još su bili uvrijeđeni kad sam tražila da maknu mojih ruku djelo, jer da šta ima veze ko je napiso, bitno da je smiješno.
Jedan me administrator pito – citiram – u čeme je problem? Reko – jel znate vi da je to povreda autorskih prava i kažnjivo djelo, ajmo briši majstore brzo. Javio se za tri minute,veli – obriso sam, jebala te autorska prava, bilo trihiljadeosamsto lajkova i šesto dijeljenja. Ko da je bitno šta si ti autor, nek se ljudi smiju.
Jedna mi je gospođa uz isprike rekla da eto nije znala čije je, i ona je prelijepila od frendice. Zanimljivo je to šta je odgovarala na sve komentare ispod objave i još dodala da kreće peć kolače; nije joj palo na pamet reć da tekst nije njen, biće joj se svidjelo šta ljudi misle da je šaljiva.
Haralo to zlo i Whatsappom i Viberom, ko da nije bilo dosta šta harači po stotinama zidova; prešlo i u poruke jebote.

I svake godine ovo ko virus krene haračit fejsbukom, da ne povjeruješ. Lani me oduševila Boba Đuderija, koja je objavila tekst kod sebe i dopisala da bi volila znat ko je autor, jer i nju svako malo pomažnjavaju. Obzirom da objavljujem tekstove i na blog.hr-u, javila se jedna blogerica i ostavila moje ime i prezime, tako da je eto bar dio onih koji prate Bobino pisanje sazno ko je autor viralnog čudovišta.

Pa ako negdje naletite na ovo, znajte da sam ja kriva šta pričuljak kodnog naziva “Radujte se narodi” svake godine iskače sa svih strana.
Jedino si je neko dao truda pa riječ “ponajpače” izmijenio u “ponajprije” prije nego šta je zalijepio tekst kod sebe.
Biće je mislio da sam skroz nepismena. A meni se ponajpače bašbaš sviđa.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.