02

ponedjeljak

kolovoz

2021

Nazguli - razguli

Trebalo mi je sedam mjeseci da složim kockice; ne kužim jedino zašto mi je trebalo tak dugo vremena.

Pa Prstenova družina je noseć prsten na Kletu goru skrenula krivo na granici sa Slovenijom i udarila prema našoj županiji. Kakvi crni rudnici Morije; ko zna kroz kud su se zavukli u podzemlje i probudili pokupskog Balroga. koji je podivljo do te mjere da još uvijek divlja i ko zna kad će prestat. Čim okrene glavu - dekne još jedan potres, kad trepne to su ovi slabiji za koje ni ne javljaju da su bili. Šta su drugo ova počupana stabla po nasipu uz Petrinjčicu nego Enti, koji su u strašnom ratu stali na stranu ljudi i zato nadrapali?
Ono šta me možda malo plaši je moguća pojava Nazgula i Uruk-hai likova. Nije ih teško prepoznat, ovi prvi japare na konjima i nemaju lica, a ove druge da osvijetliš baterijom padaš u sedam nesvijesti. Ne ih se prepast, ništa oni nama ne mogu; Balrog još uvijek vodi glavnu riječ. Znači, nikud bez neke kolčine, pa ako ujutro il predvečer naletite na nekog od njih - udri kolčinom il gađajte građevinskim materijalom, toga bar ima na sve strane. Ako vam otmu kolčinu, sjetite se samo šta ste sve dosad preživjeli na oko dvije tisuće potresa i izazovite verbalni delikt žešćih razmjera. Vi vaki - vi naki, sram vas bilo, pogledajte se u špigl, mene ste našli strašit a pojma nemate da mene više al ništa u životu nemre prestrašit. Krasno vas je Sauron odgojio, sram i njega može bit. Nije mi dosta elaborata i zajebancije sa papirima, još ćete mi vi lokat krv na slamku. Ne bi vam palo na pamet recimo doć pomoć gletat zidove i čistit ciglu nego se tu kesarite na mene. Saću nazvat vatrogasce pa da vidim ko je jači ( ono, polazim od pretpostavke da se boje vode, jer Uruk-hai i orke su stalno blatnjavi i zmazani, a Nazgule je sredila Arwen s onom vodenom bujicom, pa mislim da bi ih vatrogasci poprašili bez pol muke ).
I onda Arwen, prekrasna vilenjakinja koja se radi ljubavi bila spremna odreć besmrtnosti. Šta mislite na čijoj je strani? Ajmo Nazguli - razguli, dok je rekla nokat odoše oni potuljenih nosova. A i Uruk-hai isto tako. Jer sa zatelebanom ženom je bolje ne imat posla, ma sa bilo kakvom ženom. Još da im uvali da raznose ormare il rade u bašči. Mislim ne mora čak bit ni Arwen u igri, da i na mene nalete gadno bi se proveli. Jer mene sad tek čeka ofenziva, šta krpat šta ne krpat po kući. Znači mogu jedino dobit sauger u ruke i strašit majstore da budu brže gotovi.
Ko bude dobar, dobiće filanu papriku i sladoled za poslije. Ko ne bude - odma zovem vatrogasce.

A Tolkin da je živ bome bi me čuo. Jel ih nije znao naperit da nose jebeni prsten kud treba, nego bauljaju uneznano pa naprave cijelo sranje baš u mojoj županiji?

( fotke - Pinterest i ReelRundown )





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.